SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder 2-3
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding 3-0
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney 3-1
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson 0-3
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P) 0-4
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber 3-1
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster 1-3
00:00 Gary Anderson (4) v Scott Kirchner 3-1
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas 2-3
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P) 4-2
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp 3-1
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones 3-2
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov 3-1
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell 3-0
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P) 1-4
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede 3-0
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 White/Haavisto/Michael v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Third Round
8.40pm van Gerwen/Stein v Jenkins/Ryder
10.15pm Chisnall/van de Pas v Thornton/Baxter
Tuesday December 30
Afternoon Session
12.40pm Wright/R Huybrechts v Hamilton/K Anderson
2.15pm G Anderson/Klaasen v Reyes/Painter
3.45pm D Webster/Winstanley v King/Hopp/van der Voort/Henderson
Evening Session
7.10pm A Lewis/Pallett/Brown v van Barneveld/Rodriguez/Caven/Hogg
8.40pm Taylor/M Webster v White/Michael/K Huybrechts
10.15pm Wade/J Lewis/Bunting/Wattimena/Marijanovic v Dolan/Arendse/Hon/M Smith/ Suljovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).RED ONS HENNIEGOD![]()
Te Vrede zou nog slechter gooienquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah het is de Vreede, zat met die Feyenoorder in mijn kop![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dat bord
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Lekker voor 'mVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Beste legwinst ooit
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij heeft echt geluk dat ie zo'n zwakke tegenstander heeft, anders had chisnall zich weleens gek kunnen laten maken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Morgen Barney, ik ben nu al zenuwachtig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja wat dat betreft heeft de Vreede geluk iddquote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij heeft echt geluk dat ie zo'n zwakke tegenstander heeft, anders had chisnall zich weleens gek kunnen laten maken.![]()
GGMM moet lekker zijn bek houdenquote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had GGMM dan toch gelijk, dit is geen sport.![]()
Pas nou op wat je zegt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had GGMM dan toch gelijk, dit is geen sport.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zaten we gewoon tot 00:45 naar die faler te kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Kopiko het volgende:
Kellett ruikt bloed, in de strijd om de laatste plaats.![]()
Die blik van die callerquote:![]()
![]()
Neuhquote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft dit nog nooit gezien, jij?
Nou ja, mijn oma overkwam het ook een keer.![]()
De Vreede heeft dyscalculiequote:Op zondag 21 december 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
Waarom ging hij eigenlijk voor de triple 14 die eenenlaatste beurt? dan had hij 42 overgehouden.![]()
Co had tijdens de Zuiderduin iets meer schuurpapier moeten gebruiken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Marcel Maijer mag ook niks negatiefs zeggen over welke darter dan ook. Vooral omdat hij zelf verstandelijk gehandicapt isquote:![]()
Geen Dusseldorf?quote:Op zondag 21 december 2014 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Marcel Maijer (Amsterdam, 22 oktober 1965)
Ook geen wonder.![]()
quote:Wat maakt hem zo irritant? Het leven is een feestje en Marcel hangt elke dag de slingers op. Iemand die serieus Co Stompé kan interviewen over dubbel 2, mag niet ontbreken in deze lijst. De irritatie zit hem in een combinatie van een niet te stoppen enthousiasme en positiviteit die ons altijd doet denken dat Marcel de grote broer is van Edward van Cuilenborg. Iemand die eigenlijk alles leuk vindt en altijd lacht en altijd blij is. Vervelend.
Wie laat hij achter zich? Dione de Graaff en Jeroen Stomphorst bijvoorbeeld, die qua kritiekloosheid Marcel allebei hun hand mogen geven, maar deze lijst niet hebben gehaald.
Positieve punten? Precies wat hem zo vervelend maakt: hij doet geen vlieg kwaad. Een ideale sparringspartner dus voor Raymond van Barneveld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Majer is gek. Maar MvG in de studio is even wennen hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat is alleen op het podiumquote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
MvG drinkt vooral water? Hoe kom je aan zo'n lelijke kop dan?![]()
Waarom is dat wennen? Hij zit er wel eens vaker? Maar jij kijkt nooit naar het darts, dat is het.quote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Majer is gek. Maar MvG in de studio is even wennen hoor![]()
Concentratiemiddelen oaquote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Dopingcontrole LoooooooooooooL . Voor wat , steroids ? Hahaha omg![]()
Tjoektjoek op de trein ermeequote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Majer is gek. Maar MvG in de studio is even wennen hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Whitlock pist pure whiskey bij de dopingcontroleLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zoals wat? Pre workouts zoals ze hebben met bodybuilders? Is gwn legaal gquote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik kijk vaak genoeg darts, misschien niet alles, maar okee. Net zat ie ook weer bloedserieus te doen "huu huu dat jullie zo over mijn collega's praten " etc.quote:Op zondag 21 december 2014 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom is dat wennen? Hij zit er wel eens vaker? Maar jij kijkt nooit naar het darts, dat is het.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Je zei zquote:Op zondag 21 december 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geblockt door Sjek op twitter.
Je zei zeker wat over AFCquote:Op zondag 21 december 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geblockt door Sjek op twitter.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, volgens mij had ik kritiek op zijn presenteren, maar dat is altijd terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zei z
[..]
Je zei zeker wat over AFC![]()
Van Gerwen komt uit Brabant. Die zijn geestelijk niet in orde. Die staan altijd met 0-1 achter.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk vaak genoeg darts, misschien niet alles, maar okee. Net zat ie ook weer bloedserieus te doen "huu huu dat jullie zo over mijn collega's praten " etc.![]()
Het licht ging bij hem uitquote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had ik kritiek op zijn presenteren, maar dat is altijd terecht.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij was sarcastischquote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk vaak genoeg darts, misschien niet alles, maar okee. Net zat ie ook weer bloedserieus te doen "huu huu dat jullie zo over mijn collega's praten " etc.![]()
![]()
Stanley is een Cruijffvriendje hequote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd vast ook mad toen bekend werd dat Stanley Menzo de nieuwe AFC-trainer is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laat die Dr. Darts maar eens uitleggen, waarom die Darters allemaal viesdik en aan de drank zitten.
Met je geBenzemel.![]()
Wtf.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Alsof dat gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef icloud het volgende:
Zal wel leuk zijn als lewis wade verslaat![]()
Jamie Lewis begint ook dik te worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jekrijgt duizend keer de inleg terug als hij het toernooi wint dus deze wedstrijd zal wel hetzelfde zijnquote:![]()
Curt befeens?quote:Op zondag 21 december 2014 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter als De Puppy.![]()
Wade zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef Kopiko het volgende:
Ah, Jacques heeft weer een favoriet op het oog.![]()
![]()
gruwelijke snelrekenbaas is dat, Kirk Bevins.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Knap om de topfavorieten als jouw favorieten te noemenquote:Op zondag 21 december 2014 22:36 schreef Kopiko het volgende:
Ah, Jacques heeft weer een favoriet op het oog.![]()
Jawelquote:Op zondag 21 december 2014 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog geen nieuw bord geplaatst?![]()
wtf, compleet nieuw bord en weer een hoop uitvallers?
Deze zijn van de Lidl.quote:Op zondag 21 december 2014 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog geen nieuw bord geplaatst?![]()
Die armbandjes gemaakt van wol, helpen een hoop.quote:Op zondag 21 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Lewis heeft gewoon geen goede stijl, Jacques.![]()
Zou hij voor het slapen gaan al die bandjes van zijn pols halen en de volgende ochtend er een voor een opschuiven?quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die armbandjes gemaakt van wol, helpen een hoop.![]()
De odd is 1.10 euro, winst is dan 10 centquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter een paar euro winnen dan niks winnen![]()
Dus per ingezette euro krijg je 1.10 terug? Dan krijg ik 110 euro als ik 100 euro inzet, makkelijk verdiendquote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef icloud het volgende:
[..]
De odd is 1.10 euro, winst is dan 10 cent![]()
Zn vrouw, die denk ik ook niet slim is, zijn manager? Waarom uberhaupt een manager?AFCA
Om alle shit te regelen waar je zelf geen zin in hebt. Waar je wanneer moet zijn, tickets, hotels boeken e.d.quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Zn vrouw, die denk ik ook niet slim is, zijn manager? Waarom uberhaupt een manager?![]()
dat zou ik nou wel zelf in de hand willen hebben eigenlijk, zulke dingen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Om alle shit te regelen waar je zelf geen zin in hebt. Waar je wanneer moet zijn, tickets, hotels boeken e.d.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Een manager doet precies wat jij wil, alleen jij hoeft al die dingen niet zelf te regelen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zou ik nou wel zelf in de hand willen hebben eigenlijk, zulke dingen...
"Hé Michael, wil je een demonstratie doen daar en daar?"
"Oké, regel het maar"
Zo gaat dat.![]()
We zien hetquote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het gaat deze set geen 3-0 worden![]()
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd vandaag?
Zo nog de kantoorklerk in actie.![]()
Hierna nog White tegen die qualifier Michaelquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd vandaag?![]()
Ach, het kan altijd nog weer mis gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus per ingezette euro krijg je 1.10 terug? Dan krijg ik 110 euro als ik 100 euro inzet, makkelijk verdiendVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, straks nog White - Michaelquote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hierna nog eentje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
okee dan is het wel okee. Niet dat je smorgens wakker wordt in Vlijmen en moet horen dat je in de middag een persco moet geven in Liverpool of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Een manager doet precies wat jij wil, alleen jij hoeft al die dingen niet zelf te regelen.
"Hé Michael, wil je een demonstratie doen daar en daar?"
"Oké, regel het maar"
Zo gaat dat.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jij kent Sammi niet?quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Voormalig walk on?. En betaalt hij zijn vrouw dan ook
![]()
![]()
Girlfriend experience inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Als je dat doet zijn je dagen als manager snel geteldquote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dan is het wel okee. Niet dat je smorgens wakker wordt in Vlijmen en moet horen dat je in de middag een persco moet geven in Liverpool of zo.![]()
Walk on girl zijn lijkt me op zijn zachtst gezegd geen fulltime baan.quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
10 euro winst joepiequote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus per ingezette euro krijg je 1.10 terug? Dan krijg ik 110 euro als ik 100 euro inzet, makkelijk verdiend![]()
Wel qua salarisquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Walk on girl zijn lijkt me op zijn zachtst gezegd geen fulltime baan.![]()
Wade heeft allemaal voor elkaar man, lekker cashen, pillen slikken en een walk-on girl als vriendin.quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Nee okee, dan had ik er blijkbaar een beetje verkeerd beeld van. Gelukkig maar, dank jequote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat doet zijn je dagen als manager snel geteld
Correct, sinds het vorige PDC toernooi was ze al gestoptquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, maar voormalig, dus we zien haar niet meer op het podium![]()
Wade wat ben je allemaal aan het doen man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen idee wat ze ermee verdienen. Maar een 'fulltime salaris' is nogal een breed begrip.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ga er maar vanuit dat Sky flinke bedragen uittrekt voor die meisjes.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat ze ermee verdienen. Maar een 'fulltime salaris' is nogal een breed begrip.![]()
Ik neem aan dat de baas ze dan ook nog even uitrekt.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Sky flinke bedragen uittrekt voor die meisjes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waar baseer je dat op? Barst van de kansloze engelse chicks die wel op een goed bekeken tv show willen huppelen voor weinig, in de kans door te breken.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Sky flinke bedragen uittrekt voor die meisjes.![]()
Ik zie een hoop aannames en weinig cijfers inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Barst van de kansloze engelse chicks die wel op een goed bekeken tv show willen huppelen voor weinig in de kans door te breken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou ze meer verdiend hebben dan wade dit jaar? En mag ze daarom alleen nog maar achter het aanrecht staan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Sky flinke bedragen uittrekt voor die meisjes.![]()
Omdat die meiden niet gek zijn en Sky overal flinke centjes voor betaalt. Daarnaast zijn het niet zomaar meidenquote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Barst van de kansloze engelse chicks die wel op een goed bekeken tv show willen huppelen voor weinig in de kans door te breken.![]()
Dit zijn professionals, als je het profiel van hazel en huppeldepup bekeek, dat waren niet de minste.quote:Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Barst van de kansloze engelse chicks die wel op een goed bekeken tv show willen huppelen voor weinig, in de kans door te breken.![]()
Ze zien er klinken niet echt snuggerquote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die meiden niet gek zijn en Sky overal flinke centjes voor betaalt.AFCA
Precies.quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Dit zijn professionals, als je het profiel van hazel en huppeldepup bekeek, dat waren niet de minste.![]()
Alleen die meiden hebben een carrière en hebben ook een managementquote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zien er klinken niet echt snugger![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 23:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Dit zijn professionals, als je het profiel van hazel en huppeldepup bekeek, dat waren niet de minste.Ik kan in een strak jurkje met opgeblazen tieten met een #viesdikke darter meewandelen.
![]()
Professionele modellen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik kan in een strak jurkje met opgeblazen tieten met een #viesdikke darter meewandelen.
![]()
Is dit een blufquote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik kan in een strak jurkje met opgeblazen tieten met een #viesdikke darter meewandelen.
![]()
Nee nee, dat zien wij verkeerd. Dit waren professionele lekkere wijven.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie een hoop aannames en weinig cijfers inderdaad.![]()
Mee eens. Klinkt niet echt snugger.quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zien er klinken niet echt snugger![]()
Wat lewis waard?quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je krijgt nu al 14 euro... sure bet.![]()
Nou ja, die worden in tegenstelling tot amateurs in ieder geval betaald. Over de hoogte van de verhouding zegt het verder weinig.quote:Op zondag 21 december 2014 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee nee, dat zien wij verkeerd. Dit waren professionele lekkere wijven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bekijk het profiel van kelly maar, die heeft niet voor de minste merken en bladen geposeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, Doutzen Kroes krijgt concurrentie.![]()
Ik vind ze te fake. Wade heeft dan nog wel de minst neppe genomen , kudos voor hem.AFCA
Maar ze heeft ook geen tieten, nadeelquote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind ze te fake. Wade heeft dan nog wel de minst neppe genomen , kudos voor hem.![]()
OK Victor Reinierquote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook geen tieten, nadeel![]()
Modellen worden al vrij vroeg opgepikt door professionele modellenbureau's en lopen niet op een dartstoernooi.quote:Op zondag 21 december 2014 23:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Bekijk het profiel van kelly maar, die heeft niet voor de minste merken en bladen geposeerd.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook geen tieten, nadeel
?![]()
Tieten staat bij mij op prioriteit 4quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook geen tieten, nadeelAFCA
Nee, die zijn een stuk kleiner. Ook prima, maar kleinerquote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat lijkt op gigi van gtst zo op mn mobiel![]()
Icloud geeft de voorkeur aan de tieten van Andy Smith.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je wilt echt niet inzien dat iniedergeval kelly en hazel professioneel modellen werk hebben of deden naast dit werk, de redenen waarom kelly ermee gestopt is.quote:Op zondag 21 december 2014 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Modellen worden al vrij vroeg opgepikt door professionele modellenbureau's en lopen niet op een dartstoernooi.
Het zou hun aan hun reet roesten of ze bij victoria secret op catwalk moeten lopen of dat ze den klomp vet naar het podium moeten brengen zolang ze maar betaald worden.![]()
En jij wil niet inzien dat dat werk misschien wel verkregen is doordat ze als walk-on girl bij het darts beroemd zijn geworden. Ik denk niet dat PDC/Sky veel kosten in een random chick met tieten willen stoppen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Je wilt echt niet inzien dat iniedergeval kelly en hazel professioneel modellen werk hebben of deden naast dit werk, de redenen waarom kelly ermee gestopt is.
Het zou hun aan hun reet roesten of ze bij victoria secret op catwalk moeten lopen of dat ze den klomp vet naar het podium moeten brengen zolang ze maar betaald worden.
Anyway ik zie veel aannames dat ze al dan niet veel verdiende, maar cijfers heb ik nog niet gezien.![]()
Deze hele modellendiscussie begint mij een beetje de keel uit te hangen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij is dit meer jouw dingquote:Op zondag 21 december 2014 23:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij een push bh en iets wat klein, mocht van mij een cup groter zijn.![]()
![]()
je kunt beter wat in hun keel laten hangen jaquote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Deze hele modellendiscussie begint mij een beetje de keel uit te hangen.![]()
Too big, nee beschaafde d cup is ideaal, bij wat slankere vrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer jouw ding
[ afbeelding ]![]()
Als jij hun linkedin profiel niet wilt bekijken en niet wil inzien dat het juist andersom is dan moet je maar opbokkenquote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En jij wil niet inzien dat dat werk misschien wel verkregen is doordat ze als walk-on girl bij het darts beroemd zijn geworden. Ik denk niet dat PDC/Sky veel kosten in een random chick met tieten willen stoppen.
Anyway ik zie veel aannames dat ze al dan niet veel verdiende, maar cijfers heb ik nog niet gezien.![]()
Ik wilde je net aan Adrian Lewis voorstellen, totdat je het over slankere vrouwen hadquote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Too big, nee beschaafde d cup is ideaal, bij wat slankere vrouwen![]()
D cup idd. Is ook niet echt groot. Is vaak net een handquote:Op zondag 21 december 2014 23:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Too big, nee beschaafde d cup is ideaal, bij wat slankere vrouwenAFCA
Wade waarschijnlijk tegen Bunting in de volgende ronde, over tieten gesproken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat Wade hem maar helemaal sloopt, alhoewel ik het liefst heb dat die Nederlandse qualifier wint van Buntingquote:Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Monolith het volgende:
Wade waarschijnlijk tegen Bunting in de volgende ronde, over tieten gesproken.![]()
Ligt natuurlijk aan de opbouw van de vrouw, een 65 d is natuurlijk compleet anders dan een 75 of 80dquote:Op zondag 21 december 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
D cup idd. Is ook niet echt groot. Is vaak net een hand
Forum Opties Forumhop: Hop naar: