Ziet er echt triest uit allemaalquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zie wel veel mensen die een nonchalant imago willen hooghouden keihard caren
gr grquote:Op maandag 22 december 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht vies veel geroddeld over mij ;s
1. ik heb geen macklemore kapsel
2. ik ben niet van djedje
3. ik ben geen 21
4. ik ben ook geen 450
gr
Als jij mij triest noemt dikkie dan care ik uit mijn vel.quote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ziet er echt triest uit allemaal
kkmadquote:Op maandag 22 december 2014 13:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij mij triest noemt dikkie dan care ik uit mijn vel.
privacyquote:Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
wacht is paus serieus gebanned voor die onzin? het enige wat hij deed was een foto posten van een random google afbeelding van een chick van partyflock ofzo. wat is daar in hemelsnaam banwaardig aan
als je hier een privé foto van facebook ofzo post snap ik het, maar het stond gewoon publiek online en was op google te vinden.quote:
Wauw, die Toto is echt lief.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik van Toto gehad
een facebook foto staat ook online en is op google te vindenquote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je hier een privé foto van facebook ofzo post snap ik het, maar het stond gewoon publiek online en was op google te vinden.
lief jaquote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk.quote:
je kan toch ook een privé facebook hebben waar alleen vrienden je shit kunnen zienquote:Op maandag 22 december 2014 14:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een facebook foto staat ook online en is op google te vinden
Vond ik ook al vreemd maar ik huil er bepaald niet omquote:Op maandag 22 december 2014 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
wacht is paus serieus gebanned voor die onzin? het enige wat hij deed was een foto posten van een random google afbeelding van een chick van partyflock ofzo. wat is daar in hemelsnaam banwaardig aan
haterquote:Op maandag 22 december 2014 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond ik ook al vreemd maar ik huil er bepaald niet om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |