Wel leuk, maar ik hou van offroadquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het nieuwste bruutste model kopen van 'mijn merk'
En dan nog 10 andere erbij
je kan ook niks zeggenquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die officier van Justitie: "Het is voor het goede doel waar Serious Request dit jaar voor is".
Juist. Bedankt voor het inlezen
Ik vind dit nummer ook leuker dan ik op voorhand gedacht hadquote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Shoes of Lightning ja. Moet zeggen dat ie toen niet ging vervelen, maar hij kwam wel een stuk vaker voorbij.
Dat vond ik echt een prachtig nummer.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Shoes of Lightning ja. Moet zeggen dat ie toen niet ging vervelen, maar hij kwam wel een stuk vaker voorbij.
Voor off-road zou ik een buggy ofzo nemenquote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk, maar ik hou van offroad. RR zou dus het beste zijn en daar hoort een aanhanger ook regelmatig bij
.
Werkt hier meestal goedquote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker bier drinken en de problemen zijn opgelost. Fijn.
Ik weet nog die goede oude tijd toen wij alleen het origineel van Kanye kenden.quote:
Audi RS6quote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
De tweede heeft een trekhaak dat is wel een pluspunt. De eerste is gewoon gaaf
.
Nicequote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Audi RS6Zag er een keer in Duitsland één een bergweggetjes oprijden, in 2 seconde was ie uit zicht en dat was echt een stijle weg. Het was één keer VRROEEM!
Het blijft een stationwagenquote:Op zondag 21 december 2014 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Audi RS6Zag er een keer in Duitsland één een bergweggetjes oprijden, in 2 seconde was ie uit zicht en dat was echt een stijle weg. Het was één keer VRROEEM!
Dat is juist het mooiequote:
Vandaag niet.. Beetje herhaling van zetten.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hebben we ook nog een ander verhaal dan die 13-jarige?
Was vandaag een drieluik. Maar als je andere verhalen wilt horen, is er altijd Nickelodeon.quote:Op zondag 21 december 2014 22:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hebben we ook nog een ander verhaal dan die 13-jarige?
Mijn ding is het niet, maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger en heb geen hondquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is juist het mooieDenk je een stationwagen te zien rijden, en weg is ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |