Even zoeken levert op dat ze in augustus 2010 46 jaar was, dan zou ze nu iig 50 zijn, dat is idd een beetje oudquote:Op maandag 22 december 2014 13:03 schreef _Dido_ het volgende:
Zag ik Dycke nou met een baby? Hoe kan dat? Zo jong is ze toch niet meer?
Wel een prachtige vrouw zeg
Jos en Dycke hebben uit hun vorige huwelijk kinderen toch.quote:Op maandag 22 december 2014 13:03 schreef _Dido_ het volgende:
Zag ik Dycke nou met een baby? Hoe kan dat? Zo jong is ze toch niet meer?
Wel een prachtige vrouw zeg
Ik lees net op stellingwerf.nl dat hij en Neeltje een half jaar geleden een dochtertje hebben gekregenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens zie ik bij dat artikel hun achternamen pas, en alleen op basis daarvan zouden ze al een perfect match zijn (of juist niet).
De een heet Sloot en de ander van de Wal
Johannes was dat. 'Hier in Friesland' is 'hhhhja' trouwens heel normaal, ik heb het meerdere mensen horen doen. Maar wel altijd lachen natuurlijk.quote:
'Jankbek Frank'. En die zou zich niet meer kunnen vertonen? Hoezo niet? Doe normaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Grunge. het volgende:
Vandaag gekeken. Aad, Bert. Stom quizje. Richard
_! Wim en Evelyne redden het niet geloof ik. Ik moest wel lachen toen Evelyne zei dat hij vaak alleen maar 'ja', 'nee' en 'ok' terugstuurde, 'èn een foto van een olifant of zo'
. Ik wil volgende week wel Wytse en Marcel zien! Hoor! (Ik zag ze er niet tussenstaan dus ben een beetje bang dat ze er niet zijn.) Oh! En nog iets. Jankbek Frank
. Dat-ie zich daar nog vertoonde verraste me wel eigenlijk.
Al met al vond ik toch Henk de leukste (van de percentages, niet die andere!). En daarna Gijsbert, en daarna Joris uit seizoen 1. Of andersom. En jullie?
Frank was toch gewoon een jankbek? Ik vond van wel en ik vond 'm enorm onsympathiek. Hoe hij toen tekeerging tegen Berber omdat ze vegetariër was ook, bah. En hoe hij vond dat Anita haar studie maar even moest afbreken om bij hem te komen wonen. Ik weet dat hij een tijdje ook niet in programma's wilde komen vanwege de Lucky's die over hem als 'jankbek' waren gemaakt. Nu is hij er weer wel, het is tenslotte alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Jankbek Frank'. En die zou zich niet meer kunnen vertonen? Hoezo niet? Doe normaal.
Nou, hoe dúrft hij, zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Frank was toch gewoon een jankbek? Ik vond van wel en ik vond 'm enorm onsympathiek. Hoe hij toen tekeerging tegen Berber omdat ze vegetariër was ook, bah. En hoe hij vond dat Anita haar studie maar even moest afbreken om bij hem te komen wonen. Ik weet dat hij een tijdje ook niet in programma's wilde komen vanwege de Lucky's die over hem als 'jankbek' waren gemaakt. Nu is hij er weer wel, het is tenslotte alweer een tijdje geleden.
Hij kwam uit Groningen toch? Ik hoor een dergelijke 'Hhjaa' trouwens echt nauwelijks hier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Johannes was dat. 'Hier in Friesland' is 'hhhhja' trouwens heel normaal, ik heb het meerdere mensen horen doen. Maar wel altijd lachen natuurlijk.
Dan ben ik aan het werk. Ik kijk hem wel terug via uitzending gemist.quote:
Ja iddquote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Zijn hoofd past niet bij zijn armen, of andersom.
nu je het zegt... echt hequote:Op zondag 28 december 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Zijn hoofd past niet bij zijn armen, of andersom.
Deze schoot door mijn gedachten, maar zelfs ik vond hem van te laag niveau.quote:Op zondag 28 december 2014 20:30 schreef marcodej het volgende:
Hij is dus zeg maar gewoon, even op de man af, een geitenneuker.
Die verbale aids van Yvonne.....quote:Op zondag 28 december 2014 20:30 schreef Cee het volgende:
Zit ze weer lekker belerend te doen, die Yvon.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Deze schoot door mijn gedachten, maar zelfs ik vond hem van te laag niveau.
alors en hoog niveau.quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Deze schoot door mijn gedachten, maar zelfs ik vond hem van te laag niveau.
dat wel ja hahaquote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke glijer was dat.
Niet verwacht dat zij nog samen zouden zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Cee het volgende:
Oh ja, Dyke en Jos, wat een glijpijpers waren dat.
quote:
Met vieze trekkers?quote:Op zondag 28 december 2014 20:35 schreef marcodej het volgende:
Die boeren hebben dus zo'n appgroep met ranzige plaatjes.
Een jaar niet toch? Dit is van een veel ouder seizoen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit een relatie gehad en dan binnen een jaar kids. Apart is dat altijd.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoi ik ben Arthur, teel komkommers.
2 jaar geleden toch maar?quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Een jaar niet toch? Dit is van een veel ouder seizoen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |