SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder 2-3
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding 3-0
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney 3-1
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson 0-3
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P) 0-4
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber 3-1
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster 1-3
00:00 Gary Anderson (4) v Scott Kirchner 3-1
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas 2-3
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P) 4-2
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp 3-1
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones 3-2
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov 3-1
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell 3-0
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P) 1-4
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede 3-0
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 White/Haavisto/Michael v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Third Round
8.40pm van Gerwen/Stein v Jenkins/Ryder
10.15pm Chisnall/van de Pas v Thornton/Baxter
Tuesday December 30
Afternoon Session
12.40pm Wright/R Huybrechts v Hamilton/K Anderson
2.15pm G Anderson/Klaasen v Reyes/Painter
3.45pm D Webster/Winstanley v King/Hopp/van der Voort/Henderson
Evening Session
7.10pm A Lewis/Pallett/Brown v van Barneveld/Rodriguez/Caven/Hogg
8.40pm Taylor/M Webster v White/Michael/K Huybrechts
10.15pm Wade/J Lewis/Bunting/Wattimena/Marijanovic v Dolan/Arendse/Hon/M Smith/ Suljovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 21-12-2014 21:58:10 ]![]()
Ik word altijd zo moe van Jacques. Altijd maar met zijn ''Ik heb verwachtingen van [insertspeler]''. Achteraf ''Ja, maar hij kan echt wel een goed pijltje gooien''!!!!![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Mansell met 3-0 3-0 3-0 eraf gaat![]()
Een strakke pijl.quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word altijd zo moe van Jacques. Altijd maar met zijn ''Ik heb verwachtingen van [insertspeler]''. Achteraf ''Ja, maar hij kan echt wel een goed pijltje gooien''!!!!Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kim gaf zichzelf 50% kans voor deze partij, dat vond ik een beetje valse bescheidenheid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Oh hier zou ik ook 35 ofzo zeggen ja, maar in het filmpje van net zag ze er echt heel veel ouder uitquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee joh
[ afbeelding ]
Schat ze hooguit halverwege de 30
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor
Haar twitter: https://twitter.com/nankemeester
Allemaal berichten over Jelle
![]()
![]()
Of je wint, of je wint niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Kim gaf zichzelf 50% kans voor deze partij, dat vond ik een beetje valse bescheidenheid.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Er staat een Belg aan de ockey, waar is Powerloungen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Mansell met 3-0 3-0 3-0 eraf gaat![]()
Leuke moeder wel.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
groetjes uit de arena van jelle en nanke![]()
Daar heeft Mansell sowieso geen enkele invloed op...quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft geen invloed op de sfeer in de zaal.![]()
En waarom dan wel niet ?quote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind sky sports niet zo objectief.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn familie, vrienden, kennissen, de lokale regio en landgenoten schat ik zo.quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef tja77 het volgende:
Mansell heeft de uitstraling van een pisvlek.
Snap niet dat zo iemand fans heeft.![]()
dat kijk ik niet vaakquote:Op zondag 21 december 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RTL heeft daar natuurlijk nooit last vanAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hoe oud is zij?quote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef Kopiko het volgende:
Nong wat pics van Meester Nanke:
[ afbeelding ]![]()
Dat is de beschrijving van haar dochterquote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jaar of 15 en heeft een klein beetje downAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niet wat te oud voor Jelle?quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een enkeling denkt 55, sommigen zeggen 32, volgens haar Instagram 28. Tja.![]()
MvG hoort en ziet Koos, en denkt; "goh wat ben ik blij dat ik met darten de kost kan verdienen"quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Smoofie het volgende:
MvG kijkt moeilijk, moet ie poepen ofzo daaaaaaaamn![]()
Die kan geen dochter hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is de beschrijving van haar dochterRED ONS HENNIEGOD![]()
Bojanquote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
groetjes uit de arena van jelle en nanke![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paar keer keihard VAMOOOOOOO in zijn gezicht schreeuwen en de pleuris breekt uit.![]()
Jelle is vies dik geworden.quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor
Haar twitter: https://twitter.com/nankemeester
Allemaal berichten over JelleU MAD?![]()
Wat ben jij dom.quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze een dochter hebben met je 15 en downieU MAD?![]()
Bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt.quote:
Hoor ik goed dat makamema iets morgen in actie komt als nederlander?![]()
Er bestaat een openingspost.quote:Op zondag 21 december 2014 20:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Bemoei je niet met dingen waar je geen verstand van hebt.
Hoor ik goed dat makamema iets morgen in actie komt als nederlander?![]()
De titel van die video blijft ook maar veranderenquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die (Noord) Ieren zijn ook geen fuifnummers he. Dolan is ook al zo'n druif.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ook niet echt een hele grote steekproef.quote:Op zondag 21 december 2014 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die (Noord) Ieren zijn ook geen fuifnummers he. Dolan is ook al zo'n druif.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Powerloungen is het hier niet mee eens.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
PowerLoungen heeft een ideale wereld met allerlei Probleemwijkfiguren, niks mis mee.quote:Op zondag 21 december 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Powerloungen is het hier niet mee eens.![]()
En daar is geen plaats voor Belgjes.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PowerLoungen heeft een ideale wereld met allerlei Probleemwijkfiguren, niks mis mee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goed argument.quote:Op zondag 21 december 2014 20:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Zegt de gene zonder leven
197 posts per dag![]()
![]()
Mansell, Gilding, Pipe en Kellet in de premier league, en dan nog zou het bij de Premier League elke week volle bak zijn.
Maar in dit format? Nee dank je![]()
Misschien niet meer reageren op icloud? Zo maar een ideetje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toch boeit het maar matig, dit soort potjes. Beetje plichtmatige wedstrijden voor spelers als Huybrechts.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat de tegenstander een dooie niksnut is.quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Monolith het volgende:
Toch boeit het maar matig, dit soort potjes. Beetje plichtmatige wedstrijden voor spelers als Huybrechts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
echt waar joh?quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze een dochter hebben met je 15 en downieRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb zin in Michael Smith v Mensur Suljovic en Vincent v/d Voort v Het Golvende Galjoenquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat de tegenstander een dooie niksnut is.![]()
![]()
Ik heb al eerder gezegd dat ze rookies, nieuw talent moeten toelaten tot de pl.quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef tja77 het volgende:
Mansell, Gilding, Pipe en Kellet in de premier league, en dan nog zou het bij de Premier League elke week volle bak zijn.
Maar in dit format? Nee dank je![]()
Ja dat zijn prachtige affiches, Larue - Anderson en Painter - Reyes verheug ik me ook op.quote:Op zondag 21 december 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin in Michael Smith v Mensur Suljovic en Vincent v/d Voort v Het Golvende GaljoenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En waarschijnlijk Wade - Bunting + Lewis - Brown in de volgende rondequote:Op zondag 21 december 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat zijn prachtige affiches, Larue - Anderson en Painter - Reyes verheug ik me ook op.![]()
![]()
Klopt, je hoopt nog dat zo iemand onverwachts boven zijn niveau presteert, maar dit zijn gewoon types die een degelijk gemiddelde in de 80 gooien, maar nooit echt pieken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat de tegenstander een dooie niksnut is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jammer dat Bunting of Wade er dan zo snel uit moeten. Ik droom van een 6-set thriller met de 180-machine.quote:Op zondag 21 december 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk Wade - Bunting + Lewis - Brown in de volgende rondeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zevensetter bedoel je.quote:Op zondag 21 december 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat Bunting of Wade er dan zo snel uit moeten. Ik droom van een 6-set thriller met de 180-machine.![]()
Straks een voorrondepartij tussen Jani Haavisto en John Michael.
John Michael gooide begin dit jaar nog op Lakeside in de voorronde.![]()
Topshowquote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
John Michael gooide begin dit jaar nog op Lakeside in de voorronde.![]()
Michael zou weleens vriend en vijand kunnen verrassen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
John Michael gooide begin dit jaar nog op Lakeside in de voorronde.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Laat me niet lachenquote:Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Michael zou weleens vriend en vijand kunnen verrassen.![]()
Voor Haavisto? Ben benieuwd wie gelijk krijgt.quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen met 5-1 winnen dus ik moet nu met een realistisch antwoord komen.
4-1Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja, michael ken ik helemaal nietquote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor Haavisto? Ben benieuwd wie gelijk krijgt.![]()
Die leer je zometeen wel kennen. Onbekend maakt onbemind ;-)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ze lopen precies goed op schema dus.quote:
Voorronde partij stond om 21:15 gepland. En dat klopt dus ongeveer wel.![]()
Was het een beetje niveau?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze lopen precies goed op schema dus.
Voorronde partij stond om 21:15 gepland. En dat klopt dus ongeveer wel.![]()
Het is ook geen makkelijke situatie als je met twee mensen aan tafel zit die alles willen weten en veren in je reet douwenquote:![]()
Huybrechts was prima. En Mansell was mwah, maar had ik slechter verwacht. 3-0 was wel wat geflatteerd.quote:![]()
Is ook zo.quote:Op zondag 21 december 2014 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is ook geen makkelijke situatie als je met twee mensen aan tafel zit die alles willen weten en veren in je reet douwen![]()
Ja Jacques, Haavisto was zo dominant dat ie die Scandinavische tour niet won..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja, dat zijn zequote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef icloud het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de pijlen van haavisto behoorlijk lang?![]()
heywoodu
![]()
HAHAHA FRANK
"Je hebt ook nog Andreas Laatmepijllos"![]()
![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Jij had die grap kunnen makenquote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
HAHAHA FRANK
"Je hebt ook nog Andreas Laatmepijllos"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
En bedanktquote:
Het ziet er vrij idioot uitquote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je moet geen HD tv hebben met die pijlen van Michael![]()
Jammer dat de meeste in de voorronde er geen kloot van kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef Anoonumos het volgende:
Wel grappig die voorrondes.
Al die nationaliteiten, een beetje aapjes kijken.![]()
Vind de eerste rondes ook altijd het leukstequote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef Anoonumos het volgende:
Wel grappig die voorrondes.
Al die nationaliteiten, een beetje aapjes kijken.![]()
Die vallen nooit tegen omdat je er met 0,0 verwachting voor gaat zitten.![]()
Als je 95 gemiddeld gooit en boven de 50% op de dubbels bent, lag het er idd aan dat je tegenstander slecht wasquote:![]()
![]()
Als je over 5 legs een gemiddelde haalt van 83.77 met 50% op de dubbels ben je een scorend wrak.quote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
Als je 95 gemiddeld gooit en boven de 50% op de dubbels bent, lag het er idd aan dat je tegenstander slecht was![]()
Ik heb haavisto vaker veel beter zien spelen, met een beter spel was er meer mogelijkquote:Op zondag 21 december 2014 21:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
Als je 95 gemiddeld gooit en boven de 50% op de dubbels bent, lag het er idd aan dat je tegenstander slecht was![]()
Het ging nou toch niet om Haavisto. Het ging erom dat die Michael best een redelijk pijltje kan gooien en dat die wellicht kan verrassen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb haavisto vaker veel beter zien spelen, met een beter spel was er meer mogelijk
Ik zie het hem White best moeilijk maken.![]()
Allemaal lokale toernooitjes, om het WK te internationaliserenquote:Op zondag 21 december 2014 21:28 schreef icloud het volgende:
Waar komen al die qualifiers eigenlijk vandaan? Maar een paar ken ik![]()
Van lokale kwalificatietoernooien..die kunnen bestaan uit hele tours of een enkel evenment.quote:Op zondag 21 december 2014 21:28 schreef icloud het volgende:
Waar komen al die qualifiers eigenlijk vandaan? Maar een paar ken ikHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar met een beter spel kun je meer druk zetten en je tegenstander in een foutje duuwen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het ging nou toch niet om Haavisto. Het ging erom dat die Michael best een redelijk pijltje kan gooien en dat die wellicht kan verrassen
Michael heeft inderdaad niet slecht gespeeld, kijken wat hij dadelijk doet tegen een proffesional.![]()
Tegen Chisnall? Neh, die laat altijd wel steken vallen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat er ook gewoon met 3-0,3-1,3-0 af![]()
Ik ga voor 2 legjes voor hemquote:Op zondag 21 december 2014 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat er ook gewoon met 3-0,3-1,3-0 af![]()
,,Ik mag er niets over zeggen, ik weet het niet, maar blijkbaar heeft ie t al langer gedaan"Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mike moet niet klagen, die heeft een alcoholpromilage boven de verboden 50% grens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor iemand met zoveel promille komt ie best normaal overquote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Mike moet niet klagen, die heeft een alcoholpromilage boven de verboden 50% grens.![]()
De Scheve Schuit hangt op dit moment met zijn varkenskop in een trog bier denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk net als Het_Golvende_Galjoen naar deze wedstrijd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik weet nog steeds niet wie dat is.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Chisnall verloor vorig jaar van Het_Golvende_Galjoen![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie dat is.![]()
![]()
Die speelt tegen Vincent.quote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doet die wel mee aan dit toernooi?![]()
Speelt tegen Vincentquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
Nee, die past niet op het podiumquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een lichte of zware?quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vreede kijkt als iemand met een geestelijke beperking.![]()
Dat is niet iets om over te spotten op een internet forum.quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke darter niet?quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vreede kijkt als iemand met een geestelijke beperking.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen ik hem voor deze wedstrijd googlede dacht ik: wat een downiequote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hij maakt ook dezelfde mondbewegingen als een geestelijk beperktequote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vreede kijkt als iemand met een geestelijke beperking.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zijn fans dan weer wel ben ik bang.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat de Vreede er heel leuk uit zou zien met een propellerpet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Denis Ovens, maar die kijkt dan weer alsof ie een groot geheim in zijn kelder heeft.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik zie Mark Dudbridge in hem.quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jarkko Komula heeft ook down, jammer dat hij is gepiepeld door de Finse bond.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Jarkko Komula heeft ook down, jammer dat hij is gepiepeld door de Finse bond.
En ik mis Mensur Suljovic.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij is geschorst door de Finse bond voor iets, misschien wel iets met kinderen. Je weet het niet.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij heeft toch geen downeyhoofd?
Geen idee waaraan en waarom jullie dat (willen) zien..
Er zijn al zat darters zwaarlijvig, door daar ook nog handicaps bij te verzinnen maar je er ook een kleurrijke gehandicaptebrigade van.![]()
Daar was-ie wel even down van.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is geschorst door de Finse bond voor iets, misschien wel iets met kinderen. Je weet het niet.![]()
heywoodu
![]()
Laten we wel zijn, dat is het ook wel een beetje.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
door daar ook nog handicaps bij te verzinnen maar je er ook een kleurrijke gehandicaptebrigade van.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensur Suljovic speelt morgen tegen #Viesdikjunior Michael Smith.![]()
Helemaal fantastisch.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is het geen Opel, is het wel Mercedes of dan wel weer KiaHopla. Goeden reclames er tussen plempen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Hoeveel jaar gevangenisstraf zou Suljovic al achter zijn naam hebben staan? Meer dan Tony Eccles denk ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ted Hankey was onlangs nog succesvol bij de TIA Awards.quote:Op zondag 21 december 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
Alleen maar Kia's bij de Kia Awards, je verwacht het niet.![]()
Maar minder dan Chris Masonquote:Op zondag 21 december 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel jaar gevangenisstraf zou Suljovic al achter zijn naam hebben staan? Meer dan Tony Eccles denk ik.![]()
BDO bestaat niet johquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
NEE JE GOOIDE TEGEN ROBSON EN JE WAS DE FAVORIET BIJ DE BDO.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jawel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Mvg heeft dus nooit bij de BDO gespeeld
Winmau 2006 gewonnen. Dat moet je weten.
Webster, Adams verslagen![]()
![]()
Ndo waarschijnlijk welquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Mvg heeft dus nooit bij de BDO gespeeld![]()
Ken je feitenquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Mvg heeft dus nooit bij de BDO gespeeld![]()
Weet ik , maar MVG wil het er liever niet over hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
Winmau 2006 gewonnen. Dat moet je weten.
Webster, Adams verslagenRED ONS HENNIEGOD![]()
Albertino Essers won dat jaar (2007) zijn eerste ronde op Lakeside wel van ene Gary Andersonquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef Nober het volgende:
NEE JE GOOIDE TEGEN ROBSON EN JE WAS DE FAVORIET BIJ DE BDO.![]()
![]()
Joh joh joh. Read between the lines.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan altijd nog reservespits worden voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef Sked het volgende:
De Vreede kan beter een ander beroep zoeken. Stratenmaker ofzoReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?quote:Op zondag 21 december 2014 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'The Hammer' is een wielrenner?![]()
De Vreede is niet eens een prima vloerspeler..quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
De Vreede prima vloerspeler maar dat is het dan ookHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jawel hoor daarom staat hij daar ookquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Vreede is niet eens een prima vloerspeler..![]()
Blenderen en in een glas stoppen met een rietjequote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?![]()
Rectaal innemen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat het Axel Merckx was, maar mijn supertje frikandel speciaal zit in de weg. Hoe laat je die snel zakken?![]()
Valt niet veel te genieten voor die jongen Jacques.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen Sky stream kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Valt niet veel te genieten voor die jongen Jacques.![]()
![]()
The Hof gaat gewoon weer puinruimen bij de Lakeside.quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albertino Essers, Rick Hofstra, waar zijn ze gebleven?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
André Brantjes...quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albertino Essers, Rick Hofstra, waar zijn ze gebleven?![]()
Gewoon HD maar kijk lekker naar #viesdikquote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk liever op mijn televisie dan op een of ander traag of SD streampje.![]()
Nope. Gekwalificeerd via de EU OOM, waar hij eigenlijk vijfde stond. Zijn geld heeft hij voornamelijk behaald op de European Tour, waar je door je te kwalificeren al meteen redelijk wat geld wint. En om je te kwalificeren, moet je 2 partijen winnen in de European qualifier (of de Home Nation qualifier als t toernooi in NL plaatsvindt) bij zo'n European qualifier zijn 30 darters voor 8 plaatsen, waarvan een deel ook gewoon amateur. De Vreede heeft helemaal niet zoveel hoeven kunnen om hier te komen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor daarom staat hij daar ookHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bedankt MolFan.quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon HD maar kijk lekker naar #viesdik![]()
Dus prima vloerspeler aangezien daar niet alleen maar koekebakkers aan mee doenquote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nope. Gekwalificeerd via de EU OOM, waar hij eigenlijk vijfde stond. Zijn geld heeft hij voornamelijk behaald op de European Tour, waar je door je te kwalificeren al meteen redelijk wat geld wint. En om je te kwalificeren, moet je 2 partijen winnen in de European qualifier (of de Home Nation qualifier als t toernooi in NL plaatsvindt) bij zo'n European qualifier zijn 30 darters voor 8 plaatsen, waarvan een deel ook gewoon amateur. De Vreede heeft helemaal niet zoveel hoeven kunnen om hier te komen.![]()
Als het om tokkienamen gaat wil ik handbalster Estavana Polman nomineren.quote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albertino Essers, Rick Hofstra, waar zijn ze gebleven?![]()
Speelde paar weken terug toernooitje waar Jan van de Rassel ook aan meedeed. Hij verloor kansloos van iemand die in de 4e divisie gooitHeeft ook last van darteritus
![]()
Dat is wat ik juist probeer te zeggen, je hoeft maar weinig te winnen om er via die route te komen. En aan die qualifier doen ook amateurs mee. De Vreede is echt een belabberd darter hoor. Over een paar jaar kan t misschien wat zijn, maar nu absoluut nog niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus prima vloerspeler aangezien daar niet alleen maar koekebakkers aan mee doenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschilt ussen choken en darteritus.
dan gaan we hier naar kijken![]()
Polman is tenminste nog een lekker wijfquote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het om tokkienamen gaat wil ik handbalster Estavana Polman nomineren.![]()
zozo die wint alleen maarquote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mochten ze willen. Er is 1 softtipgod en dat is Boris KrcmarRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: