Bij jouw post staat toch echt een tweetjequote:
Alsof jij voor mij zou kiezen als je Jennifer Lawrence kon krijgenquote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Jouw tekst was dat je veel liever met mij ging Sammie.
Nou, dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij voor mij zou kiezen als je Jennifer Lawrence kon krijgen.
Ik geloof je nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, dat zou zomaar kunnen ja.
True story.
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.quote:
Hmmm... Ja, ik hoor meer verhalen over dat ie tegenvalt (die hoor ik van The Hobbit ookquote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.
Eerste half uur is alleen maar gepraat (srs)
Al weet ik natuurlijk nooit hoe ze in het echt is en hoe ik dan reageer. Maar nu neig ik toch eerder naar met jou gaan.quote:
Zie, je krabbelt al terug.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al weet ik natuurlijk nooit hoe ze in het echt is en hoe ik dan reageer. Maar nu neig ik toch eerder naar met jou gaan.
Heb je desolation of smaug gezien?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ja, ik hoor meer verhalen over dat ie tegenvalt (die hoor ik van The Hobbit ook).
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je desolation of smaug gezien?
dat beloofde wel een stevige fittie te worden toch
Ik vond dat politieke spelletje wel leuk eigenlijk. Maar de actie was inderdaad wat magertjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bijna geen fucking actie in, je kan hem echt beter downloaden of huren zonde om naar de bios te gaan.
Eerste half uur is alleen maar gepraat (srs)
Ik ben weer pessimistisch. Oké, wanneer gaan we?quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, ik wilde juist aangeven dat ik jou nu zelfs hoger inschat.
Naar the Hobbit?quote:Op zondag 21 december 2014 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer pessimistisch. Oké, wanneer gaan we?
Whehehequote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar the Hobbit?
Tot nieuwjaar zit ik aardig vol, maar daarna kom ik wel naar Antwerpen toe.
quote:
Helemaal goed.quote:Op zondag 21 december 2014 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar the Hobbit?
Tot nieuwjaar zit ik aardig vol, maar daarna kom ik wel naar Antwerpen toe.
Nee dank je.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]Geef maar toe, je gaat het binnenkort uitproberen?
Ik sluit niks uit.quote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een date verw8 ik heftige actie bij
Of het wordt neuken zoals elke fokdate.quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.
Het is een lange film dus de kans dat Sammie me halverwege zat is en de zaal uit mept is aanwezig.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.
Het is een lange film dus de kans dat Sammie me halverwege zat is en de zaal uit mept is aanwezig.
Zoals ik zei, ik sluit niks uit.quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Of het wordt neuken zoals elke fokdate.
optimist.quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Of het wordt neuken zoals elke fokdate.
Nee naar mijn ouders en nu naar mijn bed daar.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics or it didn't happen....
Ik vind het tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 08:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 08:35:54 ]
Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 22 december 2014 08:35 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, wat voel ik me zwaar klote... Duizelig, misselijk. Goddomme, wat een timing.
Ja, komt wel goed. De timing is kut, ik voel me niet lekker, m'n collega is vrij en zit in NL, en m'n werkgevers hebben vannacht een ongeluk gehad met de autoquote:
Ik heb een van de minst foute truien aan. Er lopen hier een paar rond met juweeltjesquote:
klopt, waar ik nu zit ook best wel (Leusden) maar thuis (Zoetermeer) was het ergerquote:Op maandag 22 december 2014 09:00 schreef Harmankardon het volgende:
Flink aan het stormen hier weer in het westen
Klote is datquote:Op maandag 22 december 2014 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. De timing is kut, ik voel me niet lekker, m'n collega is vrij en zit in NL, en m'n werkgevers hebben vannacht een ongeluk gehad met de auto.
Klopt, zowel thuis als op werk.quote:Op maandag 22 december 2014 09:00 schreef Harmankardon het volgende:
Flink aan het stormen hier weer in het westen
brrrrquote:Op maandag 22 december 2014 09:06 schreef Solique het volgende:
Kom ik aan met mijn poloshirt met korte mouwen.
quote:Op maandag 22 december 2014 09:04 schreef Harmankardon het volgende:
Kersttruien FTW. Is nog lekker warm ook trouwens.
[ afbeelding ]
als een baasquote:Op maandag 22 december 2014 09:06 schreef Solique het volgende:
Kom ik aan met mijn poloshirt met korte mouwen.
Beterschap Sammiequote:Op maandag 22 december 2014 08:35 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, wat voel ik me zwaar klote... Duizelig, misselijk. Goddomme, wat een timing.
Jeetjequote:Op maandag 22 december 2014 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. De timing is kut, ik voel me niet lekker, m'n collega is vrij en zit in NL, en m'n werkgevers hebben vannacht een ongeluk gehad met de auto.
Ik vind em tofquote:Op maandag 22 december 2014 08:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een van de minst foute truien aan. Er lopen hier een paar rond met juweeltjesgeweldig.
Baasquote:Op maandag 22 december 2014 09:04 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mogguhquote:
Prima eigenlijk, jammer dat ik moet werken.quote:
Bikkel ben je ook. Kon je niet slapen?quote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas tegen half 4 gaan slapen en om 9 uur weer op.
Beetje moe wel.
Had goed gesprek via dm.quote:Op maandag 22 december 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bikkel ben je ook. Kon je niet slapen?
Nee, was niks spannends aan.quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las spannend
Herkenbaar wel, ken ik diegene?
Wel aardigquote:
Getsiequote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb m'n beeldscherm net weer ondergeniesd
maar goed dat ik hier vrijwel alleen zit in deze hoekquote:
Fijn om te horen.En dat is een Understatement.quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel aardig![]()
Met jou niet zo, aan je eerste post te lezen?
[..]
Getsie
Idd ja Met je bacteriënquote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar goed dat ik hier vrijwel alleen zit in deze hoek
Vervelend om te horen Yatsquote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn om te horen.En dat is een Understatement.
Haha wauw, die is best wel fout.quote:Op maandag 22 december 2014 09:04 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
heb jij nog wat leuks voor de kerst qua outfit?quote:Op maandag 22 december 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha wauw, die is best wel fout.
Nog niet bedacht. Ik heb wel een foute/leuke kersttrui, misschien doe ik die gewoon aan.quote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij nog wat leuks voor de kerst qua outfit?
wel spannend, seethroughquote:Op maandag 22 december 2014 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet bedacht. Ik heb wel een foute/leuke kersttrui, misschien doe ik die gewoon aan.Maar schijnt een beetje door, dus daar moet ik wat op verzinnen. We doen toch niet veel aan kerst. Opa komt langs, gaat dan voor het eten weer weg.
Hoeveel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is nog eens een leuk kerstcadeauquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Thanks!quote:Op maandag 22 december 2014 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leuk kerstcadeau
Van harte gefeliciteerd Thijs!!!
Hopelijk krijg je het zeer naar je zin daar
10 uur gesprek gehad, en ze belden net op dat ze beiden dusdanig positief waren dat ze me een voorstel hebben gedaan. Ik heb zitten janken als een klein kind dat eindelijk die mooie fiets kreeg. Nog steeds een beetje
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
van harte!quote:Op maandag 22 december 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
10 uur gesprek gehad, en ze belden net op dat ze beiden dusdanig positief waren dat ze me een voorstel hebben gedaan. Ik heb zitten janken als een klein kind dat eindelijk die mooie fiets kreeg. Nog steeds een beetje
Thanks!quote:
Toppertjequote:Op maandag 22 december 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
quote:
Succes!quote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag woensdag op gesprek voor nieuwe job
Echt wel, ik ben mijn tranen nog steeds aan het drogenquote:Op maandag 22 december 2014 11:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Potverdorie wat mooi! Van harte kerel. Het is je gegund. De aanhouder wint
succesquote:Op maandag 22 december 2014 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag woensdag op gesprek voor nieuwe job
Zekerquote:
Echt welquote:
Tot laterquote:Op maandag 22 december 2014 11:57 schreef El_Thijs het volgende:
En nu omkleden om de handen uit de mouwen te steken en mijn zus te gaan helpen met de verhuizing. Tot later allen!
* El_Thijs danst het topic uit
quote:
Gaat goed komenquote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes
wat een goed nieuws allemaal
Nice, gefeliciteerd.quote:
Jeej. Gefeliciteerd thijsquote:
vet isoleert zeggen zequote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef Californium het volgende:
Ik haat afvallen. Nu heb ik het sneller koud
hmmm toch huisarts maar eens bezoeken als het zo blijft?quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Californium het volgende:
Wie had nou over een pijnscheut in de rug(bij het ruggengraat daar) als je iets pakt? Zou dat een beklemde zenuw kunnen zijn?
Kan een beknelde zenuw zijn, maar dat manifesteert zich vaak elders. Kan een simpel spierprobleempje zijn maar ik zou voor de zekerheid naar de HA gaan want je wil niet tijden lang met een kleine hernia rondlopen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Californium het volgende:
Wie had nou over een pijnscheut in de rug(bij het ruggengraat daar) als je iets pakt? Zou dat een beklemde zenuw kunnen zijn?
Ik sterf van de warmte.quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vet isoleert zeggen ze
mja, ik ben ook aardig fors en heb het ook koud nu
Zal wel meevallen, maar bij acute pijn zeker naar de HA gaan want je lichaam geeft aan dat er iets niet goed zit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Californium het volgende:
O.... klinkt niet heel positief. Tis ook niet altijd. 2 keer per dag ofzo. Maar dan schreeuw ik het wel bijna uit van de pijn
Zeg t eens?quote:
Gooi t in de groepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pauze op het werkquote:Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dit een aanwijzing dat er voedsel in jouw aanwezigheid is?
NEEE VERLAATONSNIETquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, pauze op het werk
Nu weer verder
En jij nog veel kaputgeschossen enzo?quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Dat is de manier hoe het koekje kruimelt
Anders doen we galgjequote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verveel me zo intens, maar het duurt nog een paar uur voor ik weer naar huis kan
Hoeveel streepjes zijn dat? Ik wil de E.quote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doen we galgje
....E.........Equote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel streepjes zijn dat? Ik wil de E.
Mag niet klagen, replays aangezet en heb er al 3 bewaard. Waren leuke potjes.quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij nog veel kaputgeschossen enzo?
xxooooooooquote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt de D krijgen. [ afbeelding ]
Smooth.quote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan de P opquote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Magnetronkoffiequote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
....E..ON.O..IE
Nu moet ie toch makkelijk zijn
Ja nu is die makkelijkquote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
....E..ON.O..IE
Nu moet ie toch makkelijk zijn
Sorry voor als ik voor mijn beurt gingquote:Op maandag 22 december 2014 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
Was te laat helaas
Gefeliciteerd LoLa
Nouja, Loka toch.quote:
Ook niet.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dick
Geil
Fuck
Clit
Ik ben celibaat mensen.
Ik hou al op.
Het was Jazz.
gemiste kansquote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem hoop ik natuurlijk dat het LOKA is![]()
Dan had ik iig 1 letter goed met mijn QUIZ en ik was nog wel zo lief voor jequote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dick
Geil
Fuck
Clit
Ik ben celibaat mensen.
Ik hou al op.
Het was Jazz.
Dat zou smooth zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem hoop ik natuurlijk dat het LOKA is![]()
Watskeburt?quote:Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
Hallo, ik ben compleet naar de tering. Nog een klein half uurtje, voeren en dan douchen en slapen.
Ik ben al de hele dag een fontijn. Alles wat ik eet of drink komt er gegarandeerd weer uitquote:
Oeh, klinkt als t begin van een pandemiequote:Op maandag 22 december 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag een fontijn. Alles wat ik eet of drink komt er gegarandeerd weer uit. En ik ben duizelig en heb nu ook spierpijn. En ik heb het ijskoud. Yay me
.
Ik had een squirtgrap hierna verwacht.quote:
Griepje dus?quote:Op maandag 22 december 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag een fontijn. Alles wat ik eet of drink komt er gegarandeerd weer uit. En ik ben duizelig en heb nu ook spierpijn. En ik heb het ijskoud. Yay me
.
Dat zou ik toejuichen, dit is geen leven zoquote:Op maandag 22 december 2014 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oeh, klinkt als t begin van een pandemie
Beterschapquote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toejuichen, dit is geen leven zo.
Denk het... Hoop het nietquote:
Stapje terug doen en macaroni maken..just like mequote:Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was weer vergeten dat mijn linzen opstonden, dus het hele fornuis zit weer onder.
Zucht.Stomme dingen koken gelijk over.
Aiquote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat, één enkel boterhammetje met pindakaas gegeten en ik ben gewoon de hele dag aan het kotsen. Er komt alleen nog gal uit, dat doet pijn
.
Zolang ze de moeite waard zijn wel jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Even bejaardentaxi spelen.
Voor je familie moet je wat overhebben zeggen ze
Ik lust geen thee... Ik zat te denken aan water met een beetje zout omdat ik me ook nog eens de tyfus zweet, ondanks dat ik het koud heb.quote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ai![]()
probeer af en toe wel wat vocht te nemen. slokje slappe thee per 10 minuten ofzo
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat, één enkel boterhammetje met pindakaas gegeten en ik ben gewoon de hele dag aan het kotsen. Er komt alleen nog gal uit, dat doet pijn
.
Thee dan maar nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen thee... Ik zat te denken aan water met een beetje zout omdat ik me ook nog eens de tyfus zweet, ondanks dat ik het koud heb.
Geel. En ik denk ziek ziekquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]hoe gaat het?
[..]beterschap. Is het geel of groen? En ziek of ziek van de pindakaas?
Ik ook?quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geel. En ik denk ziek ziek.
Thanks. Jij ook, Lola
.
Geel is maagsap geen gal. Maar beterschap, gezien het koud hebben en zweten heb je koorts, dus neem een paracetamolletje en denk aan je vocht suiker en zout inname, al valt 1 dag kotsen wel te overkomen!quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geel. En ik denk ziek ziek.
Thanks. Jij ook, Lola
.
Ja gaat goed, goed moe van mn feestje en de slapeloze nachten, maar verder lekker!!quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker
Ben nog wel een beetje brak van afgelopen weekend![]()
En met U?
Lekker samen uitbrakken dusquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja gaat goed, goed moe van mn feestje en de slapeloze nachten, maar verder lekker!!
quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker samen uitbrakken dus
Ik ga misschien zo nog even op de bank liggen
Kinky hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt piercings toch? Misschien weet jij hier meer over.
SEX / Ongevoelige tepels: piercen?
Ja, wij noemen alles wat geel en groen is galquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Geel is maagsap geen gal. Maar beterschap, gezien het koud hebben en zweten heb je koorts, dus neem een paracetamolletje en denk aan je vocht suiker en zout inname, al valt 1 dag kotsen wel te overkomen!
[..]
Ja gaat goed, goed moe van mn feestje en de slapeloze nachten, maar verder lekker!!
Anders kom je even hier op de bank liggen, maar hijs wel wat kleinquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]helaas ligt mijn bank niet zo lekker
Aj kan je niet lekker naar huis?quote:Op maandag 22 december 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij noemen alles wat geel en groen is gal. Familiekwaaltje...
Paracetamol is al genomen, straks even wat water met wat zout en na het douchen met wat suiker. En een dagje kotsen is inderdaad niet erg, wel kut tijdens het werk, ik hoop wel dat het bij één dag kotsen blijft.
Hahahaha dat is ook meteen zo verwegquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders kom je even hier op de bank liggen, maar hijs wel wat klein![]()
Piercings hoef je niet te nemen als je meer gevoeligheid wilt, dat is één ding wat zeker is.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt piercings toch? Misschien weet jij hier meer over.
SEX / Ongevoelige tepels: piercen?
Is de beloning deste groterquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha dat is ook meteen zo verweg
Ja, zo. Eventjes voeren en dan lekker douchen en onder de wol.quote:
Je bent wel een bikkel als je kotsend en al gewoon je werk afmaakt!quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo. Eventjes voeren en dan lekker douchen en onder de wol.
quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel puntpaprika in de soep doen, zo moeilijk dit.
Iemand moet het doen he?quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent wel een bikkel als je kotsend en al gewoon je werk afmaakt!
Okay, weer wat geleerd.quote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piercings hoef je niet te nemen als je meer gevoeligheid wilt, dat is één ding wat zeker is.
Godver.quote:
ik raak hier lichtelijk angstig doorquote:Op maandag 22 december 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is de beloning deste groter
Die bank zakt niet door, dat garandeer ik jequote:Op maandag 22 december 2014 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
ik raak hier lichtelijk angstig door
Evie is gewichtig hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die bank zakt niet door, dat garandeer ik je
Mijn bed welquote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die bank zakt niet door, dat garandeer ik je
precies 180!quote:
Nee, ik sta te koken.quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anders kom jij even proefliggen Kaneel
quote:Op maandag 22 december 2014 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga straks wel in foetushouding op mn bank liggen
Euhm atm? wellichtquote:Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, hopelijk ligt je bed lekkerder dan je bank
Wat een vraag tsssssquote:Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je een 1-persoons of 2-persoons bed btw?
Ik zou zeggen dom, maar het is even niet anders.quote:Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent wel een bikkel als je kotsend en al gewoon je werk afmaakt!
quote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dom, maar het is even niet anders.
Mijn knieën zijn blauw van al dat knielen bij de pot.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit: Oke, niet geheel passend, maar je snapt hem vast wel
Jij!quote:
quote:
Zeer leuk!!quote:Op maandag 22 december 2014 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Evie
Hoe was je 18e verjaardag?
hier ookquote:Op maandag 22 december 2014 18:11 schreef Koettie het volgende:
Mn huis ruikt zo lekker. Eten bijna klaarrr
uhuh, en je cadeautje krijg je ook nog.quote:Op maandag 22 december 2014 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wij gaan nog voor een verjaardagsdrankje toch?!
oooooh ook nog een cadeautjequote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uhuh, en je cadeautje krijg je ook nog.
Ja dat is een verrassing hequote:Op maandag 22 december 2014 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
oooooh ook nog een cadeautje!
Wat is het???![]()
![]()
![]()
Dank je wel Roy. Het zinkt nu pas een beetje in. Ik hoef de bijstand niet inquote:Op maandag 22 december 2014 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thijs, gefeliciteerd met je baan kerel.
Gefeli!!quote:Op maandag 22 december 2014 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dank je wel Roy. Het zinkt nu pas een beetje in. Ik hoef de bijstand niet in
Heb je haar al eens gerimd?quote:
Thanks! Ik word een BizTalk specialist. Dat is een tool die tussen Microsoft Dynamics in zit, en zorgt dat gegevens van andere boekhoudpakketten op de goede manier in Dynamics komen te staan.quote:Op maandag 22 december 2014 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
En wat ben je nu Thijs? Gefeliciteerd uiteraard
Thanks!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 december 2014 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dank je wel Roy. Het zinkt nu pas een beetje in. Ik hoef de bijstand niet in
Ik begrijp er geen fuck vanquote:Op maandag 22 december 2014 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Ik word een BizTalk specialist. Dat is een tool die tussen Microsoft Dynamics in zit, en zorgt dat gegevens van andere boekhoudpakketten op de goede manier in Dynamics komen te staan.
Natuurlijk hebben ze dit gedaan.quote:
Natuurlijkquote:
Ik dacht: laat ik ook eens doen alsof ik lief ben.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel lief dat je mijn naam eerst noemt. Meestal is het andersom.
Nog niet.quote:
Ben je wel eens gerimd?quote:
Hoeft ook niet, als ik het maar snapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |