abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148597000
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dat bedrag is schandalig omhoog gegaan de laatste paar jaar... :(
Welk bedrag? Om te laten bezorgen? 0 euro als het product je aanstaat waarmee je gratis kan laten bezorgen.. En 8,95 zou het zijn, maar die toetjes staan me wel aan (mooi tussendoortje) en dan is het gratisch O+
quote:
[..]

Nope... ga met de zolderverbouwing beginnen. *O*
9 jaar alweer.
9 jaar. Ze gaat hard _O_
Spannend! Wat ga je precies doen vandaag? En wanneer is het af? :9
pi_148597055
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja vind ik eigenlijk wel. Er zitten 3 supermarkten in het centrum en bij 2 moet je dus betalen voor het parkeren wat ik ook eigenlijk wel stom vind. En die andere daar zijn gewoon geen parkeerplekken dichtbij. Wat toch ook wel handig is voor een supermarkt eigenlijk.

Ik moet een goeie 70 euro betalen nu de korting (56 euro :') ) verrekend is :') omg :')
Haha ik zag het op fb staan ja haha.

En hier bij de AH XL is het gratis parkeren.. bij de AH XL op Woensel moet je betalen dat is ook zo iets vaags.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148597119
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik zag het op fb staan ja haha.

En hier bij de AH XL is het gratis parkeren.. bij de AH XL op Woensel moet je betalen dat is ook zo iets vaags.
Mjah je hebt het op wel meer plaatsen. Ik ken ook plaatsen waar je bij de parkeergarage de eerste 1,5 uur gratis er uit kan rijden en als je langer staat moet betalen. Dan kan je wel naar de supermarkt maar bijv. niet uitgebreid shoppen :P
  maandag 12 januari 2015 @ 09:43:16 #244
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148597162
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Welk bedrag? Om te laten bezorgen? 0 euro als het product je aanstaat waarmee je gratis kan laten bezorgen.. En 8,95 zou het zijn, maar die toetjes staan me wel aan (mooi tussendoortje) en dan is het gratisch O+

[..]

9 jaar. Ze gaat hard _O_
Spannend! Wat ga je precies doen vandaag? En wanneer is het af? :9
quote:
De servicekosten variëren tussen de ¤ 4.95 en ¤ 12.95 afhankelijk van het moment dat je kiest en de hoogte van het bedrag van je bestelling (exclusief statiegeld).
Het minimale orderbedrag is 70 euro en vanaf 100 euro krijg je een euro korting op de servicekosten.

albert.nl
Vind ik een behoorlijk bedrag :{

Voor de zolder: ik heb voorlopig de laatste logees gehad. Dus nu kan mijn kantoor en de logeerkamer uit elkaar gehaald worden, de tussenwandjes heb ik al weggesloopt. Vanavond komt de timmerman even eea opmeten voor de vliering en ik heb net voor 700 pleuro aan schakelmateriaal besteld...

Wanneer het af is? Dat ligt een beetje aan mezelf. Met de huidige planning ergens eind maart, maar ik ben dan ook niet zo'n geweldige klusser als jij :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148597164
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:40 schreef Puala het volgende:

[..]

Mjah je hebt het op wel meer plaatsen. Ik ken ook plaatsen waar je bij de parkeergarage de eerste 1,5 uur gratis er uit kan rijden en als je langer staat moet betalen. Dan kan je wel naar de supermarkt maar bijv. niet uitgebreid shoppen :P
Dat systeem ken ik idd ook.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148597178
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:43 schreef Merlijn het volgende:

[..]


[..]

Vind ik een behoorlijk bedrag :{

Voor de zolder: ik heb voorlopig de laatste logees gehad. Dus nu kan mijn kantoor en de logeerkamer uit elkaar gehaald worden, de tussenwandjes heb ik al weggesloopt. Vanavond komt de timmerman even eea opmeten voor de vliering en ik heb net voor 700 pleuro aan schakelmateriaal besteld...

Wanneer het af is? Dat ligt een beetje aan mezelf. Met de huidige planning ergens eind maart, maar ik ben dan ook niet zo'n geweldige klusser als jij :P
Schakelmateriaal als in lichtknopjes enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 januari 2015 @ 09:45:18 #247
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148597192
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Schakelmateriaal als in lichtknopjes enzo?
Lichtknopjes, schakelwippen, wandcontactdozen, inbouwdozen, bekabeling, PVC buis... dat soort ellende :P

Het is verdorie bijkans 10u en ik heb nog steeds geen koffie gehad...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148597203
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:43 schreef Merlijn het volgende:

[..]

[..]

Vind ik een behoorlijk bedrag :{

Voor de zolder: ik heb voorlopig de laatste logees gehad. Dus nu kan mijn kantoor en de logeerkamer uit elkaar gehaald worden, de tussenwandjes heb ik al weggesloopt. Vanavond komt de timmerman even eea opmeten voor de vliering en ik heb net voor 700 pleuro aan schakelmateriaal besteld...

Wanneer het af is? Dat ligt een beetje aan mezelf. Met de huidige planning ergens eind maart, maar ik ben dan ook niet zo'n geweldige klusser als jij :P
Ik betaal 0 euro, omdat ik 4x4 danone toetjes heb besteld (á 1,78 per setje). Maar dat is een keuze :)

700 euro :o Wat heb je allemaal besteld? Had het gezegd, ik heb een adresje en 58% korting daar :@

Eind maart is al super snel joh en het moet niet ten koste van alles. Ik heb afgelopen weekend ook maar een uur of 3-4 wat gedaan en verder gewoon ontspannen. Al heb ik wel van die paar uurtjes gigantische spierpijn op het moment. }:|
pi_148597225
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:45 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Lichtknopjes, schakelwippen, wandcontactdozen, inbouwdozen, bekabeling, PVC buis... dat soort ellende :P

Het is verdorie bijkans 10u en ik heb nog steeds geen koffie gehad...
Tering wat duur.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 januari 2015 @ 09:51:51 #250
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148597303
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik betaal 0 euro, omdat ik 4x4 danone toetjes heb besteld (á 1,78 per setje). Maar dat is een keuze :)

700 euro :o Wat heb je allemaal besteld? Had het gezegd, ik heb een adresje en 58% korting daar :@

Eind maart is al super snel joh en het moet niet ten koste van alles. Ik heb afgelopen weekend ook maar een uur of 3-4 wat gedaan en verder gewoon ontspannen. Al heb ik wel van die paar uurtjes gigantische spierpijn op het moment. }:|
Ik heb nog niet op "bestel" gedrukt hoor ;) Moet nog heel even wachten op een van de ouderlijke units om een schakeling even op te tekenen voordat ik definitief lijstje heb.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148597327
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tering wat duur.
Nou ja, het klinkt als heel veel geld. Maar bijv. ik heb bij de tv straks 8 stopcontacten en dat leek ook heel weinig te kosten tot je gaat rekenen..

8 stopcontacten = 2,87 per stuk = 22.96 + btw = 27,79
8 inbouwdozen = 1,30 per stuk = 10.40
draad er heen = 20 meter = 27 euro á 100 = 3 kleuren nodig = 60 m = 16,20
raampjes voor om de stopcontacten = 2x 4 = 5,11 per stuk = 10,22
Buis er heen: 16 meter = zo'n 2 euro maar :')

En dan heb je dus 8 stopcontacten voor een 70 euro :')

En nu ik dat uitreken wil ik de rest van mijn verbouwing nooit meer helemaal tot in detail uitrekenen :')
pi_148597336
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb nog niet op "bestel" gedrukt hoor ;) Moet nog heel even wachten op een van de ouderlijke units om een schakeling even op te tekenen voordat ik definitief lijstje heb.
Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt? ;) Is wel ophalen bij de TU ipv thuisbezorgd..
  maandag 12 januari 2015 @ 09:56:53 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148597380
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt? ;) Is wel ophalen bij de TU ipv thuisbezorgd..
Yap... crap, ik had mijn lijst in Evernote moeten zetten... prutser :(

Doet de TU ook in laminaat ondervloer enzo? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Merlijn op 12-01-2015 10:08:25 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148598449
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
  maandag 12 januari 2015 @ 11:04:27 #255
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_148598729
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_148598742
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef OmeRon het volgende:

[..]

Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...
Wie??
  maandag 12 januari 2015 @ 11:28:27 #257
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_148599486
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wie??
Die ouwe gasten met die gitaren en die dikke lippen.
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_148599650
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Even kijken of je D_A nog kan spotten :P
  maandag 12 januari 2015 @ 12:24:26 #259
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148601078
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Op donderdag :( grrrrr
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148601820
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Op donderdag :( grrrrr
ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.
Staat alleen op donderdags en vrijdags voor de klas.
Vrij nemen voor zoiets is daar geen optie.
Met haar gezondheid is eerst werken, dan optreden en de volgende morgen weer werken echt niet te doen :'(
pi_148601909
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.
Staat alleen op donderdags en vrijdags voor de klas.
Vrij nemen voor zoiets is daar geen optie.
Met haar gezondheid is eerst werken, dan optreden en de volgende morgen weer werken echt niet te doen :'(
En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
  maandag 12 januari 2015 @ 13:06:12 #262
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148602257
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
Onderwijs is verrassend inflexibel heb ik gemerkt... :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148602269
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.
Zal vast wel lukken, nog tijd genoeg!
Dus 2 kaartjes zijn besteld en betaald *O*
(alleen nog maar plek op de 2de ring btw, gaat hard :) )
pi_148602318
En dan komt er omdat het zo goed gaat een extra concert op vrijdag ofzo _O-
pi_148602452
Dat zou maar zo kunnen, alleen geen zin om die "gok" te nemen ;)
pi_148603441
denk dat als D_A een 400mm lens meeneemt hij me nog wel ziet zitten op de 2de ring ;)
pi_148603571
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.
Zal vast wel lukken, nog tijd genoeg!
Dus 2 kaartjes zijn besteld en betaald *O*
(alleen nog maar plek op de 2de ring btw, gaat hard :) )
Gaan die tickets zo hard :X ?? Ik kan vanavond pas bestellen -O- .
pi_148603618
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
denk dat als D_A een 400mm lens meeneemt hij me nog wel ziet zitten op de 2de ring ;)
D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!
pi_148603692
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!
i know.. jaloers op die man -O-
pi_148603794
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Gaan die tickets zo hard :X ?? Ik kan vanavond pas bestellen -O- .
1ste ring zijn geen 2 plaatsen naast elkaar te krijgen.
om 13:00 kon je nog wel 10 plekken naast elkaar bestellen voor de 2de ring.
Zo hard zal het niet gaan dat je vanavond niet meer kan bestellen.
Toch... hoop ik voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')