Welkom terugquote:Op maandag 22 december 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik chill hem daar. 2NutZ is inderdaad een tyfus kneus( hij geniet ervan dat ik zijn naam nu weer noem want we leven allemaal voor hem
Verder is Modus een nog niet ontdekt diersoort en is Veer chronisch ongesteld. Verder is het allemaal wel oke hoor
ik weet het even ook niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 11:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
Even voor de zekerheid, zijn jullie nou serieus? Of mis ik een running gag ergens?
Ja maar jij bent een onzeker kipjequote:Op maandag 22 december 2014 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet het even ook niet meer
euh neequote:Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar care je wel hard om dat nobody imago? Daar draait het tegenwoordig allemaal om.
sorry, mijn armoedig brein is in deze incapabel om dit te verwerkenquote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Genoeg caren om te ontkennen dat je caret
Heb je al gestemd?quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
sorry, mijn armoedig brein is in deze incapabel om dit te verwerken
Rookstemquote:Op maandag 22 december 2014 12:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wil je een brain-stem, een look-stem of een empathie-stem?
Ik hoef geen stemmen hoor, je mag je lijstje helemaal zelf invullen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wil je een brain-stem, een look-stem of een empathie-stem?
o, dan stem ik gewoon nietquote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoef geen stemmen hoor, je mag je lijstje helemaal zelf invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |