abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148597327
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tering wat duur.
Nou ja, het klinkt als heel veel geld. Maar bijv. ik heb bij de tv straks 8 stopcontacten en dat leek ook heel weinig te kosten tot je gaat rekenen..

8 stopcontacten = 2,87 per stuk = 22.96 + btw = 27,79
8 inbouwdozen = 1,30 per stuk = 10.40
draad er heen = 20 meter = 27 euro á 100 = 3 kleuren nodig = 60 m = 16,20
raampjes voor om de stopcontacten = 2x 4 = 5,11 per stuk = 10,22
Buis er heen: 16 meter = zo'n 2 euro maar :')

En dan heb je dus 8 stopcontacten voor een 70 euro :')

En nu ik dat uitreken wil ik de rest van mijn verbouwing nooit meer helemaal tot in detail uitrekenen :')
pi_148597336
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb nog niet op "bestel" gedrukt hoor ;) Moet nog heel even wachten op een van de ouderlijke units om een schakeling even op te tekenen voordat ik definitief lijstje heb.
Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt? ;) Is wel ophalen bij de TU ipv thuisbezorgd..
  maandag 12 januari 2015 @ 09:56:53 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148597380
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat wil je gaan bestellen, merk type enzo? Dan kan ik kijken of hij het levert en zouden we nog een vergelijking kunnen maken? Als je dat wilt? ;) Is wel ophalen bij de TU ipv thuisbezorgd..
Yap... crap, ik had mijn lijst in Evernote moeten zetten... prutser :(

Doet de TU ook in laminaat ondervloer enzo? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Merlijn op 12-01-2015 10:08:25 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148598449
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
  maandag 12 januari 2015 @ 11:04:27 #255
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_148598729
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_148598742
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef OmeRon het volgende:

[..]

Zal wel lukken toch! Denk niet dat het zo storm zal lopen als wanneer de Stones beginnen met de kaartverkoop...
Wie??
  maandag 12 januari 2015 @ 11:28:27 #257
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_148599486
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wie??
Die ouwe gasten met die gitaren en die dikke lippen.
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_148599650
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Even kijken of je D_A nog kan spotten :P
  maandag 12 januari 2015 @ 12:24:26 #259
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148601078
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Op donderdag :( grrrrr
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148601820
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Op donderdag :( grrrrr
ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.
Staat alleen op donderdags en vrijdags voor de klas.
Vrij nemen voor zoiets is daar geen optie.
Met haar gezondheid is eerst werken, dan optreden en de volgende morgen weer werken echt niet te doen :'(
pi_148601909
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

ook mijn idee.... mijn vrouw/vriendin is er ook helemaal gek van.
Staat alleen op donderdags en vrijdags voor de klas.
Vrij nemen voor zoiets is daar geen optie.
Met haar gezondheid is eerst werken, dan optreden en de volgende morgen weer werken echt niet te doen :'(
En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
  maandag 12 januari 2015 @ 13:06:12 #262
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148602257
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
Onderwijs is verrassend inflexibel heb ik gemerkt... :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148602269
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

En een dag wisselen met haar collega is geen optie?
gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.
Zal vast wel lukken, nog tijd genoeg!
Dus 2 kaartjes zijn besteld en betaald *O*
(alleen nog maar plek op de 2de ring btw, gaat hard :) )
pi_148602318
En dan komt er omdat het zo goed gaat een extra concert op vrijdag ofzo _O-
pi_148602452
Dat zou maar zo kunnen, alleen geen zin om die "gok" te nemen ;)
pi_148603441
denk dat als D_A een 400mm lens meeneemt hij me nog wel ziet zitten op de 2de ring ;)
pi_148603571
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

gaat ze idd proberen, had haar ff appje gestuurd.
Zal vast wel lukken, nog tijd genoeg!
Dus 2 kaartjes zijn besteld en betaald *O*
(alleen nog maar plek op de 2de ring btw, gaat hard :) )
Gaan die tickets zo hard :X ?? Ik kan vanavond pas bestellen -O- .
pi_148603618
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
denk dat als D_A een 400mm lens meeneemt hij me nog wel ziet zitten op de 2de ring ;)
D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!
pi_148603692
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

D_A mag zó dichtbij staan dat hij tussen de microfoon en de zanger staat met z'n fish!
i know.. jaloers op die man -O-
pi_148603794
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Gaan die tickets zo hard :X ?? Ik kan vanavond pas bestellen -O- .
1ste ring zijn geen 2 plaatsen naast elkaar te krijgen.
om 13:00 kon je nog wel 10 plekken naast elkaar bestellen voor de 2de ring.
Zo hard zal het niet gaan dat je vanavond niet meer kan bestellen.
Toch... hoop ik voor je!
pi_148604048
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

1ste ring zijn geen 2 plaatsen naast elkaar te krijgen.
om 13:00 kon je nog wel 10 plekken naast elkaar bestellen voor de 2de ring.
Zo hard zal het niet gaan dat je vanavond niet meer kan bestellen.
Toch... hoop ik voor je!
Thanks ^O^ !
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2015 @ 21:15:48 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148620288
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Nalbandian het volgende:
Vanavond kaartjes voor Kensington in de Ziggo proberen te bemachtigen :7 .
Uitverkocht.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2015 @ 21:17:00 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148620335
Kekke foto d'r bij.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2015 @ 22:15:23 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148623654
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

We gaan voor de vrijdag :D !
Vooralsnog staat er geen tweede show in de lijn der verwachtingen.

Maar goed, alles is variabel.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148624145
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Vooralsnog staat er geen tweede show in de lijn der verwachtingen.

Maar goed, alles is variabel.
Zo is het :Y !
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 januari 2015 @ 06:33:29 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148631522
mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_148632126
Goedemorgen :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:31:23 #280
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148632178
Oi! :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148632182
Verslapen en file. Slechte combi ;(
pi_148632194
Goedemorgen!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:34:16 #283
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148632210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:32 schreef Puala het volgende:
Verslapen en file. Slechte combi ;(
Oei... maar je kunt het tweede wel als een excuus voor het eerste inzetten :D

Ps. vandaag krijg je het lijstje.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148632683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:34 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Oei... maar je kunt het tweede wel als een excuus voor het eerste inzetten :D

Ps. vandaag krijg je het lijstje.
Ik vertrok exact zo laat dat ik precies op tijd kon komen (5 min speling) en ik had dus file. Het enige wat ik had gewild was een half uur eerder weg en dat ging niet meer. Maar het kwam mooi uit, mijn afspraak was ook iets verlaat dus het maakte niet uit :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:23:13 #285
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148633927
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:11 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vertrok exact zo laat dat ik precies op tijd kon komen (5 min speling) en ik had dus file. Het enige wat ik had gewild was een half uur eerder weg en dat ging niet meer. Maar het kwam mooi uit, mijn afspraak was ook iets verlaat dus het maakte niet uit :)
Dus nu uitgebreid aan de koffie?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148633992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:23 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dus nu uitgebreid aan de koffie?
Jep. Ik heb al 6x op F12 gedrukt en 6x op next geklikt. Dus dat was wel weer genoeg voor de komende 2 uur :z
pi_148634208
Ik bel net naar de nuon om mijn start-meterstanden te ontvangen om eens te kijken wat ik heb verbruikt. Begint ze over een onderhoudscontract voor mijn ketel, want onderhoud is heel belangrijk. En ik geef aan dat ik dat zelf doe, dus geen interesse heb. Moest ik het 5x herhalen omdat ze het niet geloofde _O- geweldig dat soort dingen :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:44:12 #288
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148634324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:37 schreef Puala het volgende:
Ik bel net naar de nuon om mijn start-meterstanden te ontvangen om eens te kijken wat ik heb verbruikt. Begint ze over een onderhoudscontract voor mijn ketel, want onderhoud is heel belangrijk. En ik geef aan dat ik dat zelf doe, dus geen interesse heb. Moest ik het 5x herhalen omdat ze het niet geloofde _O- geweldig dat soort dingen :D
:D

Kreeg gisteren de rekening van het onderhoudsabo binnen inderdaad.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148634331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:44 schreef Merlijn het volgende:

[..]

:D

Kreeg gisteren de rekening van het onderhoudsabo binnen inderdaad.
Wil ik weten wat zoiets kost?
pi_148634552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:37 schreef Puala het volgende:
Ik bel net naar de nuon om mijn start-meterstanden te ontvangen om eens te kijken wat ik heb verbruikt. Begint ze over een onderhoudscontract voor mijn ketel, want onderhoud is heel belangrijk. En ik geef aan dat ik dat zelf doe, dus geen interesse heb. Moest ik het 5x herhalen omdat ze het niet geloofde _O- geweldig dat soort dingen :D
Ik doe het ook zelf, dikke onzin die contracten. Ik bedoel, voor m'n auto heb ik toch ook geen onderhoudscontract?

Laatst dacht ik, die ketel is nu 5 jaar oud, misschien laat ik hem wel eens even nakijken door een cv-boer. Kan niet, ze werken allemaal alleen maar met contracten. :') Dan niet joh :')
pi_148634617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik doe het ook zelf, dikke onzin die contracten. Ik bedoel, voor m'n auto heb ik toch ook geen onderhoudscontract?

Laatst dacht ik, die ketel is nu 5 jaar oud, misschien laat ik hem wel eens even nakijken door een cv-boer. Kan niet, ze werken allemaal alleen maar met contracten. :') Dan niet joh :')
Ik heb voor mijn auto een lease maatschappij, dat staat gelijk aan elkaar bijna :P

Maar 5 jaar, de mijne 8 jaar. 1,5 jaar geleden nog nagekeken als ik de sticker mag geloven. Maatje van me doet het voor zijn werk en wilde het me wel uitleggen. Ideaal O+ Ik hou er van om zelfredzaam te zijn :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:59:18 #292
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148634697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Wil ik weten wat zoiets kost?
80 euro per jaar. Ik ga niet kloten met iets met een gasleiding en een open vlam.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148634718
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:59 schreef Merlijn het volgende:

[..]

80 euro per jaar.
Oh dat is wel goedkoop. Zit daar alleen de controle in? Dus geen materiaal, maar wel de voorrijkosten?
pi_148634748
Whut, ik zet 3 pc's aan het installeren na elkaar, dus met een paar min verschil. Is degene die ik als laatste aan zet het eerste klaar :')
  dinsdag 13 januari 2015 @ 11:02:07 #295
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148634775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh dat is wel goedkoop. Zit daar alleen de controle in? Dus geen materiaal, maar wel de voorrijkosten?
Jaarlijks onderhoud, korting op de onderdelen en voorrijkosten inderdaad. (nu ja, die twee straten dat de toko verderop zit...)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148634786
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:02 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Jaarlijks onderhoud, korting op de onderdelen en voorrijkosten inderdaad. (nu ja, die twee straten dat de toko verderop zit...)
Ok. Valt mee.
Mijn aannemer zou het voo 50 doen, dus nog niet overtuigd :P
pi_148634799
oh en sorry, maar ik verveel me echt kapot. Dus sorry voor mijn gespam :P
  dinsdag 13 januari 2015 @ 11:08:52 #298
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148634949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:03 schreef Puala het volgende:
oh en sorry, maar ik verveel me echt kapot. Dus sorry voor mijn gespam :P
Ik doe gewoon mee...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148634963
Oh ja daar moet ik ook straks aan denken die ketel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148634967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik doe gewoon mee...
Wat moet jij eigenlijk doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')