Progressiefoto's worden zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef Landysh het volgende:
Die chick in die film heeft sexy borsten. Kom kabe, samen een boobjob laten doen. Familiekorting enzeu.
Sowieso wel.quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, toch geen serieuze vraag dit?
huh juist niet toch.quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef Landysh het volgende:
Die chick in die film heeft sexy borsten. Kom kabe, samen een boobjob laten doen. Familiekorting enzeu.
Pics ter vergelijkingquote:Op maandag 22 december 2014 02:53 schreef Landysh het volgende:
Ja de mistresss. Wel rare tepels though. Maar zou ze zo ruilen met die van mij.
Is het niet waard. Wat een natte scheet zegquote:Op maandag 22 december 2014 04:33 schreef Landysh het volgende:
Laatste 20 min niet kunnen afkijken.Kut popcorntime.
Toen je dat schreef deed die het weer.quote:Op maandag 22 december 2014 04:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het niet waard. Wat een natte scheet zeg
Maar je hebt een mac toch? Snap niet waarom het niet lukt[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de genen, ik hoef minder hard m'n best te doen dan jij.
Mn oma trok gister haar bh naar beneden en showde haar tepels. Doet ze vaak als het over borsten gaat.quote:Op maandag 22 december 2014 02:53 schreef Landysh het volgende:
Ja de mistresss. Wel rare tepels though. Maar zou ze zo ruilen met die van mij.
Ja, want ook al zijn we atheïst: Kerst vieren we wel!quote:Op maandag 22 december 2014 08:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook moeten werken maar ebola. Heb 2e kerstdag dienst dus het is te hopen dat ik dan beter ben. Collega's zullen niet staan te springen om die over te nemen
Is ook bijna uitgestorven hier. Maar 10 mensen of zo op deze afdeling.quote:Op maandag 22 december 2014 08:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHAHAHAH LEKKER VOOR JOUW HOWR
quote:Op maandag 22 december 2014 08:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou ook moeten werken maar ebola. Heb 2e kerstdag dienst dus het is te hopen dat ik dan beter ben. Collega's zullen niet staan te springen om die over te nemen
Wacht, ik lees dit nu pas. WAT?quote:Op maandag 22 december 2014 06:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn oma trok gister haar bh naar beneden en showde haar tepels. Doet ze vaak als het over borsten gaat.
Ze heeft wel prachtige tepels. Echt perfect.
Ja tante probeerde haar kind te voeden en het lukte niet zo. Was een perfecte opening voor oma om haar tepels te showenquote:
krijg dubbel uitbetaaldquote:Op maandag 22 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, want ook al zijn we atheïst: Kerst vieren we wel!
Ik wou dat ik mocht werken met kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |