Alleen pijn. Zie de lol er niet echt van in zo achteraf.quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me altijd afvraag he TS: mag je die meesteres dan op het einde helemaal platneuken of bezorgt ze je veel pijn en lig je vervolgens nog thuis te rukken?
?quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Alleen pijn. Zie de lol er niet echt van in zo achteraf.
Hoe zwaar ben je?quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mag ik ook op je rug lopen voor 150 euro?
Ja, dat is het hele idee erachter.quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Dus ze slaat je, loopt over haar heen met je vette lichaam en op het einde zit je lul nog vol sperma?
62kg ofzo?quote:
zo een meesteres laat zich niet zomaar neukenquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Dus ze slaat je, loopt over haar heen met je vette lichaam en op het einde zit je lul nog vol sperma?
quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee erachter.
Je bent niet gekomen toen ze je neukte met haar voorbinddildo?quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee erachter.
Wat is daar de lol dan vanquote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
zo een meesteres laat zich niet zomaar neuken
Nee, ik was er voor die tijd al.quote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je bent niet gekomen toen ze je neukte met haar voorbinddildo?
Zet niet echt zoden aan de dijk. Maar wil het wel eens proberen. Moet sowieso een beetje afbouwen hierna.quote:
85 kilo dan?quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zet niet echt zoden aan de dijk. Maar wil het wel eens proberen. Moet sowieso een beetje afbouwen hierna.
Dat komt al meer in de buurtquote:
Hoe gaat dat precies in zijn werk? 75 euro voor een uurtje zakschoppen klinkt niet heel verkeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je nou weer een beetje bent bijgekomen en je wil iets heel anders, dan wil ik je wel voor je zak schoppen voor de helft van wat je nu kwijt was.
En voorrijkosten.
ik heb nike,cruyff en Adidas sneakersquote:Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Dat komt al meer in de buurtHeb je een beetje mooie schoenen/laarzen/kisten/klompen?
Doe maar die werkschoenen. Ik betaal je er immers voor, dus is het werk.quote:Op zondag 21 december 2014 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik heb nike,cruyff en Adidas sneakers
En dan heb ik nog 2 paar werkschoenen met stalen neus
Het kan met werkschoenen of puntschoenen, dat laatste is ¤25,- duurder. Het schoppen zal een half uur in beslag nemen, geen heel uur anders hou je het niet vol. Daar krijg je om de minuut een megaschop onder je ballen voor, inclusief blauwe zak garantie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk? 75 euro voor een uurtje zakschoppen klinkt niet heel verkeerd.
Mwah, klinkt goed. Is goedkoper dan een sterilisatie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het kan met werkschoenen of puntschoenen, dat laatste is ¤25,- duurder. Het schoppen zal een half uur in beslag nemen, geen heel uur anders hou je het niet vol. Daar krijg je om de minuut een megaschop onder je ballen voor, inclusief blauwe zak garantie.
waar en wanneer?quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Doe maar die werkschoenen. Ik betaal je er immers voor, dus is het werk.
Ik laat het even een maandje rusten. Eerst maar eens herstellen van het vorige avontuur met Shana.quote:
Moet je niet gewoon hulp gaan zoeken of zo met je zieke gedachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:44 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk? 75 euro voor een uurtje zakschoppen klinkt niet heel verkeerd.
mietjequote:Op zondag 21 december 2014 20:48 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik laat het even een maandje rusten. Eerst maar eens herstellen van het vorige avontuur met Shana.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het kan met werkschoenen of puntschoenen, dat laatste is ¤25,- duurder. Het schoppen zal een half uur in beslag nemen, geen heel uur anders hou je het niet vol. Daar krijg je om de minuut een megaschop onder je ballen voor, inclusief blauwe zak garantie.
Mijn maag draaide om, mijn piemel kromp en ik kreeg tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef Mylene het volgende:
Misschien moet je je meesteres een keer vragen of ze je urinebuis wilt neuken met van die staafjes.
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook die je onder stroom kunt zetten.
Mensen laten geen gat onbenutquote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef Mylene het volgende:
Misschien moet je je meesteres een keer vragen of ze je urinebuis wilt neuken met van die staafjes.
[ afbeelding ]
godver doen mensen dit echt?quote:Op zondag 21 december 2014 21:02 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Echt? Voor de mannen die gevorderd zijn kun je ook een groter formaat nemen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef Koelkastdier het volgende:
[..]
Mijn maag draaide om, mijn piemel kromp en ik kreeg tranen in mijn ogen.
quote:
quote:PRODUCTINFORMATIE
Deze spannende enkelzijdige dilator van metaal is ideaal voor intense stimulatie van de plasbuis. Geniet van de opwindende sensaties binnenin uw penis!
De dilator is beschikbaar in diverse maten.
Ja. Kon het ook niet echt verkroppen. Wat je zoal op internet kan vinden... als je goed genoeg zoektquote:
Kunnen mannen dan ook sneller plassen, met een grotere urinebuis?quote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt? Voor de mannen die gevorderd zijn kun je ook een groter formaat nemen.
[ afbeelding ]
Hier word je toch onpasselijk vanquote:Op zondag 21 december 2014 21:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt? Voor de mannen die gevorderd zijn kun je ook een groter formaat nemen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |