82quote:
leuk als vermakelijkquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
Nickelback, put the armbands where the sun don't shine.
Jawel Roel.quote:
Leuk als in, ik zing het helemaal woord voor woord mee, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet.quote:
Dat heb ik bij erg veel nummersquote:Op zondag 21 december 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk als in, ik zing het helemaal woord voor woord mee, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Lekker kort.quote:
Hier 84.quote:
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.quote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
die reportages van Corton komen altijd wel hard aan
Het is inderdaad hypocriet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.
En dan 5 minuten later weer staan springen en waar zijn die handjes.
Ik ben dan gezellig harteloos met je meequote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal wel een extreem harteloos persoon zijn, maar ik kan me eigenlijk alleen maar ergeren aan die verplichte ernstige momentjes waarbij ze allemaal hun stemmige gezicht opzetten.
Ik heb dat dit jaar juist veel minder.quote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
die reportages van Corton komen altijd wel hard aan
Ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen maar verdrietig zijn helpt niet bepaald voor de opbrengst. Dat is natuurlijk juist het belangrijkste. Maar het is wel een rare overgang steeds.quote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is inderdaad hypocriet.
Heb je gelijk in, het zo brengen doet afbreuk aan het verhaal. Over 3 minuten is iedereen het weer vergeten.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Minstens 1x in de 2 uur.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Hoe vaak wordt Jacqueline wel niet gedraaid op 1 dag?
Hij heeft echt natte oogjes hoorquote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die nepsnik van Domien na die documentaire. Even de mond naar de microfoon, snikje en snel weer weg. Serieus kijkend. Nep nep nep.
Het is ook een vreselijk goed-doel dit jaar. Zoveel ellende en we gaan miljoenen inzamelen voor psychologische ondersteuning.
Is het themalied, dus bijna elk uur.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Logisch jaquote:Op zondag 21 december 2014 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen maar verdrietig zijn helpt niet bepaald voor de opbrengst. Dat is natuurlijk juist het belangrijkste. Maar het is wel een rare overgang steeds.
Sowieso is na 10 jaar de impact (voor mij) totaal verdwenen van Eric en zijn reportages. Ik geloof nu wel dat het overal ter wereld kommer en kwel is.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, het zo brengen doet afbreuk aan het verhaal. Over 3 minuten is iedereen het weer vergeten.
Ik vind het best een goed nummer, maar word te vaak gedraaid idd.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Inclusief in nlquote:Op zondag 21 december 2014 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso is na 10 jaar de impact (voor mij) totaal verdwenen van Eric en zijn reportages. Ik geloof nu wel dat het overal ter wereld kommer en kwel is.
Sunday 21-12-2014 21:42quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Ik denk ook dat op een andere manier aandacht voor een probleem als dit, ook prima had gekund.quote:Op zondag 21 december 2014 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso is na 10 jaar de impact (voor mij) totaal verdwenen van Eric en zijn reportages. Ik geloof nu wel dat het overal ter wereld kommer en kwel is.
Dan kun je ook een nieuwe kopenquote:Op zondag 21 december 2014 21:45 schreef DaMook het volgende:
Ach ja ondertussen zit ik een auto uit te zoeken voor als ik de jackpot win in de staatsloterij.
http://www.akker.nl/aanbo(...)s6-avant-40-v8-tfsi/
Dat is hem op het moment.
Al vind ik deze ook wel leuk.
http://www.akker.nl/aanbod/occasion/15725/range-rover-vogue-sdv8/
Da's bij 3FM helaas altijd met goede nummers, of nummers waarvan 3FM meent dat ze goed zijnquote:Op zondag 21 december 2014 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het best een goed nummer, maar word te vaak gedraaid idd.
Ik wil hem graag snel hebben na 31 decemberquote:Op zondag 21 december 2014 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je ook een nieuwe kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |