Ik ga er een liedje over schrijvenquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Verdomme net een hele zwik aan programma's gedeïnstalleerd door ze allemaal aan te vinken behalve het programma dat ik wilde deïnstalleren.
Cool story broquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Verdomme net een hele zwik aan programma's gedeïnstalleerd door ze allemaal aan te vinken behalve het programma dat ik wilde deïnstalleren.
vrouwen en computersquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga er een liedje over schrijven
ik plaag maar hequote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen en onderschatten.Iedereen behalve zichzelf.
Ze MOETEN een wave doen, en je MOET aftellenquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat probeert dat wijf aan die brievenbus nou te regisseren
Geef je nou aan dat mannen net zo slecht onderschatten als dat vrouwen met computers omgaan? Want dan klopt dat.quote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen en onderschatten.Iedereen behalve zichzelf.
We zijn niet allemaal zo knap als jou.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ze zouden een sensor moeten hebben voor de lelijke mensen in het publiek... dat ze niet gefilmd worden... de tering zeg... heb een hoop lelijke mensen voorbij zien komen de hele dag
quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ze zouden een sensor moeten hebben voor de lelijke mensen in het publiek... dat ze niet gefilmd worden... de tering zeg... heb een hoop lelijke mensen voorbij zien komen de hele dag
quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo knap als jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |