Gluhwein?quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ben er weer met cappuccino, appellikeur en speculaasjes, om warm te worden. Heb ik nog wat gemist?
Een verwarming?quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ben er weer met cappuccino, appellikeur en speculaasjes, om warm te worden. Heb ik nog wat gemist?
Wat een line-upquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me veel niet meer herinneren
[ afbeelding ]
Ik heb net een fles gehaaldquote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja.. nou, dan maar weer terug naar de supermarkt
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
Wat was dat met Irene Moors vanmiddag trouwens tenenkrommend
quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensenquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?
Klopt, gaat over de eerste keer kerst vieren zonder iemand die dus dat jaar overleden is.quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensen
Ze zong over haar vader die begin dit jaar is overleden en nu er voor het eerst met kerst er niet meer bij isquote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensen
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
Makkelijk scoren vond ik hetquote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, gaat over de eerste keer kerst vieren zonder iemand die dus dat jaar overleden is.
Ik ben al zo na een half uur wachten op de bus.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al zo na een half uur wachten op de bus.
Dat snap ik wel. Maar dat nummer. Verschrikkelijk. Niveautje all about that bass en take your time girl.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.
Newsflash, haast alle muziek gaat over iemands ervaringen, over pijn en persoonlijke dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |