Ja, want ook al zijn we atheïst: Kerst vieren we wel!quote:Op maandag 22 december 2014 08:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook moeten werken maar ebola. Heb 2e kerstdag dienst dus het is te hopen dat ik dan beter ben. Collega's zullen niet staan te springen om die over te nemen
Is ook bijna uitgestorven hier. Maar 10 mensen of zo op deze afdeling.quote:Op maandag 22 december 2014 08:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHAHAH LEKKER VOOR JOUW HOWR
quote:Op maandag 22 december 2014 08:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook moeten werken maar ebola. Heb 2e kerstdag dienst dus het is te hopen dat ik dan beter ben. Collega's zullen niet staan te springen om die over te nemen
Wacht, ik lees dit nu pas. WAT?quote:Op maandag 22 december 2014 06:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn oma trok gister haar bh naar beneden en showde haar tepels. Doet ze vaak als het over borsten gaat.
Ze heeft wel prachtige tepels. Echt perfect.
Ja tante probeerde haar kind te voeden en het lukte niet zo. Was een perfecte opening voor oma om haar tepels te showenquote:
krijg dubbel uitbetaaldquote:Op maandag 22 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, want ook al zijn we atheïst: Kerst vieren we wel!
Ik wou dat ik mocht werken met kerst
Ik denk dat ik mijn huwelijk met KB oud-Turks formeel ga houden, dus we zullen elkaar meneer en mevrouw noemen. Alhoewel ik het fijner zou vinden, als zij mij beğ zou noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
17 woorden is bij jou 'geen woorden meer voor'?
Damnnnnnnnnnn girl. Medelijden met Mathemaat later
Is t weer goed?quote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn huwelijk met KB oud-Turks formeel ga houden, dus we zullen elkaar meneer en mevrouw noemen. Alhoewel ik het fijner zou vinden, als zij mij beğ zou noemen.
Wat is dat dan voor onzin, wat voor werk doe je?quote:Op maandag 22 december 2014 11:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ik moet kerstavond, eerste kerstdag, tweede kerstdag, oudjaarsdag, en nieuwjaarsdag werken.
Als ik dan tenminste niet meer ziek ben.
wat is beğquote:Op maandag 22 december 2014 11:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn huwelijk met KB oud-Turks formeel ga houden, dus we zullen elkaar meneer en mevrouw noemen. Alhoewel ik het fijner zou vinden, als zij mij beğ zou noemen.
quote:Op maandag 22 december 2014 06:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn oma trok gister haar bh naar beneden en showde haar tepels. Doet ze vaak als het over borsten gaat.
Ze heeft wel prachtige tepels. Echt perfect.
inşallahquote:Op maandag 22 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, want ook al zijn we atheïst: Kerst vieren we wel!
Ik wou dat ik mocht werken met kerst
Ik heb die maar lichter. YSL kiss & blush nummer 1.quote:Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef Crip het volgende:
Borte deze lipkleur is echt badass.
Ze ziet voor de rest eruit als een clown tho
Ik zou mij daar echt ongemakkelijk bij voelen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trouwens. Dat doen de zussen van oma ook vaakHups weer een tiet er uit.
Nadat ik een baby uit een vagina zag komen niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou mij daar echt ongemakkelijk bij voelen.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nadat ik een baby uit een vagina zag komen niet meer![]()
Ik kan nu meer zien.
Viel echt mee.quote:
Was echt abnormaal druk op school.quote:
Het is niet alsof ze recht naar binnen kijken maar meer bij je staan, handje vasthouden.quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou nooit anderen bij mijn bevalling willen hebben. Zelfs man niet.
Ik had de PC toen ook nooit aan. alleen School PCquote:Op maandag 22 december 2014 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar toch de discipline om niet even naar FOK! te surfen en te posten. Netjes.
Bij mij is het toch wel een gewoonte geworden om op z'n minst even naar FOK! te surfen wanneer ik de browser aanzet.
Niet met een zaklamp erbij gaan staanquote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze recht naar binnen kijken maar meer bij je staan, handje vasthouden.
Zei mn zusje ook.quote:Op maandag 22 december 2014 13:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou nooit anderen bij mijn bevalling willen hebben. Zelfs man niet.
haha okequote:
quote:
kom dan,quote:Op maandag 22 december 2014 14:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Viel echt mee.
Maar ik vond het wel waar. Jij bent die chick en ik Ben Affleck.
Nee, je posts elke keer over moslims worden eentonig en lachwekkend.quote:
hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op maandag 22 december 2014 17:52 schreef Che_ het volgende:
denken dat iedereen hele dag bezig is met het feit dat je atheïst bent
dat is mss wel het meest ironische van allesquote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
Turkse plaatjes posten terwijl 90% van de mensen hier het niet kan lezen.
Iedereen hier eet elke dag, vriend.quote:Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou weer bij?
deze reeks gaat voor 80% van de tijd over eten, dat is niet eentonig wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |