Erg dun ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze is wel erg dun, iets voller was mooier geweest denk ik.
Dat is toch niet dun?quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, gewoon zo atletisch.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn onzekerheid kent geen grenzen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
quote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Waarschijnlijk kan ze ook beduidend beter appeltaart maken dan jij, kan je nog erger onzeker worden
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.quote:
niks mis mee. Ligt aan de fotoquote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat zie k niet. Zie een goed lichaam. Alleen die ogen ...
Moet je komen dan joh, met je hoofdquote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ja, en als iemand hier iets negatiefs over darts te melden heeft mag hij dat recht in mijn gezicht komen doen.
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
Ik ben lekker vrij.quote:
Hmm, ik sla over.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
Nee heb twee weken vrij genomen.quote:
Nee, maar met even googlen kom je er vast. Voel je vrij haar hier te postenquote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.
Heb je een foto van nummer 1 ?
Heb jij geen kerstvakantie dan?quote:
Komt ze wel weer overheen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het arme meisje zal er vast kapot van zijn
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij geen kerstvakantie dan?
Vind ik de onze toch leukerquote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Krijg er geen druk van op de broek.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje lekker yasmin
Paar dagen in de week de laatste jaren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?
Yasmin en haar buiksnorquote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.
Vast niet. Of wel. Ik weet amper wat ik vanochtend voor ontbijt had johquote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jullie hadden het de hele tijd over een buiksnor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |