Wij zijn ook gewoon lieve jongens.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Zie je wel, dit topic kan best gezellig en lief zijn.
En gezellig.quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon lieve jongens.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon lieve jongens.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
En Mutant01 en Elfletterig en Webschip.
Het viel me wat tegen, eerlijk gezegd. Een gedateerd item over het Ik Kies Bewust-logo. En erger dan dat: Salamander Klöpping die een winterslaap gaat houden.quote:Op maandag 22 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elflettering heeft vast weer genoten van #Zondagmetlubach
quote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het viel me wat tegen, eerlijk gezegd. Een gedateerd item over het Ik Kies Bewust-logo. En erger dan dat: Salamander Klöpping die een winterslaap gaat houden.
Ik zet hem gewoon in het lijstje.quote:
Is maar van korte duur. Zag mijn naam voorbij komen in het kader van een meet, dus leek het me goed om duidelijkheid te verschaffen. Ik zie je wel weer in TV ergens. Groeten!quote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hey jij ook weer hierWat gezellig.
Kom je nog, in het kader van die meet?quote:Op maandag 22 december 2014 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is maar van korte duur. Zag mijn naam voorbij komen in het kader van een meet, dus leek het me goed om duidelijkheid te verschaffen. Ik zie je wel weer in TV ergens. Groeten!
Jammer hoor. Maar ik zie je idd wel bij DWDD of zo. Fijne Kerst en zo dan maar alvastquote:Op maandag 22 december 2014 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is maar van korte duur. Zag mijn naam voorbij komen in het kader van een meet, dus leek het me goed om duidelijkheid te verschaffen. Ik zie je wel weer in TV ergens. Groeten!
Goede feestdagen!quote:Op maandag 22 december 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer hoor. Maar ik zie je idd wel bij DWDD of zo. Fijne Kerst en zo dan maar alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |