82quote:
leuk als vermakelijkquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
Nickelback, put the armbands where the sun don't shine.
Jawel Roel.quote:
Leuk als in, ik zing het helemaal woord voor woord mee, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet.quote:
Dat heb ik bij erg veel nummersquote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk als in, ik zing het helemaal woord voor woord mee, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Lekker kort.quote:
Hier 84.quote:
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.quote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
die reportages van Corton komen altijd wel hard aan
Het is inderdaad hypocriet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.
En dan 5 minuten later weer staan springen en waar zijn die handjes.
Ik ben dan gezellig harteloos met je meequote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.
Ik heb dat dit jaar juist veel minder.quote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
die reportages van Corton komen altijd wel hard aan
Ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |