Ja dit wordt nog watquote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha, goed antwoord.
Oneens alleen. Div, red je ermee
Ja, ik wachtte op jou maar dat werd 'm niet. Suggesties DM'en naar LavGodin, die past het met haar Goddelijke krachten zo *poef* aan.quote:
Nee mobiel is kut. Maar tt is prima hoorquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik wachtte op jou maar dat werd 'm niet. Suggesties DM'en naar LavGodin, die past het met haar Goddelijke krachten zo *poef* aan.
I knowquote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud niet om de sex div
Is dat zo'n Illuminati-bol?quote:
Nu je het zegt met die piramidequote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
I know![]()
[..]
Is dat zo'n Illuminati-bol?
Jaa ken ikquote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu je het zegt met die piramide. Nee, dat is gewoon een ouwe Magic Eight Ball
ken je toch wel?
quote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef Divje het volgende:
Nu we het toch even over seks hadden.
[ afbeelding ]
C&Hquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef Divje het volgende:
Nu we het toch even over seks hadden.
[ afbeelding ]
Ja hahaha. Moet je eens op mijn hd kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef Divje het volgende:
B wat zijn er veel plaatjes van kittens + boobies te vinden
quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hahaha. Moet je eens op mijn hd kijken
Omgquote:
Inderdaad, en waarheid als een koe!quote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet het worden dan? Is toch een mooie TT?
quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou die nageltjes niet vertrouwen.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]zit er 1 tegen over me die probeert 6 ratjes in der BH te proppen
Pics.quote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
Nee is prima vandaar dequote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet het worden dan? Is toch een mooie TT?
Hoax. Je was alleen vanavondquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
Dat maakt het juist spannend.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou die nageltjes niet vertrouwen.
19 januari is VI er weer Scrumquote:
Ohhh dankje. Zo mooiquote:
Niet alleen m'n rugquote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou jij wel van nagels in je rug?
Dus tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
19 januari is VI er weer Scrum
Dat wordt afzien voor ons tot die tijd
Eerst VI, dan die film dan denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]Puike film
wel vaag op een gegeven moment.
Nog ff wachten op Sigaarsnorquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst VI, dan die film dan denk ik.
Oh dat vind ik altijd zo irritant. Wil gewoon de 720p kunnen downloadenquote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, of via RTXL, wie het eerst is
Hehe, RTLX vind ik wel prima, alleen jammer van de reclames. En toch op TV via Apple TV enzo.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd zo irritant. Wil gewoon de 720p kunnen downloaden
Alleen jammer dat je dan ook wel eens gespoiled wordt op die site
Dat klinkt als een bepaalde week in de maandquote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chocolade, karamel en zeezout. Mijn grote vriend vanavond.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bepaalde week in de maand
Vervelend is dat jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet lachen. Ik voelde me zo lekker vanmorgen en toen een halfuur later was het zo van BOEM FUCK YOU KB WAT VOEL JIJ JE LEKKER LAAT MIJ JE EEN KUTGEVOEL GEVEN!
Wou ik ook vragen maar dacht daar zal KB heel snel zelf wel mee komen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat vervelend is dan? Ben je ook een meisje geweest misschien?
Precies, jij weet hoe ik denk. Knap hoor!quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wou ik ook vragen maar dacht daar zal KB heel snel zelf wel mee komen.
Pff probeer ook een beetje sympathie te tonenquote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat vervelend is dan? Ben je ook een meisje geweest misschien?
Consider it done.quote:
Van binnen ben ik eigenlijk ook een vrouwquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies, jij weet hoe ik denk. Knap hoor!
Heeft voorraadkast volgepakt met die shizzle!quote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chocolade, karamel en zeezout. Mijn grote vriend vanavond.
Hier ook wel beetje.quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van binnen ben ik eigenlijk ook een vrouw
Oh jeetje. En hoe voelt dat in een mannenlichaam dan?quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Van binnen ben ik eigenlijk ook een vrouw
quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft voorraadkast volgepakt met die shizzle!
Moet het eigenlijk nog zo doen
[ afbeelding ]
Niet altijd even prettig maar ik denk maar zo...ik heb altijd een man bij de hand.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje. En hoe voelt dat in een mannenlichaam dan?
[..]Oeh. Cadbury is lekkerrrrr.
Ik heb deze: [ afbeelding ]![]()
En de melkvariant. Maar die is nog niet opengebroken.
Dat dan weer niet. Maar ben ivm m'n vrienden erg veel bezig met mode, en heb iets van 20 paar schoenenquote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Trek jij ook wel eens vrouwenkleding aan voor de spiegel?
Ja, mannen zijn handig om bepaalde dingen te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet altijd even prettig maar ik denk maar zo...ik heb altijd een man bij de hand.
Goed bezigquote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn handig om bepaalde dingen te doen.
* Klinkerbotsing is een charmeur en windt iedereen om de vinger.
ow, tony's ja die heb ik ook incl de ER chocomelk variant er van!quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje. En hoe voelt dat in een mannenlichaam dan?
[..]Oeh. Cadbury is lekkerrrrr.
Ik heb deze: [ afbeelding ]![]()
En de melkvariant. Maar die is nog niet opengebroken.
*noteert*quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, tony's ja die heb ik ook incl de ER chocomelk variant er van!
ff kijken wat ik nog heb,
Merci = voor een vriendinnen drama kwestie
Tony's = Zware drama
Milka = voor kleine paniek aanvallen!
Milka XL = grote paniek aanvallen
M&M's = voor hier stel oe niet an!
Haha, er komt nogal wat voorbij hier de laatste dagenquote:
Oh, wat dat betreft zijn we hier wel wat gewent tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Haha, er komt nogal wat voorbij hier de laatste dagen
Zeker weten haha.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft zijn we hier wel wat gewent toch![]()
tip, Nooit zonder raken!quote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Haha, er komt nogal wat voorbij hier de laatste dagen
ff downloadenquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, VI staat klaarIk ga beginnen!
Have fun.quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Mensen, VI staat klaarIk ga beginnen!
Guyv, dé vrouwen-expert in moeilijke tijdenquote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
tip, Nooit zonder raken!
combi rage uber drama xxl deluxe!
Voor dat soort gevallen helpt maar 1 ding.. B&J tip goed verstoppen in de vriezer.. nooit melden dat je die hebt.
Deze man.quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow, tony's ja die heb ik ook incl de ER chocomelk variant er van!
ff kijken wat ik nog heb,
Merci = voor een vriendinnen drama kwestie
Tony's = Zware drama
Milka = voor kleine paniek aanvallen!
Milka XL = grote paniek aanvallen
M&M's = voor hier stel oe niet an!
Zo is dat.quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zat mannen die daarvan houden.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man.
Ik ben niet zo van de chocolade eigenlijk.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef theguyver het volgende:
Voor dat soort gevallen helpt maar 1 ding.. B&J
Mee eens. Vooral die met de polarbears. Nee, niet bi-polarquote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
B&J kan altijd! Drama of niet. Bohhh. Sowieso chocolade-ijs.Goddelijkste van het goddelijke.
Bedoel je Alaska Baked?quote:Op maandag 22 december 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Vooral die met de polarbears. Nee, niet bi-polar
Ja die zijn lekker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk het. Zitten van die witte chocoladebeertjes in. Jammie
Niet altijd.quote:Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
B&J kan altijd! Drama of niet. Bohhh. Sowieso chocolade-ijs.Goddelijkste van het goddelijke.
Ik ben dol op chocolade.quote:Op maandag 22 december 2014 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker.
[ afbeelding ]
Die oooook. En cookie dough en en en
Als er maar chocolade-ijs in zittttt.![]()
Verder ben ik meer een hartig-persoon. Echt waar.
1. geen geldig excuusquote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet altijd.
1. ben geen miljonair![]()
2. af en toe maakt het juist zo speciaal.
3. werkt goed samen met een zware vrouwen drama film, zoals Komt een vrouw bij de dokter.
Bios tips.
TIP voor de mannen, GA NOOIT naar zo'n film in de bios zonder een plee rol of een vrachtwagen lading tissues!
Tip 2, binnenkort 50 shades of grey, hoop dat ie beetje + recensies krijgt maar, ja sleep je vriendin of toekomstige vriendin er heen, als ze al zeiknat worden van een boek, heb je de niagara watervallen bij de film.. (twilight effect x 100 )
Tip 3, ga wel in de verste uithoek bij de trap achterin zitten!
1. geldig excuus, gelukkig hebben ze ook kleine bakjesquote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1. geen geldig excuus
2. nonsens
3. een beetje
tip 1: wat doe jij, weet niet wat jij gewend bentnu huil ik wel vaak tijdens films enzo maar een lading tissues was nooit nodig, gewoon mouw of handen gebruiken tochhhh
- trouwens, bij the fault in our stars werden NA de film tissues uitgedeeld door de bioscoopgelukkig had ik het boek gelezen en daar vele tranen gelaten en kon ik mijn tranen tijdens het kijken van de film bedwingen
tip 2 en 3: dat lijkt me dus echt niks hedie boeken zijn ook zo populair en alles, nou mij niet gezien hoor!
Wat voor cijfer kreeg je voor overdrijven?quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
1. geldig excuus, gelukkig hebben ze ook kleine bakjes+1 meer smaken meer keuze +1
2. Hier in huis is Willy wonka chocolade extra speciaal, alles eigenlijk van willy wonka, B&J scoort over het algemeen goed, beter dan een bloemetje vaak.. +1
Je bent een gentleman als je natuurlijk die tissues bij de hand hebt+1 traantje weg pinken is bonus punten.
Ik was goed in overdrijven
Mijn skatje flikt dat ook bij mij dus...quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor cijfer kreeg je voor overdrijven?
Maar ik kan niet ontkennen dat je geen gentleman bent hoor, wat een geluk heeft je vrouw/vriendin/?? met jou zeg! Heel attent allemaal.
Wat krijg jij van haar?quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn skatje flikt dat ook bij mij dus...
Ik ben oud genoeg om sterke drank te halen en legaal legale dingen te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oef dit is foute bewoording![]()
hoe oud ben je?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oef dit is foute bewoording![]()
hoe oud ben je?
haha, ik krijg genoegquote:Op maandag 22 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om sterke drank te halen en legaal legale dingen te doen.
nouja zeg wat een teksten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Divje het volgende:
Kom er net achter dat ik mee zit te zingen in het Servisch maar dat het 'iemand gaat mij een zoon maken vanavond' betekent
Zit nu de vertalingen van haar nummers te lezenquote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nouja zeg wat een teksten.
Oke dan raad ik je dit lied aan, het is wel Nederlands maar speelt zich af in de balkan:quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit nu de vertalingen van haar nummers te lezenseks seks en nog eens seks
quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oooooooooooo dus in natura. Nouja, echte natura. En zij krijgt natura in goederen. Oke goede deal.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dan raad ik je dit lied aan, het is wel Nederlands maar speelt zich af in de balkan:
echt een puik liedjen
Middelbare school?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:02 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Heldin! Vaak gezongen op de middelbare school
1ste en 2de klasquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Middelbare school?!Geniaal haha. Op de pabo hadden we muziekles. Elke keer zongen we drie uur lang liedjes,
Dat mis ik wel hoor, de pabo was gewoon basisschool all over again.
Haha, wat grappig dat je dat kreeg! Op de middelbare school kregen wij ook wel liedjes, maar niet ai ai olga.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
1ste en 2de klaswas het alweer helemaal vergeten!
Dat zijn dan weer de leuke dingetjes aan zo'n opleiding lijkt me
Heb volgend jaar Februari weer een feestje van een Macedonische vriend, vorige keer zag het er een beetje zo uit qua dansen en live-muziek:
Maar dan met ~300 man op een groot veld met feest-tenten en slaap-tenten, 3 dagen lang![]()
ZIN AN!
We hadden een hele aparte muziekleraar die altijd liedjes wou zingen die niet in het boek stonden. Kwam hij met A4tjes aan met liedjes die niemand kendequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, wat grappig dat je dat kreeg! Op de middelbare school kregen wij ook wel liedjes, maar niet ai ai olga.Ja dat was het enige leuke, had nooit het idee dat ik echt hard moest leren ofzo. ALleen de stage's waren een hel en dat is het grootste gedeelte van de opleiding.
![]()
![]()
Wat heeft die chick een spannend jurkje aan, jeetje zeg. Wat is dat dan voor een feest? Hier in NL?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Fogel het volgende:
Mijn spannende jurkjes alert ging af. Waar1?![]()
1Met voorbehoud dat er een spannende vrouw in zit
Moet je even googelen op Sandra Afrikaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Fogel het volgende:
Mijn spannende jurkjes alert ging af. Waar1?![]()
1Met voorbehoud dat er een spannende vrouw in zit
Hahaha, dat zijn eigenlijk de leukste docenten. laatst zat ik te denken en de excentrieke docenten zijn mij toch het meest bijgebleven als een stel bazen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Divje het volgende:
[..]
We hadden een hele aparte muziekleraar die altijd liedjes wou zingen die niet in het boek stonden. Kwam hij met A4tjes aan van liedjes die niemand kende
Stagealtijd een hekel aan gehad
Was dat ook waarom je ermee stopte?
Spannend heVerbaast me dat alles blijft zitten.
Het is een bruiloft van z'n broer, volgens mij heeft hij er een stuk of 10weet ook niet precies welke broer gaat trouwen. Weet alleen dat het in Macedonië gehouden wordt, vlakbij Skopje. Is ook een soort mini-vakantie dan
En hoef alleen een cadeau mee te nemen, de reis word door hem betaald
en we overnachten bij familie. Wel apart om daar samen met nog 2 vrienden de enige nederlanders te zijn
Liever poezen dan kattenquote:
Ik ken spannenderquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet je even googelen op Sandra Afrikaheul spannend
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever poezen dan katten
[..]
Ik ken spannender
Maar inderdaad niet geheel onaardig.
Woorden, geen dadenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ook maar ik bedoel ze is erg attent, zijn de kleine dingetjes![]()
Gaat het over jouw kont? Want dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn jullie dit?
Nee nee, het gaat over theguyver en zn vriendinnetje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gaat het over jouw kont? Want dan weet ik het niet
Ja van die geitenwollensokken-types (quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, dat zijn eigenlijk de leukste docenten. laatst zat ik te denken en de excentrieke docenten zijn mij toch het meest bijgebleven als een stel bazen.Jammer dat ik ze in die tijd niet zo waardeerde...
Stage, meest verschrikkelijke wat bij elke opleiding hoort helaesch pindakaes. Ja, de eerste stage (groep 8) haalde ik wel, maar toen moest ik naar de kleuters en dat lukte me gewoonweg niet meer.Had alle motivatie verloren halverwege, geen idee waarom. Het was sowieso niet iets wat echt bij me paste... als juf moet je een beetje gek durven zijn ofzo en dat kon ik destijds niet echt (voelde me niet zo prettig bij mijn stagebegeleidster) en toen een tweede keer stage bij kleuters en ook dat ging de laatste paar weken helemaal fout.
En toen maar overgestapt. En dit ligt me zoveel beterrrrrrr. Heb vorig jaar een halfjaar stage gelopen en in het begin vond ik het wel moeilijk hoor.
Door het eerdere falen, duurde het heel lang voor ik echt dingen durfde te ondernemen enzo. Gelukkig begrepen mijn begeleidsters het wel en heb ik de laatste paar weken pas echt kunnen laten zien wat ik in huis had.
Had echt een lange aanloop nodig.
En wow! Dat is tof zeg, zomaar dat het ook betaald wordt en alles!Wat gaaf man! Leuke verhalen zijn dat wel. Waar ken je die vriend van? Woont hij ook in Macedonië of in Nederland?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn jullie dit?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Juni volgend jaar is het mevr theguyver
Bij ons was er een nieuw systeem ingevoerd.. gele en rode kaarten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja van die geitenwollensokken-types () als leraar herinner je je meestal niks meer
Bij de gekken ga je ook met plezier naar de les! En die zijn ook wat losser als je een keer je huiswerk niet had gedaan
Sommige kleuters kon ik echt achter het behang plakken, wat een akelige kutkinderen zeg! Arghhh, en maar aardig blijven doen en lachen.quote:Kleuters zijn lastigEcht tof dat het nu zoveel beter gaat wat betreft stage
![]()
Hoe de begeleiding daarin is is wel een belangrijke factor
En mooi dat je een opleiding hebt gevonden die je goed ligt. Heb ik nog redelijk wat problemen mee haha
Hahaha, wat een eindbaasquote:Deze vriend woont 2 flatjes verderopsamen met 2 zussen van 'm. Ooit tegen gekomen in de kroeg en raakte aan de praat met z'n jongste zus, en later met hem omdat hij dacht dat ik haar lastig viel
daarna altijd contact gehouden
![]()
Toen woonde ik nog niet waar ik nu woon maar toen hij hoorde dat ik vlak bij hem kwam wonen stond hij bijna direct met een verhuiswagen voor m'n huis
Zulke gastvrije en behulpzame mensen zijn het en het is echt een vriendschap die ik koester(zitten ook wel rotte appels tussen m'n vrienden, maar dat zijn dan weer Joegoslaven
)
Hun sterke drank is wel hels trouwens
Wat superleuk zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Juni volgend jaar is het mevr theguyver
quote:
Staat al 1,5 jaar op de planning of zoquote:
En nu heb je alles al geregeld enzo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat al 1,5 jaar op de planning of zo
BNW / [BNW SC] #86 # Waar het feest is
Jemig man. Dacht dat dit alleen in films gebeurde,quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Staat al 1,5 jaar op de planning of zo
BNW / [BNW SC] #86 # Waar het feest is
Deze en pagina terug![]()
Nog lang niet alles, maar veel wel, ik houd het klein..quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
En nu heb je alles al geregeld enzo?
Mijn leven is als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Knowing ask lavje morgen maar...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jemig man. Dacht dat dit alleen in films gebeurde,. Ik zal nooit meer tevreden zijn met wat mijn toekomstige vriend/man gaat doen nu ik dit verhaal ken.
Ik denk dat ik Lavenderr niet hoef te vragen, ik geloof je op je blauwe ogen. Zo baas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn leven is als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Knowing ask lavje morgen maar...
Ga nu tukken![]()
peeps
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij ons was er een nieuw systeem ingevoerd.. gele en rode kaarten.Maakte je een keer je huiswerk niet? Dan kreeg je meteen een gele kaart. En alle docenten deden er trouw aan mee
![]()
Ik herinner mij 9/10 van de leraren nog.
Gekkigheid.
quote:Sommige kleuters kon ik echt achter het behang plakken, wat een akelige kutkinderen zeg! Arghhh, en maar aardig blijven doen en lachen.Ik had mijn geduld echt verloren daar bij die tweede stage. Verschrikkelijk.
![]()
4,5 uurquote:Ja, begeleiding maakt je of breekt je.Ik moest voor mijn stage van vorig jaar 4.5 uur in totaal reizen per dag, maar dat maakte me niet zoveel uit omdat ik de begeleiding wel aardig vond en zij mij ook echt wilden helpen.
Anders had ik mezelf echt van kant gemaakt.
Heb jij hiervoor een opleiding gedaan eigenlijk? Zo ja welke dan?
Het is nog niet het hele verhaal haha, het word wel vaak herhaald op feestjesquote:Hahaha, wat een eindbaasWel leuk hoe die vriendschap dan zo ontstaan is. Is het uiteindeijk niks meer geworden met dat jongste zusje?
Echt fijn als mensen je helpen, heb zelf ook een beetje in een benauwde situatie gezeten paar maanden geleden en opeens stonden zoveel mensen voor me klaar die wilden helpen en doen.
! Scheelt zoveel als je een paar goeie vrienden hebt inderdaad.
Fijn! En waarom rotte appels als vriend houden dan?
Ik doe niet aan drank.
Bedankt Guyvquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jemig man. Dacht dat dit alleen in films gebeurde,. Ik zal nooit meer tevreden zijn met wat mijn toekomstige vriend/man gaat doen nu ik dit verhaal ken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn leven is als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Knowing ask lavje morgen maar...
Ga nu tukken![]()
peeps
Klein is relatief.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog lang niet alles, maar veel wel, ik houd het klein..
Veel uitstel, wou eigenlijk eerst beetje normaal huisje hebben enzo, dat moet dan nog maar ff wachten, klinkt gek maar we wonen niet samen, zij apprtementje en ik boven een studenten appartement, maar beide niet groot genoeg voor 3.
komt nog wel ... wel snel hoop ik.
Truste!quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ga nu tukken![]()
peeps
Mogge!quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:27 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Als de nachtbrakers niet door posten in de nacht halen we die #200 nooit he voor oud en nieuw.
Dat doen wij welquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Mogge!
Er moet ook geslapen worden he
quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:27 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Als de nachtbrakers niet door posten in de nacht halen we die #200 nooit he voor oud en nieuw.
Ja maar die hoort hier 24/7 te zijn want blauw.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]waar was jij dan?
![]()
zelfs Fogel kwam om 1:00 uur nog even langswaaien![]()
moge peeps
Ff quotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef Divje het volgende:
Mogguh Guyv![]()
![]()
Mochten we dit tempo een beetje volhouden gok ik dat B #200 opent om 14:35 op 23 maart 2015
Zal wel een jacht worden wie dat topic gaat openenquote:
Minder minder minderquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb gisteren 155 posts geplaatst. Tijd om weer eens te minderen.Deze SC is niet goed voor me.
Kansloos zijn we als L meedoet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal wel een jacht worden wie dat topic gaat openen
Vanaf zaterdag ~450 posts geplaatst. Dat is fantastisch
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb gisteren 155 posts geplaatst. Tijd om weer eens te minderen.Deze SC is niet goed voor me.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:06 schreef Divje het volgende:
Mogguh Guyv![]()
![]()
Mochten we dit tempo een beetje volhouden gok ik dat B #200 opent om 14:35 op 23 maart 2015
Tjah, aangezien we het nooit gaan halen voor 1 januari. En het is toch ong. 10 topics per maandquote:
Tssss. Deze SC is goed voor iedereenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze Sc is toppie, beste SC van FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar die hoort hier 24/7 te zijn want blauw.
Alsnog netjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, aangezien we het nooit gaan halen voor 1 januari. En het is toch ong. 10 topics per maand
Soort van placebo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tssss. Deze SC is goed voor iedereen
Hey Ess help es mee!quote:
Inderdaad kom es heel rap terug!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer zo actief in deze SC, dus vandaar.
Dat was 1 grote lapohunt volgens mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:
BNW / [BNW SC] #100 Lavenderr haalt de honderd, die krasse dame!
In nummertje 100 was er sprake van de beste BNW SC User!
Mijn mening maar dat is gewoon iedereen die hier post
Moet te doen zijn tochquote:
die luisterde ik gisteren voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef Lavenderr het volgende:
Alvast een kerstliedje kan nu wel he?
Oh oh ohquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)kerstverhaaltje.html
opgepast NSFW
Wat een apart filmpje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)kerstverhaaltje.html
opgepast NSFW
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Ess help es mee!
[..]
Inderdaad kom es heel rap terug!
Hoiquote:
quote:
Goed hoorquote:
Hier ook goeddquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor![]()
Drukt bezig met de voorbereidingen voor Kerst enzo nu![]()
Al kom ik er net achter dat ik niet genoeg poedersuiker heb voor de chocoladebotercrème voor op mijn ijsmuffins dus ik moet zo nog even langs de winkel
Hoe is het hier?
ik heb nog wel watquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor![]()
Drukt bezig met de voorbereidingen voor Kerst enzo nu![]()
Al kom ik er net achter dat ik niet genoeg poedersuiker heb voor de chocoladebotercrème voor op mijn ijsmuffins dus ik moet zo nog even langs de winkel
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier ook goeddde topics vliegen er door en we kunnen jouw hulp goed gebruiken om de #200 te halen voor 1 januari!
Je kan al je creativiteit weer kwijt met de kerst of niet
Ja het is watquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
nog 30 topics in anderhalve week
Jaa![]()
Ik heb een 6-gangendiner opgesteld
en met Sinterklaas had ik ook al een 3-gangendiner
Toen had ik filodeegpakketjes in de vorm van de zak van Sinterklaas, kip met mandarijn en wortel uit de oven en kruidnotentiramisu met chocoladestafjes
Nu heb ik heb Venkel-hazelnootsoep, Rosbiefcarpaccio met rucola, pesto en kerststerren van geroosterd brood, kalkoelpakketjes uit de oven, kiprollade salade met sinaasappeldressing, gestoomde zalm op een bedje van spinazie met aardappelkoekjes, en witte chocolade panna cotta met sinaasappelgelei en gekarameliseerde pecannoten met een chocolademuffin gevuld met vanille roomijs en een laagje chocoladebotercrème
Heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja het is wat
Wat een menu![]()
![]()
Chefkok Essrespect
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is goed bekeken haha.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb er zo'n zin in![]()
Het is dit jaar bij mijn oom en tante, maar ik ben idd de chef![]()
De ijsmuffins heb ik gister al gebakken (heerlijk luchtig geworden) en gister ook gelijk gevuld met ijs en die liggen nu in de vriezer. Straks de botercrème erop en misschien een leuk vormpje met poedersuiker erop maken ofzo (een ster oid) of misschien met witte chocoladeschaafsel. En morgen ga ik de panna cotta en de venkel-hazelnootsoep alvast maken en dan ga ik op eerste Kerstdag 's ochtends al naar m'n oom en tante om daar de rest voor te bereiden zodat ik tijdens het diner niet zo lang de keuken meer in hoef
haha, ik ben wel al maanden aan het nadenken en ook dingen aan het uitproberen, maar ik vind koken leuk, dus jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is goed bekeken haha.
Pff, ik zou 3 maanden in de stress zitten om dat allemaal te maken
Je familie heeft het echt getroffen met jou
Dat is ook belangrijk ja, plezier hebben als je bezig bentquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha, ik ben wel al maanden aan het nadenken en ook dingen aan het uitproberen, maar ik vind koken leuk, dus ja
Haha, ik ben geen sterrenkok ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk ja, plezier hebben als je bezig bent
Vind koken ook leuk, maar zoals jij bezig bent.. Dat is een vak apart haha
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad kom es heel rap terug!
Ik ookquote:
Zou me niks verbazen als je wél een sterrenkok zou zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen sterrenkok ofzo hoor![]()
Ik neus gewoon lekker rond op internet met een klein basisideetje in m'n hoofd en dan neem ik af en toe een stukje uit een recept dat me lekker lijkt en dan ontstaat er uiteindelijk een gerecht![]()
En voordeel is dat wanneer je zelf kok bent je natuurlijk alleen dingen maakt die je zelf lekker vind
quote:
Illuminati confirmed!quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Dit kán geen toeval zijn
Wheheh,quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als je wél een sterrenkok zou zijn
[..]
[..]
Illuminati confirmed!
Da's wel lekker, dat je meer je eigen ei kwijt kan in het eten zeg maarquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wheheh,
Het is wel zo dat ik steeds meer zelf mag bepalen wat iedereen eet![]()
De eerste keer dat ik het samen met m'n broer deed nog heel veel overlegd met m'n moeder. Vorig jaar was ik de chef en had m'n moeder niet zo veel invloed meer. En nu was het met Sinterklaas al 'Oh, ik wil wel koken hoor, is dat goed?' 'Ja hoor, verras ons' en nu was het alleen 'ik heb wel nog een rosbief in de vriezer, misschien kun je daar iets bij bedenken?' en voor de rest niks
Jup, met Sinterklaas had ik het Grote Menu van Sinterklaas gemaakt en nu hebben we Kerstboompjes bji de hema gehaald en een krijtstift. Ik zal even foto's zoekenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's wel lekker, dat je meer je eigen ei kwijt kan in het eten zeg maar
Heb je er ook zo'n leuk menukaartje bij gemaakt?
Ahh leukquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, met Sinterklaas had ik het Grote Menu van Sinterklaas gemaakt en nu hebben we Kerstboompjes bji de hema gehaald en een krijtstift. Ik zal even foto's zoeken
Whehe, TiraPietsu heb ik van een FOK!kerquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:41 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
[..]Tof!
TiraPietsu![]()
Mag ik familie worden![]()
Haha, leuk gevondenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe, TiraPietsu heb ik van een FOK!kerIk vroeg om leuke namen voor de kruidnotentiramisu en toen kwam hij daar mee
![]()
Maar dan zitten we op 13 personen, dat kan natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, leuk gevonden
En oké, dat kan idd niet
Huh wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Uhh, hoe leg ik dat uit.. Als je je muis op de topiclink houdt staat er het aantal views, reacties en het aantal lurkersquote:
Mensen die het leuk vinden om mee te lezen maar niet posten. Flauw hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
GRTD heeft er bijna 300
Snap dat niet in een SC.
Watquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
GRTD heeft er bijna 300
Snap dat niet in een SC.
Snel, bescherm het!quote:
quote:
És, wat een menuquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Dit kán geen toeval zijn
Dat kan ook heel lekker zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
És, wat een menu![]()
Daar steek ik wel heel magertjes bij af met mijn rundvleesrollade
Ja, die is ook heel lekker. Moet er straks voor in de rij bij de slager, maar is de moeite waard.quote:
Ik ben gister met m'n ouders boodschappen gaan doen. Wát een chaos overal zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die is ook heel lekker. Moet er straks voor in de rij bij de slager, maar is de moeite waard.
Ja, het is nu niet lekker rustig winkelen he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gister met m'n ouders boodschappen gaan doen. Wát een chaos overal zeg![]()
Maar we hebben wel praktisch alles kunnen halen (bij 4 verschillende winkels), m'n ouders zijn nu nog iets van 3 dingetjes aan het halen
First world problemsquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is nu niet lekker rustig winkelen he?
Nou ja, we moeten niet zeuren natuurlijk. Is een luxe probleem
De restjes zijn vaak zo lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:57 schreef essnhills het volgende:
Maar wat mij betreft wordt er niks weggegooid oid hoor![]()
Alles wat ik aan ingrediënten niet opmaak voor eerste kerstdag gebruik ik of tweede Kerstdag of voor later in de week.
Allemaal lekker spul opmaken, wat een strafquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jullie worden in de gaten gehouden door de AIVD en de NSA enzoooo
Neeeee daar geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef theguyver het volgende:
[..]Hekje is er 1 van!
Btw enig idee of we nog sneeuw krijgen met kerst?
Tnx!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Even wat kerstmuziek droppen en allemaal alvast fijne dagen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat nu de kerst maar komen. All's good
Druk bezig met afstuderen. Eind januari eindpresentatie, dus heb het vies drukquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]kerel is mod af en daarna nooit meer terug gekomen...
Dude!! het is hier nog erg gezellig
Jullie? Jij ook nuquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde (dacht ik) dat we eerste kerstdag sneeuw krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef theguyver het volgende:
[..]Hekje is er 1 van!
Btw enig idee of we nog sneeuw krijgen met kerst?
Mooi! Jij ook alvast fijne dagen gewenstquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef bedachtzaam het volgende:
Even wat kerstmuziek droppen en allemaal alvast fijne dagen![]()
Ik werd al gevolgd. Vorig jaar naar Iran op vakantie geweest en dat jaar daarvoor naar Amerika.quote:
Nog steeds, er lijkt geen einde aan te komen of wel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Druk bezig met afstuderen. Eind januari eindpresentatie, dus heb het vies drukGeloof me, ik heb al weken geen wedstrijd van Ajax gezien, dat zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde (dacht ik) dat we eerste kerstdag sneeuw krijgen![]()
Leek inderdaad zo, maar eind januari dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog steeds, er lijkt geen einde aan te komen of wel?
waar is de poedersuiker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel zin in kerst. Dit is onderdeel van het toetje
[ afbeelding ]
Ik zou eerst een chocoladeglazuur maken, en daar dus nog versieren, maar uiteindelijk besloten voor chocoladebotercreme te gaan en toen vond ik ze eigenlijk wel afquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar is de poedersuiker?
en Jummie, gaarne 1 op sturen naar mij .. of langsbrengen![]()
Oproepkracht. Had ik dat niet gezegd?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh jij werkt stiekem bij de AIVD jij
Nog een kwartiertje goos.quote:
Nee, stiekemerd. Dacht dat wij geen geheimen voor elkaar hadden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oproepkracht. Had ik dat niet gezegd?
ik leid een dubbelleven sryquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje goos.
[..]
Nee, stiekemerd. Dacht dat wij geen geheimen voor elkaar hadden?
goede muziek werd er geplaatstquote:
Het is je vergeven. Sort of.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik leid een dubbelleven sry
Gefeliciteerd Tjackaquote:
Welles.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niej op basis van 1 foto waar mn gezicht half op staat kun je dat niet beoordelennn
Oe have fun! Ook nog nooit geweestquote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga morgen naar het Rijksmuseum, staat al sinds de opening op mn to do-lijst. Eindelijk is morgen dan de dagggg.![]()
![]()
Oh en gefeliciteerd Tjacka met je furjaartag.
Rijksmuseum. Mooie herinneringen aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga morgen naar het Rijksmuseum, staat al sinds de opening op mn to do-lijst. Eindelijk is morgen dan de dagggg.![]()
![]()
Oh en gefeliciteerd Tjacka met je furjaartag.
Moest lachenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Scrummie het volgende:
Tjacka!!!!
[ afbeelding ]
van harte gozer
Ehm. Alles eigenlijk. Ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet zo na de verbouwing. Heb de tv serie erover wel gevolgd en veel gelezen erover, maar wil het echt gaan ervaren! Ben zo ontzettend benieuwd.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe have fun! Ook nog nooit geweestNog iets specifieks waar je echt naar uit kijkt om te zien?
Morgen weer een dagje groningen..
Laatst nog geweest ja? Ik heb er echt zin in.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rijksmuseum. Mooie herinneringen aan.
Veel plezier.
Ah okequote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Alles eigenlijk. Ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet zo na de verbouwing. Heb de tv serie erover wel gevolgd en veel gelezen erover, maar wil het echt gaan ervaren! Ben zo ontzettend benieuwd.![]()
[..]
Laatst nog geweest ja? Ik heb er echt zin in.![]()
Bedankt!
ok dit was de druppel, het wordt niks tussen ons meer.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okehoop dat je het leuk hebt daar
Wil het ook wel zien maar ga uit principe niet richting amsterdam
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dit was de druppel, het wordt niks tussen ons meer.
Begin september.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Alles eigenlijk. Ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet zo na de verbouwing. Heb de tv serie erover wel gevolgd en veel gelezen erover, maar wil het echt gaan ervaren! Ben zo ontzettend benieuwd.![]()
[..]
Laatst nog geweest ja? Ik heb er echt zin in.![]()
Bedankt!
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanCees was jij nou een volendammer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |