Nu snap ik waarom ik niet netjes schrijfquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik schreef wel netjes op mijn oude account
Ach ja, VWO he
Nope. 1 aflevering met pijn in mn ogen gekeken. Begonnen aan een tweede. Besloten dat het echt een kutserie is.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
O, Dven kent Game of Thrones niet. Inschattingsfout.
Sinds je onderonsje met die berg is het nog erger geworden.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik niet netjes schrijf
Ik ook. Met slechts een havo diploma. Goed hè?quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
Ik heb hem nog niet gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
valt wel mee togquote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sinds je onderonsje met die berg is het nog erger geworden.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Met slechts een havo diploma. Goed hè?
Dat was in mijn geval geen garantie.quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach ja, VWO he
haha ja je siet er nix van hoor :squote:
Okay.quote:
Kind, je bent 12.quote:Mannen ik snap ze niet meer hoor!!! dan denk je dat ze om je geven door eventuele hints die ze geven en door de lieve dingen die ze tegen je zeggen............ Maar NEE dan inneens ( Ik weet niet waarom ) gaan ze zoooooooooo afstandelijk doen en zo aso!!! grrrr!!!!
Nog een fijn nieuwjaar trouwens![]()
quote:Het schijnt dus dat men2b ( de jongensgroep van het programma popstars the rivals) een vorm van kanker is, ik zelf vind dat dus echt een hele domme fout van de mensen die deze naam hebben gekozen.
Wat vinden jullie ervan?
Iedergeval nie an me hoofquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
haha ja je siet er nix van hoor :s
Ieder zijn ding. De eerste drie boeken waren wel awesome.quote:Op maandag 22 december 2014 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. 1 aflevering met pijn in mn ogen gekeken. Begonnen aan een tweede. Besloten dat het echt een kutserie is.
Haha dan had ik je al gevondenquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay.Anders is het flauw.
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
inneensquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
Laat maar, dr Watson.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
Je kon wel goed schrijvenquote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Kind, je bent 12.
[..]![]()
quote:Dit virus is ook moeilijk te verwijderen en het versprijdt zich via msn. Msn is ook zowat het enige programma dat werkt op dat moment. Als je het bestand accepteerd en je het binnenkrijgt word hij verstuurd naar iedereen die online is op dat moment en je computer is naar de knoppen.
Niet.quote:
Link?quote:
Nee, want je hebt hem gewoonquote:
Je post je registratiedatum, dan kan ik a.d.h.v. accountnummer zoeken. 10 seconden werk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, want je hebt hem gewoonEikel.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je post je registratiedatum, dan kan ik a.d.h.v. accountnummer zoeken. 10 seconden werk.
Haha waar dan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie niks schokkends.
Behalve dat ik je IRL wel eens gezien zou kunnen hebben![]()
Ehmm?quote:
Haha. Nee wist ik niet. Echte Frysk dusquote:
Altijd als ik vage zooi google komt er een topic op fok bovenaanquote:
Oh, bij deze. Ze zat op Dockinga College, ben daar ook wel eens geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha. Nee wist ik niet. Echte Frysk dus
dat bedoel ik dus iddquote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd als ik vage zooi google komt er een topic op fok bovenaan
Als ik bier haal moet het altijd met een winkelwagentje dat daarna weer teruggebracht moet worden, dat duurt ook altijd zo langquote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering, bijna een uur weggeweest voor een kratje bier
Zo kwam ik er ooit terechtquote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd als ik vage zooi google komt er een topic op fok bovenaan
Hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je post je registratiedatum, dan kan ik a.d.h.v. accountnummer zoeken. 10 seconden werk.
ga naar je MYAT, dan zie je een nummertje staan. Acc. nummer. Dat verander je net zo lang tot je op zijn registratiedatum uitkomt.quote:
volgens mij ik destijds ook in de Big Brother tijd, lang geledenquote:
Dat is wel waar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik bier haal moet het altijd met een winkelwagentje dat daarna weer teruggebracht moet worden, dat duurt ook altijd zo lang
Is wel een ding waar auto's goed voor zijn, bier halen
Oh, zo kan het dus ook.quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Apart. Duurt zoiets niet eeuwig?quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga naar je MYAT, dan zie je een nummertje staan. Acc. nummer. Dat verander je net zo lang tot je op zijn registratiedatum uitkomt.
Jeugdzondes heeft iedereen wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, zo kan het dus ook.
Maar goed, jeugdzondes.Net allemaal oude schoolfoto's gedeeld met vrienden, ook prachtig.
Lul.quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig condooms voor.
De week van kerst naar de supermarkt gaan is ook wel sowieso helquote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Er waren enorme rijen voor de kassa's. En ik erger me altijd zo aan die mensen die niet snappen dat flessen omvallen, of die ondanks 528 waarschuwingen niet zien dat ze bij de pinkassa staan, dat soort dingen.
Even ontstressen nu.
Grrr. You know too much.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, bij deze. Ze zat op Dockinga College, ben daar ook wel eens geweest.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zeg nooit meer iets over mijn account![]()
Ik doe er niks mee, ik ben ongevaarlijk.quote:
Ik wil slechts helpen.quote:
Dat wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De week van kerst naar de supermarkt gaan is ook wel sowieso hel
quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil slechts helpen.
En nee, niet manueel.
[..]
Dat wel.
Meisje keek me weer schattend aan of ik wel 18 was en ik het mee mocht nemen.
Ik heb iig voldoende eten voor de komende dagen. Nog even pizza halen de dag voor kerst en ik zit lekker.
Lijkt me sterk. Kinderen uit omliggende dorpen gaan daar ook heen. Dokkum is daarnaast best een redelijke stad. Het is geen ons-kent-ons cultuur. Tenminste, zo heb ik dat nooit ervaren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee, ik ben ongevaarlijk.
Al ben ik nu wel heel bang dat je die mensen kent of zo. Haar zus is.. 23-24?
Ja da's waar, van Raard tot Paessens zaten daar op school. Ze had wel een heel aparte voornaam.quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kinderen uit omliggende dorpen gaan daar ook heen. Dokkum is daarnaast best een redelijke stad. Het is geen ons-kent-ons cultuur. Tenminste, zo heb ik dat nooit ervaren.
Maar is dat die ene van FOK! of iemand anders?quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja da's waar, van Raard tot Paessens zaten daar op school. Ze had wel een heel aparte voornaam.
Bij Dokkum moet ik echt denken aan een dorp of zo, maar het is dus niet heel klein?quote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kinderen uit omliggende dorpen gaan daar ook heen. Dokkum is daarnaast best een redelijke stad. Het is geen ons-kent-ons cultuur. Tenminste, zo heb ik dat nooit ervaren.
Ooit heb ik een touletquote:
Hahaha, nee. Die woont in Limburg. Gelukkig.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar is dat die ene van FOK! of iemand anders?
Dokkum heeft 8000 inwoners.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij Dokkum moet ik echt denken aan een dorp of zo, maar het is dus niet heel klein?
Chillquote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit heb ik een toulet
Maar die is ongeveer 30 keer zo duur als de tafel die ik nu heb
[ afbeelding ]
Duidelijk niet bekend in Friesland.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij Dokkum moet ik echt denken aan een dorp of zo, maar het is dus niet heel klein?
Meer dan 12.000 inwoners.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, Bijna goed gegokt.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Die woont in Limburg. Gelukkig.
Nee joh, veel meer.quote:
Haha, I see what you did there.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Meer dan 12.000 inwoners.
[..]
Ah, Bijna goed gegokt.
[..]
Nee joh, veel meer.
Ik kom heel soms in Heerenveen en daar blijft het bij.quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duidelijk niet bekend in Friesland.
Leiderdorp heeft er bijna 25.000. Zou je echt niet zeggen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Elburg heeft bijna 12.000 inwoners
Maar 'redelijke stad' zou ik het niet durven noemen. Al heeft het wel stadsrechten
quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
1 van de Friese elf steden. Sjezus Straw. Het is niet alleen je spelling, meid.
Dokkumquote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik probeerde ze even in mijn hoofd allemaal te bedenken, maar ik kwam maar op 9quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Duurde mij iets langer, maar wel gelukt.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurde mij iets langer, maar wel gelukt.
mooi iddquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat balkon stond mijn zusje met haar kersverse man afgelopen zomer
Mooi stadshuis
Pics van je... laat maarquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadshuis
Pwettyquote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadshuis
Dokkumquote:Op maandag 22 december 2014 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kusquote:
Gaafquote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dokkumvond het oprecht een leuk plekkie. Oosternijkerk ook though. Voelde me daar best thuis. Jammer dat het uit ging
mja we waren veul te jong.
Kan wel mooi Fries
Je kunt veel zeggen van Friesland, maar sfeer heeft het wel.quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadshuis
En dan noemen mensen mijn stad pauperquote:
Dat is wat jammer ja. Dat tunneltje daarnaast ook. Daar wil je 's nachts niet zijn.quote:
Velikoquote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan noemen mensen mijn stad pauper
Mijn zusje ook met haar man. Hahaha. In 2013quote:Op maandag 22 december 2014 15:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stadshuis
Herman Finkers, Alberto Stegeman, etcquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen er bekende mensen uit jullie geboortedorpen?
Ja Pieter Jan Leusink.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alberto? Nicequote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herman Finkers, Alberto Stegeman, etc
Ken ik niet.quote:
Geboren in Rotterdam. Dus ik denk van welquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Syb vd Ploeg, Jan Posthuma, zo'n presentator van de NPOquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alberto? Nice
[..]
Ken ik niet.
De pake en beppe van Dewi (Idols, eerste seizoen).quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alberto, me jellyquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herman Finkers, Alberto Stegeman, etc
Tarnovo. De toevoeging Veliko (Het grote) is gegeven om de grootheids van de stad en haar historie nog eens te benadrukkenquote:
Lekker boeiend.quote:
Nicequote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn zusje ook met haar man. Hahaha. In 2013
Moeilijk te missen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geboren in Rotterdam. Dus ik denk van wel
Sybquote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Syb vd Ploeg, Jan Posthuma, zo'n presentator van de NPO
Ik kon me herinneren dat jij grappig was.quote:
Camiel Eurlingsquote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die tijden zijn vervlogen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon me herinneren dat jij grappig was.
Dewi is ook geboren in Dokkum toch?quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De pake en beppe van Dewi (Idols, eerste seizoen).
Oh, zou goed kunnen jaquote:Op maandag 22 december 2014 15:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dewi is ook geboren in Dokkum toch?
Sipke Jan Bousema.
Een baas is die zeker nog, alleen wat minder actiefquote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dood zijn doet geen afbreuk aan dat iemand een baas is vind ik
Kijk op mirne's blogquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ben allemaal lekkere hapjesrecepten aan het zoeken op internet
Lekker met Hep frituren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ben allemaal lekkere hapjesrecepten aan het zoeken op internet
K word heulmaal lijp. Koud, moet pissen, het stinkt hier, ben bang dat t alarm er zomaar ineens opspringt, ik snotter en ik wil gewoon naar huis. Of naar de mac. IS DAT DAN ZOVEEL GEVRAAGD?quote:
Lekker naar huis, je in een dekentje rollen en pizza eten met Bon.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
K word heulmaal lijp. Koud, moet pissen, het stinkt hier, ben bang dat t alarm er zomaar ineens opspringt, ik snotter en ik wil gewoon naar huis. Of naar de mac. IS DAT DAN ZOVEEL GEVRAAGD?
Ik wil niets liever dan dat, maar mag nog nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker naar huis, je in een dekentje rollen en pizza eten met Bon.
Heheheh. Nog even volhouden danquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niets liever dan dat, maar mag nog niet
En vanavond eet ik goeiekoop rotiderivaat. Want knorr weet helaas niet wat echte roti echte roti maakt, daar ben ik me van bewust. Maar het is okay
Doe samen met loka een sponsorloop voor mij. Ik zal jullie rijkelijk belonenquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh. Nog even volhouden dan
Dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe samen met loka een sponsorloop voor mij. Ik zal jullie rijkelijk belonen
Goede muziek is nou eenmaal ook heel belangrijk. Of je het nu luistert of dat je simpelweg muziek hoort in je hoofd. It's always awesome.quote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt mij als muziek in de oren.
Liefde doe ik het voor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede muziek is nou eenmaal ook heel belangrijk. Of je het nu luistert of dat je simpelweg muziek hoort in je hoofd. It's always awesome.
Evenals mijn beloning, inclusief veel liefde
Dat zal een beste flessenbon zijn geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef Dqod het volgende:
Ik ben mijn flessenbon vergeten in te leveren. Nu moet ik wel terug zo en er wat lekkers voor halen
Dacht ik zoquote:Op maandag 22 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liefde doe ik het voor.
[..]
Dat zal een beste flessenbon zijn geweest.
Snoep ze dan maar straks.quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik zo
Valt mee hoor. Ik heb gewoon een excuus nodig
Dankquote:
Wa hedde gij een kerstig ui'tje.quote:
Keischattig eh, godnondejuquote:Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wa hedde gij een kerstig ui'tje.
Ik las bowlen.quote:
Bowlen lukt me niet.quote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las bowlen.
Mijn eten ruikt echt goddelijk trouwens.
Laat iemand halen danquote:
Ga halen bbyquote:
Hij is nog maar 2 krijgt niets meequote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bogie met een tasje naar de shop sturen.
Maar dan moet ik een broek aan.quote:Op maandag 22 december 2014 17:21 schreef Dqod het volgende:
Kom maar feer. Heb nog zat :$
Ga wintervoorraad aanleggen denk ik
Waarom? Ik ben probroekloosleefquote:
Diner66. Heeft nu een aanbiedingsdag met schnitzel.quote:
In de trein jwz,quote:
Duur man.quote:Op maandag 22 december 2014 17:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Diner66. Heeft nu een aanbiedingsdag met schnitzel.
Daarom betaal jij.quote:
Moet ik nog een maand van leven hommel.quote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom betaal jij.Net dikke stufi ontvangen. :$$$$
Rijke tata.quote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom betaal jij.Net dikke stufi ontvangen. :$$$$
Ik weet wel hoe de frituur werkt.quote:Op maandag 22 december 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijke tata.
Hepje, ga jij ook knabbeltjes maken voor oudjaar?
Nergens voor nodig. Gewoon lange jas aan zonder iets eronder :$quote:
Ik ben belangrijker.quote:Op maandag 22 december 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik nog een maand van leven hommel.
Lewd. Maar met deze heftige windvlagen waait die jas misschien omhoog.quote:Op maandag 22 december 2014 17:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon lange jas aan zonder iets eronder :$
Ik ga ook voor een broeklooswerkentoekomst
Toppest of lewds.quote:Op maandag 22 december 2014 17:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon lange jas aan zonder iets eronder :$
Ik ga ook voor een broeklooswerkentoekomst
Ik moet jou ook nog twee weken voeden beeb. :$$quote:
Bij mij kun je niet frituren he?quote:Op maandag 22 december 2014 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe de frituur werkt.verder nog niet echt goed met etenswaren naast het opeten ervan.
Stuur wel berichtje naar mijn moeder stuurt wel wat opquote:Op maandag 22 december 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet jou ook nog twee weken voeden beeb. :$$
Neem dan de onze mee.quote:Op maandag 22 december 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet frituren he?
Parasietleef.quote:Op maandag 22 december 2014 17:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stuur wel berichtje naar mijn moeder stuurt wel wat op
En dan 'per ongeluk' vergeten.quote:
Ik heb ook geen vriezer om dingen een dag in te bewaren.quote:
Wow waarom. Wil niet parasietleef. Helpen Kaneel te voeden. Eigengemaakte kapsalon.quote:
Halen we wel wat gaat in 1 dag op hehequote:Op maandag 22 december 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriezer om dingen een dag in te bewaren.
Bij hem vergeten. Die frituur is kwaadaardig.quote:Op maandag 22 december 2014 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wow waarom. Wil niet parasietleef. Helpen Kaneel te voeden. Eigengemaakte kapsalon.
Ik ben nu al hard.quote:Op maandag 22 december 2014 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wow waarom. Wil niet parasietleef. Helpen Kaneel te voeden. Eigengemaakte kapsalon.
#fatlifebestlife #fatacceptance #thinprivilegequote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij hem vergeten. Die frituur is kwaadaardig.
Sop ze.quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef Dqod het volgende:
Hmm das waar. Ik ga dit idee even verder uitwerken op de wc. Tot later :$
Wat voor beurt?quote:Op maandag 22 december 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu al hard.
Dan krijg je wel een aardig beurtje van me in de badkamer.
Hangt er vanaf hoe lekker de kapsalon is.quote:Op maandag 22 december 2014 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat voor beurt?schoonmaakbeurt? Helpen de pijp schoon te maken?
Oh, daar zit onderling ook nog veel verschil tussen?quote:Op maandag 22 december 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lekker de kapsalon is.
Maak de beste.quote:Op maandag 22 december 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lekker de kapsalon is.
Speciale knoflooksaus.quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, daar zit onderling ook nog veel verschil tussen?
Jazeker. Sommigen zijn "meh". Ik weet niet hoe het komt. Verkeerde patat, te weinig of te veel saus. Te weinig of te veel groenten. Wie weet.quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, daar zit onderling ook nog veel verschil tussen?
Klinkt goed.quote:Op maandag 22 december 2014 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak de beste.met eigengemaakte funsaus
Funsaus is alleen voor mij en mannen.quote:Op maandag 22 december 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Sommigen zijn "meh". Ik weet niet hoe het komt. Verkeerde patat, te weinig of te veel saus. Te weinig of te veel groenten. Wie weet.
[..]
Klinkt goed.
Mag Loka ook een hapje proeven?
Ah, zulke funsaus dus.quote:Op maandag 22 december 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Funsaus is alleen voor mij en mannen.
Twijfel niet aan mijn narcistische seksualiteitquote:
Ik twijfel aan niks qua seksualiteit bij jouquote:Op maandag 22 december 2014 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twijfel niet aan mijn narcistische seksualiteit
quote:Op maandag 22 december 2014 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik twijfel aan niks qua seksualiteit bij jou
Dqod is gebeurd.quote:
Weer een nieuwe UI!?quote:Op maandag 22 december 2014 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twijfel niet aan mijn narcistische seksualiteit
:$quote:
Bijna kerst eh. Je mot wat :$quote:
True, Grump Cat ftw.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef Dqod het volgende:
Bam jongeuhhh
Nu maar eens gaan koken. Hoera voor rustig bij kunnen komen
Not![]()
Dwangvoederen dan maar?quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb honger, maar nergens zin in
Nahquote:
Wat een heerlijk pragmatische oplossing. Daar hou ik van.quote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nah![]()
Ik ga gewoon lekker optijd naar bed en morgen weer een lekker stevig ontbijtje maken
quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een heerlijk pragmatische oplossing. Daar hou ik van.
Ga je nog wat ondernemen met de kerstdagen?quote:
Donderdag hele dag bij mijn ouders. Wordt wel gezelligquote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog wat ondernemen met de kerstdagen?
Klinkt goed!quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Donderdag hele dag bij mijn ouders. Wordt wel gezelligLekker kerstontbijt, mijn vader maakt dan altijd zelf een kerststol van 5 kg en dan komen mijn oom en tante en het vriendinnetje van mn broertje ook mee eten. Dan in de middag cadeautjes uitpakken met wat te drinken en ondertussen of erna spelletjes doen. En dan een kerstdiner
Meestal 4/5 gangen door mijn vader bereid. Mijn vader kan heel goed koken
![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
's Avonds lekker naar huis en dan begint mijn porno weekend
Jaa, zo lekkerquote:Op maandag 22 december 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed!Een kerststol van 5 kilo.
![]()
[..]
Klinkt goed!
quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht, ik wacht even tot hij de boel goed heeft staan
Het water loopt mij gewoon in de mond als je het zo omschrijft.quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaa, zo lekkerWarm uit de oven wordt 'ie op tafel gezet. Half uurtje af laten koelen en dan smikkelen
Terecht. Bij mij ookquote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
![]()
Drie dingen tegelijk doen gaat niet goed.
[..]
Het water loopt mij gewoon in de mond als je het zo omschrijft.
Mooi synoniem dat 'spijs'.quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En natuurlijk een hele dikke rol spijs
Kan ik niet gewoon met jou mee?quote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terecht. Bij mij ookEn dan lekker roomboter eroverheen smeren wat gelijk wegsmelt
Was grapje, ik ben seksueel gefrustreerd.quote:
quote:
Dan zeggen we: surprise, ik kom alleen mee voor de stol. Zodadelijk ga ik weer naar huis en dan heeft u dochter met iemand anders een pornoweekend.quote:Op maandag 22 december 2014 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders zouden heel raar opkijken
Ja, vastquote:Op maandag 22 december 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeggen we: surprise, ik kom alleen mee voor de stol. Zodadelijk ga ik weer naar huis en dan heeft u dochter met iemand anders een pornoweekend.
Dan zijn ze vast weer gerustgesteld.
Volgens mij bedoelde hij de engelse 'want'.quote:
no shitquote:Op maandag 22 december 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij de engelse 'want'.
Herkenbaar. Sws nog irritant veel te regelen. Zo zat van maar het moetquote:Op maandag 22 december 2014 21:58 schreef Inolvidable het volgende:
Geen vakantie: geen kut te doen.
Vakantie: moet ineens allemaal dingen doen.
Lukt het allemaal een beetje?quote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sws nog irritant veel te regelen. Zo zat van maar het moet
was ik maar zatquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sws nog irritant veel te regelen. Zo zat van maar het moet
Nee, niks gaat zoals t moetquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het allemaal een beetje?
Moet ik iemand voor je slaan?quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niks gaat zoals t moet
dus idd royco. zat worden dan maar
Ik heb net bier gepaktquote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ga ik lekker kijken vanuit bed met wat chipsquote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik iemand voor je slaan?
Dank jequote:
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Ga ik lekker kijken vanuit bed met wat chips
vertel het nog wel, ik ga nu naar bed want morgen weer keivroeg op;(quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan?
Via dm mag ook.
Slaap lekker Dqodjequote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
vertel het nog wel, ik ga nu naar bed want morgen weer keivroeg op;(
zo weinig tijd gehad voor dingen die op.dit moment echt belangrijk zijn, je weet. dat frustreert me deze dag
Oh ik kom net binnenquote:
Is goed meisjequote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
vertel het nog wel, ik ga nu naar bed want morgen weer keivroeg op;(
zo weinig tijd gehad voor dingen die op.dit moment echt belangrijk zijn, je weet. dat frustreert me deze dag
GEwoon lekker deruit. Pluk de dagquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lig nou al een uur wakker. Ik wilde nog even slapen verdorie
Nawwwquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lig nou al een uur wakker. Ik wilde nog even slapen verdorie
Zolang het donker is buiten wil ik nog niet uit bedquote:
Om 8 uur nog donker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang het donker is buiten wil ik nog niet uit bed
Dat is kut.quote:
Grijp die zon over de horizon heenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, kunnen er weinig aan doen he
Dan moet je het maar gewoon langzaam over je heen laten komenquote:
Precies. Ik ga nu bijna mn bed uit. Maar eigenlijk moet ik echt nog lang slapen aangezien ik vannacht weer tot 3 moet werkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon langzaam over je heen laten komen
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:27 schreef Dqod het volgende:
Waarom kan t niet eens meezitten. Nu gaat t nog langer duren voor ik daar weg ben. Daag tijd voor leuke dingen
Is nie goe nie?quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:27 schreef Dqod het volgende:
Waarom kan t niet eens meezitten. Nu gaat t nog langer duren voor ik daar weg ben. Daag tijd voor leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |