Geen idee.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef miieejj het volgende:
Timmy.. Met freak die mag wel t Anthem worden!
Ze hebben meerdere nummers gespeeld, als je dat leuk vindt is dat iets leuksquote:Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Nick en Simon nog iets leuks gedaan vannacht?
quote:Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je weet gewoon dat het een geforceerde anthem wordt wanneer er zo overdreven maar moeizaam wordt gesprongen in het huis.
Gary Fomdeck wordt anthemquote:Op maandag 22 december 2014 09:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je weet gewoon dat het een geforceerde anthem wordt wanneer er zo overdreven maar moeizaam wordt gesprongen in het huis.
ja die! Die is echt super vet😎quote:
Eentonig edoch mooiquote:
Nee, daar durf ik wel wat op te zetten.quote:
quote:
Dit is één groot welk bedrijf heb je/wat wil je kwijt evenement.quote:
Helaas wel ja, maar Gary staat halverwege wel op 1.quote:Op maandag 22 december 2014 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, daar durf ik wel wat op te zetten.
Dit was een leuk anthem geweest. Maar het moet tegenwoordig een danceplaat zijn met een gek stemmetje.
Spook jij ook nog steeds rond op FOK! met je famfarequote:Op maandag 22 december 2014 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Is ie nog niet dood?
Ekdom dan he.
Dat sturen ze wel bij. Een kerstMH in januari zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar Gary staat halverwege wel op 1.
Wie ben jij om dat te vragen? Ken je niet.quote:Op maandag 22 december 2014 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spook jij ook nog steeds rond op FOK! met je famfare
Vorig jaar was ook niet de meest aangevraagde plaat MHquote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat sturen ze wel bij. Een kerstMH in januari zie ik niet gebeuren.
Ik heb toch in 13 topics van je gepost, en jij in 16 van mij.quote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te vragen? Ken je niet.
Hoe weet je dat. Pas bij 20 topics wens ik een fatsoenlijke inhoudelijke discussie met je aan te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb toch in 13 topics van je gepost, en jij in 16 van mij.
Hij heeft toch hartproblemen?quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef ddx het volgende:
Stap dan even in de trein van Amsterdam-Haarlem...
Zoekskills.quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Pas bij 20 topics wens ik een fatsoenlijke inhoudelijke discussie met je aan te gaan.
Gerard beseft zich dat helemaal niet, Gerard heeft een plank voor z'n hoofd.quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef Cee het volgende:
Gerard beseft zich nu dat Living Doll toch niet het ergste is.
Heeft Geer je konijn opgegeten?quote:Op maandag 22 december 2014 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gerard beseft zich dat helemaal niet, Gerard heeft een plank voor z'n hoofd.
Na die haarimplantatie is het er allemaal niet beter op geworden qua hersenhelften.
Omdat er langer dan 3,5 jaar niet in gepost is.quote:Op maandag 22 december 2014 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet meer in dat topic posten
Was het maar zo. Dat beest zit vol met dioxine.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Geer je konijn opgegeten?
daar krijgt ie vast voor betaaldquote:Op maandag 22 december 2014 09:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat weerhield hem er niet van om vorige week bij pauw te zitten
dat bedoel ikquote:Op maandag 22 december 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar krijgt ie vast voor betaald
dit is puur vrijwillig natuurlijk.
Prioriteiten
Het is geen familie.quote:
quote:
Dat is een paar jaar gebeurd toch, volgens mij wel telkens in Utrecht....quote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef Qunix het volgende:
Was het nou in 2004 dat Corton een paar liet trouwen in Utrecht?
Ja dat had ik gisteren ook, het lijkt echt een meisje in die kanoquote:
Later nog wel, want ik heb het wel eens gezien en kijk sinds 2007.quote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef Qunix het volgende:
Was het nou in 2004 dat Corton een paar liet trouwen in Utrecht?
Dat kan ja, maar in 2004 en/of 2005 deed hij dat ook.quote:Op maandag 22 december 2014 10:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Later nog wel, want ik heb het wel eens gezien en kijk sinds 2007.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-glazen-huis.htmlquote:Op maandag 22 december 2014 10:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar in 2004 en/of 2005 deed hij dat ook.
quote:Op maandag 22 december 2014 10:07 schreef StephanL het volgende:
Ze geven tegenwoordig ook elke gek de titel Serious talent.
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Talentquote:Op maandag 22 december 2014 10:07 schreef StephanL het volgende:
Ze geven tegenwoordig ook elke gek de titel Serious talent.
quote:Iedere twee maanden worden zo'n vier artiesten of bands uitgeroepen tot Serious Talent.
Da's dus 24 bands per jaarquote:Op maandag 22 december 2014 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Talent
[..]
Van de helft hoor je niets meer.quote:
quote:
Godverquote:
Goeie band welquote:
Iddquote:
Het zit diepquote:
Op hun tweede plaat bleek inderdaad hoe slecht die zijnquote:
quote:
Last Chance was goed, daarna ging het heel snel richting Meukquote:
#viesdikquote:Op maandag 22 december 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist drie pakken hagelslag leeggemaakt
Ze waren allemaal vrijwel leegquote:
Dat vermoeden had ik wel alquote:Op maandag 22 december 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze waren allemaal vrijwel leeg
waarom heb jij 3 bijna lege pakken hagelslag staanquote:Op maandag 22 december 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze waren allemaal vrijwel leeg
restjes-angstquote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarom heb jij 3 bijna lege pakken hagelslag staan?
Vraag het mn moeder, ik eet het bijna nooitquote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarom heb jij 3 bijna lege pakken hagelslag staan?
Je bent me voor....quote:
Pas als ie afgelopen is.quote:
Wij vinden jou ook niet geweldig. De bal is rondquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het geen geweldig nummer trouwens.
Maar om mij is geen hype elk jaar, rondom dit nummer wel.quote:Op maandag 22 december 2014 10:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook niet geweldig. De bal is rond
Het kan mij ook niet bekoren hoor wie er op 1 staat.quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar om mij is geen hype elk jaar, rondom dit nummer wel.
Het is niet het beste nummer van Queen (dat is Innuendo), net zoals November Rain niet de beste plaat is van Guns 'n Roses (dat is namelijk Estranged), maar het blijft wel een ijzersterke plaatquote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar om mij is geen hype elk jaar, rondom dit nummer wel.
Nu kan het nog. Volgend jaar zijn de failliet.quote:
Helemaal eensquote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet het beste nummer van Queen (dat is Innuendo), maar het blijft wel een ijzersterke plaat
Mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet het beste nummer van Queen (dat is Innuendo)
Tja, ik vind het geen slecht nummer maar die hoge stem enzo, het heeft me nooit zo aangesprokenquote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet het beste nummer van Queen (dat is Innuendo), net zoals November Rain niet de beste plaat is van Guns 'n Roses (dat is namelijk Estranged), maar het blijft wel een ijzersterke plaat
In 't schuurtje.quote:Op maandag 22 december 2014 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
kom maar flappie doe maar wiebelen wiebelen
Allebei zijn ze geweldig. Zeker nu ik ze zelf gespeeld hebquote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
The show must go on... Of Somebody to Love (Cee vindt dit leuk)
Innuendo vooral...quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja die vind ik dus echt minder dan die 2. Dat zijn gewoon twee aaneengeplakte nummers, dat deden de beatles ook al.quote:
Je weet nooit hoe ze reagerenquote:Op maandag 22 december 2014 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Verstandelijk gehandicapten verrassen is altijd tricky...![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spoilersquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
"Jeroen van Inkel, eindelijk terug op een echte radiozender" - Domien
quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit best een aardige plaat trouwens
But, but... butt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Een Senders en Van Inkel reünie zit niemand op te wachten dus?quote:Op maandag 22 december 2014 10:54 schreef Uccie het volgende:
Dus daar zit dus de enige fan van van Inkel. Vroeg me al af wie daar op zat te wachten.
In principe wel, maar die stem van die gozer van Fun trek ik niet.quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit best een aardige plaat trouwens
quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
But, but... butt.Doe je spoilers maar in spoilers iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de moeder van Fylaxquote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Met wie had Van Inkel ook al weer ruzie? Met Adam Curry toch?
quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
But, but... butt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Nee iddquote:
quote:
Ow, dat heb ik gemist, toen deed ik mijn slaapjequote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was dus vanacht na 3 uur. Maar geüpload op 21 december.
Ik ook, van 3 tot 6.quote:Op maandag 22 december 2014 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik gemist, toen deed ik mijn slaapje
quote:Op maandag 22 december 2014 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Daar sta je dan met je worst om je nek
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt toch ook ''Slash!''quote:Op maandag 22 december 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Deze riff schreef Lenny... Die schreef Slash
Verder wel
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]WhhohoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn spoilerontmaagding![]()
Zo moet je de poes bespelenquote:
Lekker paffen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kom maar op met die Shags! Alles voor het goede doel.
[ afbeelding ]
xDquote:
Tuurlijk... maar de grap eromheen is natuurlijk briljantquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef miieejj het volgende:
Die Gerard wist toch wel dat dit een hit zou worden.. Met z'n "ooh nee dit kan toch niet waar zijn"
Iemand die hem dus sowieso wil hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wie biedt er nou ¤7500 als het vorige bod ¤250 was
https://veiling.3fm.nl/de-gitaarlem-akoestische-gitaar
Tsja, als je toch een flinke cheque hebt in te leverenquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dan moet je minimaal naar forum 115, misschien nog wel verder de diepe krochten van FOK! in.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Is er ook een SR topic met enkel 65+ers?
Die wil 'm zeker hebben, ik zie dat soms op vakantieveilingen ook gebeurenquote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
Zoiets kun je vantevoren nooit helemaal voorspellen lijkt me.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef miieejj het volgende:
Die Gerard wist toch wel dat dit een hit zou worden.. Met z'n "ooh nee dit kan toch niet waar zijn"
hoe vaker ik t hoor, hoe minder ik t begrijpquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen we dit NIET door hebben gehad?
Als je ¤11.000 met een sponsorloop hebt opgehaald gewoon op alles het hoogste biedenquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, als je toch een flinke cheque hebt in te leveren
Ik had 'm 1 keer gehoord terwijl ik aan het werk wasquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of met je werk.."Jongens, ik stort het geld wel evenquote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je ¤11.000 met een sponsorloop hebt opgehaald gewoon op alles het hoogste bieden
SC de tweede keer dat ie langskwam:quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit voor gaylord kerstnummer
Dat zou echt briljant zijnquote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je ¤11.000 met een sponsorloop hebt opgehaald gewoon op alles het hoogste bieden
Je hoort het echt steeds beterquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem helemaal hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoitjens nog wat uurtjes geslapen hee. Je hebt Gwen gemist vannacht heequote:Op maandag 22 december 2014 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hem helemaal hoor.
Ik lag in bed, toen hoorde ik er binnen komen met haar gegil.quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoitjens nog wat uurtjes geslapen hee. Je hebt Gwen gemist vannacht hee
Iedereen in deze topic toch, vroeger keek ik btw veel langer glazen huis. Bijna nonstop de hele dagquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
mochten jullie een zolderkamerautist spotten vandaag, dan heb je mij gezien.
Staan er genoeg daar, dus omschrijving is te vaagquote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
mochten jullie een zolderkamerautist spotten vandaag, dan heb je mij gezien.
Niet meer. Ik zit bij ouders dus hoor ik mij te gedragen.quote:
Dat kan niet met wijn?quote:Op maandag 22 december 2014 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet meer. Ik zit bij ouders dus hoor ik mij te gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |