Gerard is Gary Fomdeckquote:
quote:
Ik ook, ik mag haar wel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Kim Feenstra altijd wel aandoenlijk door dat kinderstemmetje
quote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Kim Feenstra altijd wel aandoenlijk door dat kinderstemmetje
Als je er een fatsoenlijke OP van wilt maken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
LOL HIJ STAAT ER AL
WAT GRAPPIG VAN ZAKTABAK XD
Wacht wat. Hoe de hel kan dat?quote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
LOL HIJ STAAT ER AL
WAT GRAPPIG VAN ZAKTABAK XD
He?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je er een fatsoenlijke OP van wilt maken:Zal ik even doen, hoe hij dat heeft toegepast weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Wat?quote:
quote:
het was wolfrolf deze keer.quote:
In haar geval een zegen.quote:
wat wat waar waar?quote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
De twitterfitties van dit mens met Iggy Azalea.
Iggy Azelea Banksquote:Op zondag 21 december 2014 23:24 schreef Cee het volgende:
De twitterfitties van dit mens met Iggy Azalea.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Kim gaat wel voor echte liefde, anders kies je niet voor de keeper van Top Oss, daar zou Sylvie haar hond niet eens door laten uitlaten
Goede selfies kan die keeper wel maken.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Kim gaat wel voor echte liefde, anders kies je niet voor de keeper van Top Oss, daar zou Sylvie haar hond niet eens door laten uitlaten
Ik snap deze grap helaas niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Al schijtendquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede selfies kan die keeper wel maken.
Haar vorige vriend.... nooit meer iets van gehoord....quote:Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ekstra Weekend flashbackquote:
Ik vind het origineel van Madcon toch beterquote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Cee het volgende:
Frankie Valli and the Four Seasons hebben het een tijd geleden nog gecovered.
Dat vind ik een leukere versiequote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Cee het volgende:
Frankie Valli and the Four Seasons hebben het een tijd geleden nog gecovered.
Sandra Nieuwlandquote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Madcon toch beter
Je gaat toch niet zeggen dat je dat mooi vindt!! Ik kom je opzoeken hoorquote:
Dit is Nicole Ekdomquote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Snowballed het volgende:
Ja gerard ontdekte een liedje.... daar trappen we niet meer in...
Het is Domien met een pruikquote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Snowballed het volgende:
Ja gerard ontdekte een liedje.... daar trappen we niet meer in...
Da's zieligquote:
Lijkt het top 2000 topic wel als Blof op komtquote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Zijn we het allemaal eens...moet niet gekker worden.
En dat met (bijna) kerst.quote:
Tja, echte muziek hè. Kan je het niet niet mee eens zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
Raar jaquote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt het top 2000 topic wel als Blof op komt
Ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve bij "mooie dag" want daar lig ik nog wat dwars.
De DJ cam (camera net onder de microfoonstandaard) is ook wel fijn, maar ik heb daar ook gelijk gezien dat Ekdom een hele dikke puist heeft precies onder zijn kinquote:Op zondag 21 december 2014 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk al een paar dagen via de 360cam, lekker rustig, niet steeds verschietende beelden..
Een van de beste nummers van 2014, maar prima, wat jij wilquote:
Iedereen die geen ja stemt verliest zijn stemrecht.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Poll: Gerard Ekdom moet stoppen met Living Doll
• Ja
• Nee
• Gerard kan beter helemaal stoppen
• Gerard is god
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja en Gerard is god.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
• Ja
• Nee
• Gerard is god
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het is een beetje uitgemolken nuquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die geen ja stemt verliest zijn stemrecht.
Morgen gaan we weer op 1 lijn liggen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste nummers van 2014, maar prima, wat jij wil
Dan mis je wat. Heel veel zelfs. Heel veel technisch interessante dingetjes in dit nummer.quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maak niet eens een grap. Gebeurt toch niks in dit nummer.
Goede show maar het was geen Slowdive.quote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel echte albummuziek, ik vond ze live op BKS redelijk statisch en slaapverwekkend
Je poll weigert...quote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
• Ja
• Nee
• Gerard is god
• Weet niet
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl(...)78&layout=3&sort=prc
Ja maar nee want Gerard is ook god. Net als Louis van Gaal. God van Gaal. God Ekdom. Ekdom Godquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
• Ja
• Nee
• Gerard is god
• Weet niet
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl(...)78&layout=3&sort=prc
God bestaat nietquote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar nee want Gerard is ook god. Net als Louis van Gaal. God van Gaal. God Ekdom. Ekdom God
Poll: Gerard Ekdom moet stoppen met Living Dollquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
• Ja
• Nee
• Gerard is god
• Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Daar luister ik niet naar, ik hoor het niet. Ik ga voornamelijk voor de makkelijke bruggetjes en de hooks en de oorwurmen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mis je wat. Heel veel zelfs. Heel veel technisch interessante dingetjes in dit nummer.
Ik zat aan de zijkant op dat heuveltje rustig te eten, prima muziek voor daarbijquote:Op zondag 21 december 2014 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel echte albummuziek, ik vond ze live op BKS redelijk statisch en slaapverwekkend
quote:Op zondag 21 december 2014 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Gerard is god
Ja duh....quote:
Dan vraag ik me af wat je leuk vindt aan Blur of The Verve.quote:Op zondag 21 december 2014 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar luister ik niet naar, ik hoor het niet. Ik ga voornamelijk voor de makkelijke bruggetjes en de hooks en de oorwurmen.
Van Gaal = God dus God bestaat. In de vorm van Van Gaal. God van Gaal.quote:
Van Gaal is gewoon een voetbaltrainerquote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Van Gaal = God dus God bestaat. In de vorm van Van Gaal. God van Gaal.
Donderdag bier en pizza avond...quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef JaneDoe het volgende:
dit is eigenlijk veenstra veenstra muziek
Ik ga meequote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Aangezien mijn wekker over 6,5u weer gaat...ga ik jullie groeten, was gezellig
Tot morgen
The Verve ken ik niet zo veel van, maar Blur: alles.quote:Op zondag 21 december 2014 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je leuk vindt aan Blur of The Verve.
Da's helemaal goed Mexi, ik ben ook niet van plan m'n hele kerstreces achter een laptop te zitten dus ben morgen ook gedeeltelijk de hort op.quote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen ben ik er trouwens niet Cee, we zullen het met dinsdag moeten doen. Doorhaalplannen zijn afgeschoten
quote:Op zondag 21 december 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Aangezien mijn wekker over 6,5u weer gaat...ga ik jullie groeten, was gezellig
Tot morgen
Welterustenquote:
Blur heeft heel veel kleine dingetjes die het hem doen, al hebben ze ook wat dingetjes voor de minder scherpe luisteraars.quote:Op zondag 21 december 2014 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
The Verve ken ik niet zo veel van, maar Blur: alles.
Tijdsgeest, variatie, Cockney, aanstekelijk en bombastisch en klein. The Universal heeft de strijkers en de really really really's. Parklife heeft kick. The Debt Collector is.
quote:
Oja, goeie. Is al laat hè. Thanks.quote:
Klopt... het was gewoon tof met Roel enzo...quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso snap ik die hele Living Doll-hype niet meer zo goed omdat Gerard letterlijk elk lied mee kan playbacken
Maar living doll heeft verschillende stemmetjes xDquote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso snap ik die hele Living Doll-hype niet meer zo goed omdat Gerard letterlijk elk lied mee kan playbacken
vooral door de verwonderde stendersquote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt... het was gewoon tof met Roel enzo...
Was die daar ook bij dan?quote:Op zondag 21 december 2014 23:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vooral door de verwonderde stenders
quote:
Oh dat was eerder idd... maarja ook al een eeuw geleden...quote:
In hun nakie liedjes spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Gaan Nick en Simon nog iets ludieks ondernemen vannacht?
De ballen zijn bijna op, daarna moeten ze wel.quote:Op maandag 22 december 2014 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Gaan Nick en Simon nog iets ludieks ondernemen vannacht?
Dat zou mijn persoonlijke glazen huis wel kunnen waarderenquote:
Timmy Trumpetquote:
Ik kende 'm nog niet maar ik vraag me wel direct af waarom dit niet in de running is voor de top drie.quote:Op maandag 22 december 2014 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had deze vooraf al wel getipt als anthem.
Er zijn nog 2 dagen te gaan, alles kan nog veranderen.quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet maar ik vraag me wel direct af waarom dit niet in de running is voor de top drie.
qftwquote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet maar ik vraag me wel direct af waarom dit niet in de running is voor de top drie.
Die kunnen met moeite hun paling in bedwang houden van deze muziekquote:
Ik ken 't niet maar het zou potentie gehad hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had deze vooraf al wel getipt als anthem.
quote:
Zou het kunnen, in slechts twee dagen?quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 dagen te gaan, alles kan nog veranderen.
Als Gerard binnen een dag op 1 kan staan dan kan allesquote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het kunnen, in slechts twee dagen?
Nu zitten we met Galantis opgescheept.quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken 't niet maar het zou potentie gehad hebben.
Dat staat als een paal boven water...quote:Op maandag 22 december 2014 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen met moeite hun paling in bedwang houden van deze muziek
hoe kan je dit anthem laten worden??quote:
Die hadden ze al geboektquote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu zitten we met Galantis opgescheept.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze nu een apart gat gezaagd voor de ballen van Nick en Simon?
Een hele mooi Glory Hole.quote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze nu een apart gat gezaagd voor de ballen van Nick en Simon?
quote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Cee het volgende:
Oh, dit nummer. Stuur 'm maar weer naar buiten.
Lekkere plaat Ceequote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Cee het volgende:
De verrassing is er wat van af met zo'n glasplaat er omheenquote:
Karaoke van Sjakkelien valt wat tegen jaquote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Cee het volgende:
Met zijn voorhoofdquote:
Rock me Amadeusquote:Op maandag 22 december 2014 00:17 schreef Cee het volgende:
Ik vond Jeannie toch een leuker nummer van hem.
echtquote:Op maandag 22 december 2014 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is onderhand knapper om geen Serious Talent te zijn geloof ik
oja.. Dat kan iedereen.. Rammen op wat toetsenbordenquote:
Zo te zien heeft hij dan een dubbele keyboard opstellingquote:
De jostiband is er wereldberoemd mee gewordenquote:Op maandag 22 december 2014 00:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
oja.. Dat kan iedereen.. Rammen op wat toetsenborden
quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef Amnistia het volgende:
Wat is dit een zaaddodend nummer zeg...
quote:
Handig om te weten...quote:Op maandag 22 december 2014 00:19 schreef Amnistia het volgende:
Wat is dit een zaaddodend nummer zeg...
Ik heb een zwak voor die jongen, sowieso vind ik het fijn om een DJ in deze setting te zien die nog oprecht kan genieten van dingen die gebeuren...quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima, beetje moe maar hij valt me tot nu toe nog absoluut niet tegen.
Ons Dootje.
Ik vind deze lekkerder dan het origineel van Bon Iver.quote:Op maandag 22 december 2014 00:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bon Iver is top, maar deze remix niet
Ik luister ze vaak gewoon allemaal achter elkaar.quote:
Ik bijna nooit... hoor ze te vaak..quote:Op maandag 22 december 2014 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister ze vaak gewoon allemaal achter elkaar.
Hoe kan je ze nou te vaak horenquote:Op maandag 22 december 2014 00:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik bijna nooit... hoor ze te vaak..
Je kunt er tegenwoordig voor sparen bij de AHquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima, beetje moe maar hij valt me tot nu toe nog absoluut niet tegen.
Ons Dootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |