Alleen pijn. Zie de lol er niet echt van in zo achteraf.quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me altijd afvraag he TS: mag je die meesteres dan op het einde helemaal platneuken of bezorgt ze je veel pijn en lig je vervolgens nog thuis te rukken?
?quote:Op zondag 21 december 2014 20:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Alleen pijn. Zie de lol er niet echt van in zo achteraf.
Hoe zwaar ben je?quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mag ik ook op je rug lopen voor 150 euro?
Ja, dat is het hele idee erachter.quote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Dus ze slaat je, loopt over haar heen met je vette lichaam en op het einde zit je lul nog vol sperma?
62kg ofzo?quote:
zo een meesteres laat zich niet zomaar neukenquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Dus ze slaat je, loopt over haar heen met je vette lichaam en op het einde zit je lul nog vol sperma?
quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee erachter.
Je bent niet gekomen toen ze je neukte met haar voorbinddildo?quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee erachter.
Wat is daar de lol dan vanquote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
zo een meesteres laat zich niet zomaar neuken
Nee, ik was er voor die tijd al.quote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je bent niet gekomen toen ze je neukte met haar voorbinddildo?
Zet niet echt zoden aan de dijk. Maar wil het wel eens proberen. Moet sowieso een beetje afbouwen hierna.quote:
85 kilo dan?quote:Op zondag 21 december 2014 20:41 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zet niet echt zoden aan de dijk. Maar wil het wel eens proberen. Moet sowieso een beetje afbouwen hierna.
Dat komt al meer in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |