Omdat die mensen gewoon een goed punt hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Paul het volgende:
Het valt me op dat er zoveel mensen negatief zijn dit jaar over Serious Request. Terwijl dit een fantastische actie is om mensen te helpen. Waarom zijn mensen zo negatief
Echt hequote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef Bloem84 het volgende:
ik vraag me bij dat soort FB plaatjes altijd af of er bewust spelfouten in staan om de mensen die dit soort plaatjes delen nog belachelijker te maken
Dichterbij huis zijn de problemen A) verwaarloosbaar B) voorkombaar C) veel makkelijker op te lossenquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Omdat die mensen gewoon een goed punt hebben.
Een Range Rover is nergens voor nodig en soms mag het ook wel eens dichter bij huis worden gezocht.
Scheelt ook weer in de reiskosten om Eric Corton een paar filmpjes te laten maken.
Waarom bestaan ze dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Dichterbij huis zijn de problemen A) verwaarloosbaar B) voorkombaar C) veel makkelijker op te lossen
Best, maar waarom het dan actief gaan saboteren?quote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef Janneke141 het volgende:
Mensen beginnen zich blijkbaar eindelijk te realiseren dat deze actie van hypocrisie aan elkaar hangt.
Niemand die jou (of andere zeikerds) tegenhoudt om een dergelijke actie op poten te zetten.quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef FredvZ het volgende:
Een Range Rover is nergens voor nodig en soms mag het ook wel eens dichter bij huis worden gezocht.
Scheelt ook weer in de reiskosten om Eric Corton een paar filmpjes te laten maken.
Zoals aan goede doelen die vooral ver van huis acteren?quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Omdat mensen hun geld verkeerd uitgeven.
Dat vind ik dus ook zo raar.quote:Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best, maar waarom het dan actief gaan saboteren?
Bijvoorbeeld, als je zelf moeite hebt om je huur te betalen, moet je niet aan serious request doneren (of sigaretten of vuurwerk kopen)quote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zoals aan goede doelen die vooral ver van huis acteren?
Er zijn genoeg acties en goede doelen voor het binnenland. Daar doe jij actief aan mee neem ik aan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het is water naar de zee dragen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:02 schreef TLC het volgende:
Veel geld van SR aan deze actie wordt besteedt aan symptoombestrijding, terwijl ik niks hoor over de bron van het probleem aanpakken (opvoeding, educatie e.d.), want zo is het water dragen uit de zee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |