bahquote:Op maandag 22 december 2014 13:51 schreef Jahr00n het volgende:
sowwwww die mascotte is echt kolossaal
gwn studeren op XTC toch?quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef Jahr00n het volgende:
ritalin is niks man
daar halen hele volksstammen hun waardeloze rechten diploma mee
rlly?quote:Op maandag 22 december 2014 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon zieke cut zetten in januari
je zult zien dat de spieren dan zeker langer worden
Ja, maar haalt 't niet bij pep. Of je moet een stuk of 10 van die tabletten koppen, dan denk ik wel dat je goed hard gaat.quote:Op maandag 22 december 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
ik heb net ritalin genomen bij wijze van experiment, begint nu een beetje te komen
wel eens geprobeerd Henk?
Ikkrijgmekakennietvanelkaarquote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, maar haalt 't niet bij pep. Of je moet een stuk of 10 van die tabletten koppen, dan denk ik wel dat je goed hard gaat.
Ik had in het begin een beetje een gevoel van gejaagdheid, maar nu is het een beetje loom-achtig en toch focus, gevoel van zwaardere hartslag wel.quote:Op maandag 22 december 2014 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, maar haalt 't niet bij pep. Of je moet een stuk of 10 van die tabletten koppen, dan denk ik wel dat je goed hard gaat.
Gewoon poppers en GHB for a good time.quote:
hey sukkeltjequote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
En ga voor praten over wijven lekker naar B&H en over voetbal naar VBL en als het over trannies gaat graag in het Keldertje. Ohja en kan geouwehoer over trainen niet gewoon in SPT?
Drugs rage, zo jammer.quote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
En ga voor praten over wijven lekker naar B&H en over voetbal naar VBL en als het over trannies gaat graag in het Keldertje. Ohja en kan geouwehoer over trainen niet gewoon in SPT?
Niet nodig voor een good time. Ik haal de lust en fantasie wel uit mezelf!quote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon poppers en GHB for a good time.
Haha vind jij het grappig om in je kontje genomen te worden?quote:Op maandag 22 december 2014 14:14 schreef no1uknow het volgende:
Poppers is wel grappig als je X op hebt maar zo bijzonder is het nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |