Ik heb het over alcohol.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ging nu over alcohol. En ik ben niet zwanger zeker het komende jaar nog niet op de planning. Lijkt me dat als daar plannen voor zijn dat ik me daar beter over laat voorlichten.
Maar ik zou net zo hard tekeer gaan over een hijsje van een sigaret bijv. Hoor.
En dat 'niet snappen' is een incompetentie uwerzijds.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem hoe jij iets opneemt eerlijk het zal me aan mijn bibs oxideren.
Ik sprak vanuit mezelf en nee ik snap echt niet dat die moeite schijnbaar oh zo groot is
Dat slaat ook nergens op. Het heeft te maken met gebrek aan kennis.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:15 schreef quinoahipster het volgende:
Just another irrationeel vrouwendingetje dus
Mijn idee, maar het probleem is dat de onderzoeken allemaal eenduidig zijn in de conclusie:quote:Op donderdag 25 december 2014 10:29 schreef quinoahipster het volgende:
Iedereen met een beetje google skills kan toch wel beredeneren dat 1 portie boeuf ongeveer 1/20 standaardglas alcohol bevat en dat dat nooit dramatisch erg kan zijn.
precies, anders poep je toch een nieuwe uit als deze defect isquote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eenmalig kun je dat best eten toch? Dat kleine beetje wijn en alcohol. Zolang je maar niet elke dag een fles achterover tikt.
het is gif.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:29 schreef quinoahipster het volgende:
Iedereen met een beetje google skills kan toch wel beredeneren dat 1 portie boeuf ongeveer 1/20 standaardglas alcohol bevat en dat dat nooit dramatisch erg kan zijn.
Dit.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:48 schreef quinoahipster het volgende:
Dat alles afhangt van de dosis
Dat er in brood ook alcohol zit.
Dat je altijd een minieme hoeveelheid alcohol in je bloed hebt, ook als je niks gedronken hebt.
Dat deze hele discussie gaat over 1/20 standaardglas.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat je ook wil blijven genieten lijkt me zo
dat kind wordt echt niet minder als de moeder afentoe een wijntje drinkt
quote:Op donderdag 25 december 2014 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beetje zielig voor dat kind dat het al 1-0 achterstaat nog voor de geboorte
neem je eigen verantwoordelijkheid. arm kindquote:Op donderdag 25 december 2014 10:49 schreef agter het volgende:
Gewoon lekker eten, dat kleine beetje alcohol kan echt geen kwaad.
Ik mocht 3 jaar geleden een héél glaasje champagne drinken op mijn bruiloft van de verloskundige. Dus maak je aub niet druk over dat kleine beetje wat in je eten zit.
3 uur stovenquote:Op donderdag 25 december 2014 08:58 schreef quinoahipster het volgende:
Boeuf bourguignon![]()
Gewoon eten idd, in die 3 uur stoven verdampt alle alcohol echt wel hoor, en zo verschrikkelijk veel wijn gaat er om te beginnen al niet eens in. (Ongeveer 1 glas p.p.)
Minimale alcohol consumptie kan positief uitpakken bij bepaalde expressie van een bepaald DNA compositie, en dit geldt voor ca. 15% van de bevolking uit betreffende onderzoek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef 16meter het volgende:
paar wijntjes is zelfs goed voor de bloedsomloop
Arme jij, nooit behoorlijk stoofvlees eten.quote:
Oh minstens zelfsquote:
een paar keer, dat was ook urenlang op het gasquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Arme jij, nooit behoorlijk stoofvlees eten.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eenmalig kun je dat best eten toch? Dat kleine beetje wijn en alcohol. Zolang je maar niet elke dag een fles achterover tikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |