Die doet niet aan meets.quote:
Webschip komt toch niet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
En Mutant01 en Elfletterig en Webschip.
Zijn wij tenminste om 6 uur nog steeds wakker hahaha.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
El_Matador laten overvliegen uit Columbië misschien neemt hij nog een kleinigheidje voor ons mee, om de feestvreugde te bevorderen.
Ja morgen ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef timmmmm het volgende:
Maar sp3cularium, open lekker even een meettopic voor de 14de
Coke.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
El_Matador laten overvliegen uit Columbië, misschien neemt hij nog een kleinigheidje voor ons mee, om de feestvreugde te bevorderen.
2 handen op 1..quote:
Laten we maar met elkaar naar bed gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog wat te vertellen verder? Of zullen we met elkaar naar bed gaan.
Ja hè? Dat dacht ik al. Veel sterkte met je kinderen Tem.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we maar met elkaar naar bed gaan.
Ik zou best een keer met jou willen knuffelen spec.quote:
Lijkt mij fijn, Arie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou best een keer met jou willen knuffelen spec.
Ik slaap het liefst naakt, johannes kan dit bevestigen.quote:
Logeerbed gaat Timmmm in maar jij kan wel tussen mij en m'n vriendin komen liggen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar slaap ik wel doorheen hoor.
Bedankt, ik zal het nodig hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hè? Dat dacht ik al. Veel sterkte met je kinderen Tem.
Lepeltje-lepeltje-lepeltje.quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Logeerbed gaat Timmmm in maar jij kan wel tussen mij en m'n vriendin komen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |