Nou ja, het klinkt als heel veel geld. Maar bijv. ik heb bij de tv straks 8 stopcontacten en dat leek ook heel weinig te kosten tot je gaat rekenen..quote:
Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op "bestel" gedrukt hoorMoet nog heel even wachten op een van de ouderlijke units om een schakeling even op te tekenen voordat ik definitief lijstje heb.
Yap... crap, ik had mijn lijst in Evernote moeten zetten... prutserquote:Op maandag 12 januari 2015 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt?Is wel ophalen bij de TU ipv thuisbezorgd..
Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen.
Wie??quote:Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...
Die ouwe gasten met die gitaren en die dikke lippen.quote:
Even kijken of je D_A nog kan spottenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Op donderdagquote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.quote:
En een dag wisselen met haar collega is geen optie?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.
Staat alleen op donderdags en vrijdags voor de klas.
Vrij nemen voor zoiets is daar geen optie.
Met haar gezondheid is eerst werken, dan optreden en de volgende morgen weer werken echt niet te doen
Onderwijs is verrassend inflexibel heb ik gemerkt...quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
Gaan die tickets zo hardquote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.
Zal vast wel lukken, nog tijd genoeg!
Dus 2 kaartjes zijn besteld en betaald![]()
(alleen nog maar plek op de 2de ring btw, gaat hard)
D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
denk dat als D_A een 400mm lens meeneemt hij me nog wel ziet zitten op de 2de ring
i know.. jaloers op die manquote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!
1ste ring zijn geen 2 plaatsen naast elkaar te krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gaan die tickets zo hard?? Ik kan vanavond pas bestellen
.
Thanksquote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
1ste ring zijn geen 2 plaatsen naast elkaar te krijgen.
om 13:00 kon je nog wel 10 plekken naast elkaar bestellen voor de 2de ring.
Zo hard zal het niet gaan dat je vanavond niet meer kan bestellen.
Toch... hoop ik voor je!
Uitverkocht.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vooralsnog staat er geen tweede show in de lijn der verwachtingen.quote:
Zo is hetquote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog staat er geen tweede show in de lijn der verwachtingen.
Maar goed, alles is variabel.
Oei... maar je kunt het tweede wel als een excuus voor het eerste inzettenquote:
Ik vertrok exact zo laat dat ik precies op tijd kon komen (5 min speling) en ik had dus file. Het enige wat ik had gewild was een half uur eerder weg en dat ging niet meer. Maar het kwam mooi uit, mijn afspraak was ook iets verlaat dus het maakte niet uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oei... maar je kunt het tweede wel als een excuus voor het eerste inzetten
Ps. vandaag krijg je het lijstje.
Dus nu uitgebreid aan de koffie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vertrok exact zo laat dat ik precies op tijd kon komen (5 min speling) en ik had dus file. Het enige wat ik had gewild was een half uur eerder weg en dat ging niet meer. Maar het kwam mooi uit, mijn afspraak was ook iets verlaat dus het maakte niet uit
Jep. Ik heb al 6x op F12 gedrukt en 6x op next geklikt. Dus dat was wel weer genoeg voor de komende 2 uurquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:37 schreef Puala het volgende:
Ik bel net naar de nuon om mijn start-meterstanden te ontvangen om eens te kijken wat ik heb verbruikt. Begint ze over een onderhoudscontract voor mijn ketel, want onderhoud is heel belangrijk. En ik geef aan dat ik dat zelf doe, dus geen interesse heb. Moest ik het 5x herhalen omdat ze het niet geloofdegeweldig dat soort dingen
Wil ik weten wat zoiets kost?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Kreeg gisteren de rekening van het onderhoudsabo binnen inderdaad.
Ik doe het ook zelf, dikke onzin die contracten. Ik bedoel, voor m'n auto heb ik toch ook geen onderhoudscontract?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:37 schreef Puala het volgende:
Ik bel net naar de nuon om mijn start-meterstanden te ontvangen om eens te kijken wat ik heb verbruikt. Begint ze over een onderhoudscontract voor mijn ketel, want onderhoud is heel belangrijk. En ik geef aan dat ik dat zelf doe, dus geen interesse heb. Moest ik het 5x herhalen omdat ze het niet geloofdegeweldig dat soort dingen
Ik heb voor mijn auto een lease maatschappij, dat staat gelijk aan elkaar bijnaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik doe het ook zelf, dikke onzin die contracten. Ik bedoel, voor m'n auto heb ik toch ook geen onderhoudscontract?
Laatst dacht ik, die ketel is nu 5 jaar oud, misschien laat ik hem wel eens even nakijken door een cv-boer. Kan niet, ze werken allemaal alleen maar met contracten.Dan niet joh
80 euro per jaar. Ik ga niet kloten met iets met een gasleiding en een open vlam.quote:
Oh dat is wel goedkoop. Zit daar alleen de controle in? Dus geen materiaal, maar wel de voorrijkosten?quote:
Jaarlijks onderhoud, korting op de onderdelen en voorrijkosten inderdaad. (nu ja, die twee straten dat de toko verderop zit...)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat is wel goedkoop. Zit daar alleen de controle in? Dus geen materiaal, maar wel de voorrijkosten?
Ok. Valt mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jaarlijks onderhoud, korting op de onderdelen en voorrijkosten inderdaad. (nu ja, die twee straten dat de toko verderop zit...)
Ik doe gewoon mee...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
oh en sorry, maar ik verveel me echt kapot. Dus sorry voor mijn gespam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |