SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Heeft bij een Chelsea of Man. City niets te zoeken, maar zou op zich een bruikbare speler voor Liverpool moeten kunnen zijn.quote:
Bruikbaar is wel het maximale.quote:Op zondag 21 december 2014 18:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heeft bij een Chelsea of Man. City niets te zoeken, maar zou op zich een bruikbare speler voor Liverpool moeten kunnen zijn.
Op het middenveld gewoon een goede speler, maar op de flanken heeft hij niet zoveel te zoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson zou goed passen bij Ajax
Ook niet veel. Zit geen kraak of smaak aanquote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het middenveld gewoon een goede speler, maar op de flanken heeft hij niet zoveel te zoeken.
Was vorig jaar bij vlagen gewoon heel goed hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet veel. Zit geen kraak of smaak aan
Als het team lekker draait doet ie goed mee jaquote:Op zondag 21 december 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij vlagen gewoon heel goed hoor.
Een waterdrager is het hè. Maar die moet je niet op de vleugels neerzetten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het team lekker draait doet ie goed mee ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een soort Carrick ,wat overigens ook een kutspeler is. Maar inderdaad op de vleugel kan je nog beter die Sjonson neerzettenquote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een waterdrager is het hè. Maar die moet je niet op de vleugels neerzetten.
Carrick is wel twee klassen beter dan Henderson en vooral een veel betere passer.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een soort Carrick ,wat overigens ook een kutspeler is. Maar inderdaad op de vleugel kan je nog beter die Sjonson neerzetten
quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou Lambert erin, die kan er niks van. RIPHaten op RickieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt jammer dat hij nu voor Liverpool speelt.
know'm sayin?
word? word.
Hij had Lucas eruit moeten halen voor Borini en die dan voorin zetten, en Lallana vanaf de flanken.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een soort Carrick ,wat overigens ook een kutspeler is. Maar inderdaad op de vleugel kan je nog beter die Sjonson neerzetten
Houten Klaas eerste klas.quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Haten op Rickieecht jammer dat hij nu voor Liverpool speelt.
Carrick heeft nog nooit iets moois gedaanquote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Carrick is wel twee klassen beter dan Henderson en vooral een veel betere passer.
Henderson is veel dynamischer.quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Carrick is wel twee klassen beter dan Henderson en vooral een veel betere passer.
Het blijft bagger en subtop . 120 miljoen door de pleequote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had Lucas eruit moeten halen voor Borini en die dan voorin zetten, en Lallana vanaf de flanken.
Las vandaag een gerucht dat ze Torres willen terughalen. Het zal toch niet waar zijn hèquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft bagger en subtop . 120 miljoen door de plee
Cultheld in wording, niks mis mee.quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houten Klaas eerste klas.
Eens met je tweede zin. Heeft nisk bij Liverpool te zoeken
Alleen Liverpool heeft daar misschien profijt vanquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Liverpool was zou ik Klaassen halen als opvolger van Gerrard
Pure wanhoopquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las vandaag een gerucht dat ze Torres willen terughalen. Het zal toch niet waar zijn hè
Is ook geen 'mooie' speler, maar wel iemand die een team beter laat draaien. Ook vaak vooruit en loepzuiver passt. Wat dat betreft spreken de statistieken ook voor zich.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carrick heeft nog nooit iets moois gedaan
Tja daar heb je dus helemaal niks aan. Je kan beter een speler halen die echt een held word omdat hij zo goed is. Een Bony halen o.i.d.quote:
Soort van Timmy Simonsquote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook geen 'mooie' speler, maar wel iemand die een team beter laat draaien. Ook vaak vooruit en loepzuiver passt.
Ik bekeek het ook vanuit Liverpool kant.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen Liverpool heeft daar misschien profijt van
BONYquote:
Zelfs Papis Cisse zou het er aardig doenquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bekeek het ook vanuit Liverpool kant.
[..]
BONY
Blijft vrij kleurloos natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, alleen zeven klassen beter, maar je begint het te begrijpen.
Alles beter dan gekke Mario.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Papis Cisse zou het er aardig doen
Nuttige speler.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de balans in het elftal
belangrijk als je hem niet ziet
Gekke tyden bij PECquote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nuttige speler.
Dat is Wout Brama ook.
Ja wel vrij kleurloos.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijft vrij kleurloos natuurlijk
Ach West Ham doet het best aardigquote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor West Ham of Saushempton
Dat is dus een enorme misvatting. Misschien niet spectaculair, maar dat hij van (grote) waarde kan zijn is evident.quote:
Never forget.quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gerrard glijdt weg.
Wat een pijn doet me dat.
Sjempions liek volgend jaarquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach West Ham doet het best aardig
Ajax is altijd wel goed tegen Engelse ploegen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze mietjes gaan nooit winnen van Big Sam
Zoals Celtic. nee die mietjes kunnen die rugbyzooi niet handelenquote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is altijd wel goed tegen Engelse ploegen.
Die zijn tactisch vaak namelijk zeer dom.
Toen verloren we ook ongelukkig.quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals Celtic. nee die mietjes kunnen die rugbyzooi niet handelen
i wonderquote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen verloren we ook ongelukkig.
Pumaquote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
dat keeperstenue van arsenal
lijkt nergens op
Ik denk dat het bij Szczesny niet meer zoveel uitmaakt wat hij aantrekt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
dat keeperstenue van arsenal
lijkt nergens op
Zolang je er nooit bent geweest kan ik dat wel voorstellen ja.quote:
mad?twitter:KSIOlajidebt twitterde op zondag 21-12-2014 om 18:55:23No...I was soooooooo ready to fucking go in NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOO FFSSSSSSSSS reageer retweet
Ach dat deed hij zelf ook bij de tegenstander.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd wel enorm vrij gelaten.
KSI is al jaren niet meer grappig of relevant.quote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
mad?twitter:KSIOlajidebt twitterde op zondag 21-12-2014 om 18:55:23No...I was soooooooo ready to fucking go in NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOO FFSSSSSSSSS reageer retweet
KSIquote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
daarom pakt ie goud geld whahaahaquote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KSI is al jaren niet meer grappig of relevant.
KSI is al een jaar of twee jaar niet grappig meerquote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
KSI is trouwens al jaren niet meer grappigquote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
is hij ook nooit geweestquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KSI is trouwens al jaren niet meer grappig
twitter:
mad?twitter:piersmorgan twitterde op zondag 21-12-2014 om 18:55:49Can you go and do you Christmas shopping please, Shrek > RT @WayneRooney: That was deserved reageer retweet
Rooney is een vriend van liverpool.quote:Op zondag 21 december 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:mad?twitter:piersmorgan twitterde op zondag 21-12-2014 om 18:55:49Can you go and do you Christmas shopping please, Shrek > RT @WayneRooney: That was deserved reageer retweet
Daar overschat hij het materiaal van Arsenal toch wel behoorlijk.quote:If our players devoted even half the energy to their football as they do their hair, we'd win the League.
Hopelijk stunt Stoke even weer.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Downwards het volgende:
Begovic; Bardsley, Shawcross (c), Muniesa, Pieters; Cameron, Nzonzi; Walters, Bojan, Arnautovic; Crouch.
v
Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Fabregas, Hazard; Diego Costa.
HEBBEN ZE M'N GOD AANGEVALLEN???quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Downwards het volgende:
Fijne aanslag van Bardsley op Hazard.
https://vine.co/v/OXTeM7tQpnpquote:Op maandag 22 december 2014 21:41 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
HEBBEN ZE M'N GOD AANGEVALLEN???
Wat mij betreft dan weer wat overdreven, maar deel onderstaande mening dat Carrick (zeer) belangrijk kan zijn voor Man. United.quote:
quote:Na een stroeve start zijn de prestaties van Manchester United de afgelopen weken uitstekend. Afgelopen weekend werd er met 1-1 gelijkgespeeld bij Aston Villa, maar daarvoor werd er zes keer op rij gewonnen in de Premier League. Dat heeft Man United mede te danken aan Michael Carrick.
De middenvelder stond aan het begin van het seizoen buitenspel met een blessure, maar de laatste wedstrijden kon trainer Louis van Gaal weer over zijn viceaanvoerder beschikken. Volgens oud-coach Sir Alex Ferguson heeft de terugkeer van de routinier een grote rol gespeeld in de opmars van the Mancunians, die zijn opgeklommen naar de derde plaats.
“In mijn ogen is Michael de beste centrale middenvelder die er te vinden is in het Engelse voetbal. Hij is zelfs de beste speler van Engeland”, vertelt de Schot aan BT Sport. Ferguson liet zich ook al ontvallen dat Van Gaal belangrijke spelers heeft moeten missen en doelde daarmee onder meer op Carrick.
Ik denk dat de waarde van Carrick vaak erg onderschat wordt en dat hij met zulke uitspraken Carrick ook belangrijker wil laten maken en dat hij het elftal meer gaat leiden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:16 schreef Reddead het volgende:
lol beste speler van Engeland
daarmee geeft hij aan dat hij wayne niet echt mag.
Carrick is natuurlijk een hele belangrijke speler van Man United, een van de weinige middenvelders die altijd een bepaalde niveau haalt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van Carrick vaak erg onderschat wordt en dat hij met zulke uitspraken Carrick ook belangrijker wil laten maken en dat hij het elftal meer gaat leiden.
Wayne is natuurlijk nog altijd een betere voetballer.
Ik denk dat hij met zulke uitspraken eerder iets wil bereiken dan dat het per se waarheid hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
Carrick is natuurlijk een hele belangrijke speler van Man United, een van de weinige middenvelders die altijd een bepaalde niveau haalt.
Maar als het gaat om de beste voetballer van Engeland is Wayne toch wel aanzienlijk beter, ook al spelen ze op totaal verschillende posities.
Het zal ook wel meespelen dat Carrick zijn aankoop is en er toch nog altijd best veel mensen zijn die hem onderschatten. Wat mij betreft volledig onterecht en dat zal Sir Alex ook vinden. Carrick is gewoon een uitstekende aankoop gebleken en bovendien een speler waar hij nooit onenigheid mee heeft gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zulke uitspraken eerder iets wil bereiken dan dat het per se waarheid hoeft te zijn.
Wat ik dus al een post ervoor zei.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zal ook wel meespelen dat Carrick zijn aankoop is en er toch nog altijd best veel mensen zijn die hem onderschatten. Wat mij betreft volledig onterecht en dat zal Sir Alex ook vinden. Carrick is gewoon een uitstekende aankoop gebleken en bovendien een speler waar hij nooit onenigheid mee heeft gehad.
Die had ik nog niet eens gelezen, maar het ego van Sir Alex speelt dus ook een rol in dezen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat ik dus al een post ervoor zei.
Oh natuurlijk, de ego van Sir Alex speelt bij alles een dominante rol.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gelezen, maar het ego van Sir Alex speelt dus ook een rol in dezen.
Misverstand 44 over Sir Alex.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, de ego van Sir Alex speelt bij alles een dominante rol.
heerlijk Christmusquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Reddead het volgende:
Ahh 3x alle pl teams tegen elkaar in 7 dagen.. life's good.
En afgelopen voordat ik zelf moet voetballenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Downwards het volgende:
28 December begint lekker.
13:00: Spurs - Man. United
15:05: Southampton - Chelsea.
(16:00: West Ham - Arsenal)
For sjeur.quote:
De volgende dag om 8:30 waarsch. een nieuwe kans.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En afgelopen voordat ik zelf moet voetballen
Alleen jammer dat ik motd mis, maar so be it.
Dan lig ik nog op bed natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
De volgende dag om 8:30 waarsch. een nieuwe kans.
Ja precies, relax vanuit bed MOTD kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan lig ik nog op bed natuurlijk.
Ik wil best voor 13:00 uur opstaan maar dan moeten de United supporters wel online komen anders sta ik hier voor janlulquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef Downwards het volgende:
28 December begint lekker.
13:00: Spurs - Man. United
15:05: Southampton - Chelsea.
(16:00: West Ham - Arsenal)
Wie wordt er dan ook fan van Chelsea.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Premier League 2014.. Beste sfeer, beste supporters
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)&utm_campaign=nieuwsquote:Van Gaal geeft spelers vrij vanwege totale mens-principe
Waar ter wereld Louis van Gaal ook werkt, het totale mens-principe blijft altijd leidend. Zo ook bij Manchester United, waar hij zijn spelers ondanks het loodzware speelschema een dag vrij geeft.
Omdat er juist rond de feestdagen in Engeland extreem veel gevoetbald wordt, is het gebruikelijk op eerste kerstdag 'gewoon' te trainen of een wedstrijdbespreking te houden. 'Ik heb dat veranderd', aldus Van Gaal, die op tweede kerstdag tegen Newcastle United speelt. 'De spelers krijgen op eerste kerstdag allemaal vrij. Dan kunnen ze die dag spenderen met hun gezin.'
'De volgende dag verzamelen we op ons trainingscomplex en bereiden we zoals normaal voor op een wedstrijd', vervolgde Van Gaal. 'Ik geloof in de totale mens. De omgeving van een voetballer is belangrijk. Met Kerst zijn ze liever thuis met vrouw en kinderen. Hopelijk geven ze vervolgens alles op het veld, zodat we onze tegenstander kunnen verslaan.'
Na het thuisduel met Newcastle van vrijdag wacht United op zondag een uitwedstrijd tegen Tottenham Hotspur. Donderdag wacht vervolgens een bezoek aan Stoke City, waarna zondag het bekerduel met Yeovil Town (uit) wacht.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wie wordt er dan ook fan van Chelsea.
Was met Louis natuurlijk te verwachten, alleen of het is slim is een tweedequote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)&utm_campaign=nieuws
Ik betwijfel het ook, anders waren meer trainers hier wel op gekomen. Maar het past wel bij Louis om dit te doen. Niet voor niks dat veel van zijn spelers altijd lovend praten over Louis.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Was met Louis natuurlijk te verwachten, alleen of het is slim is een tweede
Chelsea gaat verderquote:Op woensdag 24 december 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Premier League 2014.. Beste sfeer, beste supporters
De supporters in de Premiership zijn ook altijd typisch Brits.. je pikt ze er zo uitquote:Op woensdag 24 december 2014 13:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chelsea gaat verder
[ afbeelding ]
http://www.indehekken.net/sit-please/
Hihi.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk zelf genoeg wedstrijden en pasgeleden eens bij Villa geweest (hele dikke club)
Ach kwam ze toevallig tegen.. De PL is een vermakelijke competitie maar voor de gewone Engelse supporters is het allemaal wat minder denk ik.. die kunnen het niet meer betalenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef Downwards het volgende:
Leuke bezigheid toch ook om exotische dagjesmensen op de foto te zetten.
Het is zeker prijzig en bij Arsenal, Spurs en Liverpool is zelfs de goedkoopste seizoenkaart duurder dan 700 pond - Arsenal zelfs meer dan 1000 pond -, maar er zijn ook nog wel clubs waar het allemaal wat minder duur is (Villa, West Brom, Newcastle, Man. City e.a. waar je voor onder de 400 pond een seizoenkaart hebt).quote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach kwam ze toevallig tegen.. De PL is een vermakelijke competitie maar voor de gewone Engelse supporters is het allemaal wat minder denk ik.. die kunnen het niet meer betalen
Zeker, heerlijk manquote:Op donderdag 25 december 2014 21:57 schreef Downwards het volgende:
Al een beetje zin in morgen jongens?
Weer een half-om-half-sjaal-chinees gespot!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De supporters in de Premiership zijn ook altijd typisch Brits.. je pikt ze er zo uit![]()
[ afbeelding ]
1-1quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:29 schreef Jay-zzz het volgende:
ik ben ook erg benieuwd wat jullie denken over:
Sunderland- Hull city
West brom - Man city
arsenal - qpr
Mij lijkt het eerder dat Sunderland gaat winnen. Zij hebben de beste kansen. En Arsenal thuis? Dat moet toch minstens 3-0 voor arsenal worden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
1-1
1-3
3-2
En Villa gaat natuurlijk Swansea even opruimen.
Die had ik ook voorspeld bij Toto hopen op deze uitslagquote:
Sunderland heeft met geluk van Newcastle gewonnen, niet denken dat het meteen een goed team is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Jay-zzz het volgende:
[..]
Mij lijkt het eerder dat Sunderland gaat winnen. Zij hebben de beste kansen. En Arsenal thuis? Dat moet toch minstens 3-0 voor arsenal worden?
klopt we zullen idd zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef McGrath het volgende:
Maar in voetbal kan het natuurlijk alle kanten op.
Sunderlandquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:29 schreef Jay-zzz het volgende:
ik ben ook erg benieuwd wat jullie denken over:
Sunderland- Hull city
West brom - Man city
arsenal - qpr
Hadden zeker het eerste uur ook het betere van het spel. De goal in de laatste minuut kwam voort uit een puntgave counter.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sunderland heeft met geluk van Newcastle gewonnen, niet denken dat het meteen een goed team is.
Kun je wel zeggen. Laatste 6 wedstrijden 2 punten. Waar Sunderland er nog 7 haalde uit de laatste zes (4 gelijk, 1 gewonnen en dus 1 verloren).quote:
Dat is ook weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lol, in Nederland zouden ze direct rood hiervoor trekken
Overdriving is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven.
Maar daarvoor zijn er te weinig clubs in de competitie en het komt ook een beetje doordat Engeland 2 bekers heeft + Europaquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boxing day, het zou in meerdere landen ingevoerd moeten worden
Belgie doet er trouwens ook aanmaar die competitie boeit mij niet. Bundesliga lijkt mij wel wat zo met de kerst
Dat is waarquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daarvoor zijn er te weinig clubs in de competitie en het komt ook een beetje doordat Engeland 2 bekers heeft + Europa
En de Engelse competitie is opgericht als sport voor in de winter voor de cricketers.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daarvoor zijn er te weinig clubs in de competitie en het komt ook een beetje doordat Engeland 2 bekers heeft + Europa
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef McGrath het volgende:
Is het aankoopbeleid van Chelsea gericht op aanstellers?
Telkens als wedstrijd een bal richting de middenlijn speelt veroverd Chelsea de bal alweer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Downwards het volgende:
Chelsea superieur en bij vlagen fantastisch. Als wedstrijd allemaal niet zo boeiend.
Hopelijk wordt West Ham de tweede helft wat vaker gevaarlijk.
Lekker aanvallend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea;
Jones, McNair, Evans, Valencia;
Carrick, Rooney, Mata;
Young, Van Persie, Falcao
Vurnonquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Alnwick; Janmaat, Coloccini, S.Taylor, Dummett; Colback, Anita; Sissoko, Perez, Gouffran; Armstrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |