SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder 2-3
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding 3-0
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney 3-1
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson 0-3
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P) 0-4
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber 3-1
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster 1-3
00:00 Gary Anderson (4) v Scott Kirchner 3-1
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas 2-3
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 Darren Webster v Winstanley/Jones
21:40 Phil Taylor v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 2% gewijzigd door Mani89 op 21-12-2014 16:44:11 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als het bij Deano loopt kan ik intens van hem genieten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Speelt wel tegen Wayne Jones. Al hangt het bij Jones er van af hoe de vorm des dags is.quote:Op zondag 21 december 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het bij Deano loopt kan ik intens van hem genieten.![]()
Ik heb Wayne Jones dacht ik voorspeld als laagste gemiddeldequote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt wel tegen Wayne Jones. Al hangt het bij Jones er van af hoe de vorm des dags is.![]()
![]()
met een kapsalonquote:Op zondag 21 december 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito gaat de Bungalow sloopkogelen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wielerjaaroverzicht op Sporza nuquote:Op zondag 21 december 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het bij Deano loopt kan ik intens van hem genieten.![]()
![]()
Niks kan slechter zijn dan de laatste leg die we net zagen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Max23 het volgende:
Wie heeft het laagste gemiddelde tot nu toe eigenlijk gegooid?![]()
Kellett, met afstand.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Max23 het volgende:
Wie heeft het laagste gemiddelde tot nu toe eigenlijk gegooid?
73.02![]()
Ik betrap me er op dat ik meer van darts genot krijg dan van voetbalAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ah, de vrouw van Winstanley speelt bij de dames.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Ah, de vrouw van Winstanley speelt bij de dames.![]()
Die staat er ook echt bij als een vrouw.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eh, welke halve zei ook alweer dat Dean en die vrouw gescheiden waren?
Hij heeft nog steeds zijn dartgezinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
Deano is inmiddels alweer 45 jaar oud, een laatbloeier.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=7471quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Deano is inmiddels alweer 45 jaar oud, een laatbloeier.
Volgens Wikipedia en deze website 33.![]()
Die Belgjes vergeten vast alle Nederlandse hoogtepunten en kijken een kwartier naar alweer een tweede plaats van Greg.quote:![]()
Nog een maandje en dan draaien we alweer Old Willunga Hill op. En Tom doet meequote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Valt mee tot nu toe. Zelfs beelden van Hofland en Slagter in P-N.quote:Op zondag 21 december 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Belgjes vergeten vast alle Nederlandse hoogtepunten en kijken een kwartier naar alweer een tweede plaats van Greg.![]()
Wie is die knakker die bij Marcel en Ronald zit?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 17:00:32 ]![]()
Knakkerquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie is die knakker die bij Marcel en Ronald zitten?dat is dartsheld uit het oosten Jan "The Coat" Dekker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Da's Jan.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie is die knakker die bij Marcel en Ronald zit?![]()
Jan Dekkerquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie is die knakker die bij Marcel en Ronald zit?
Voor gifjes, pm wimderonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ah ik had al zo'n vermoeden dat tie uit de regio kwamquote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Knakkerdat is dartsheld uit het oosten Jan "The Coat" Dekker.
![]()
Uit Emmen om precies te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ah ik had al zo'n vermoeden dat tie uit de regio kwamReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
BDO legende & heldquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
Ad deponeert de hele totaal willekeurige nutteloze wikipedia feitjes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
... en zet daarbij zelden een punt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Ad deponeert de hele totaal willekeurige nutteloze wikipedia feitjes.![]()
Je vraagt om Niels maar herkent hem niet?quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Commentatoren nooit eerder gehoord...![]()
Moet je meer darten kijken. (Niels de Ruiter voormalig prof & iemand die ik niet ken, maar alleen qua stem)quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Commentatoren nooit eerder gehoord...
Dan zou je ook Jan Dekker gekend hebben.![]()
![]()
Oh naja nu je t zegt...quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je vraagt om Niels maar herkent hem niet?![]()
Ah hehequote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Moet je meer darten kijken. (Niels de Ruiter voormalig prof & iemand die ik niet ken, maar alleen qua stem)
Dan zou je ook Jan Dekker gekend hebben.![]()
![]()
Railaway beweren sommigequote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ken hem wel qua stem hoor. Maar verder zegt hij mij niets.![]()
quote:Bedoel je dit?quote:Rail Away is een EO-programma over markante spoorlijnen overal ter wereld.![]()
Nee man, Rail Away is Bob van der Houven.quote:
Ook bekend als de stemmen van Kwik Kwek en Kwak en Dr Doofenschmirz in bepaalde kinderprogramma's.![]()
Bobquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee man, Rail Away is Bob van der Houven.
Ook bekend als de stemmen van Kwik Kwek en Kwak en Dr Doofenschmirz in bepaalde kinderprogramma's.![]()
![]()
Goeie Chick ook die Mirandaquote:Op zondag 21 december 2014 17:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zei het je al: goed met de chickies!
@meepie3
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er zijn er al te veel door bedoel ik en nu Dean ook al achter.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker, in de openingsfase van een toernooi...![]()
Vooruit...quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ken hem wel qua stem hoor. Maar verder zegt hij mij niets.quote:Ad is een enthousiaste, flexibele en heel goed regiseerbare voice-over met een warme, betrouwbare en heldere stem.
Teksten maakt hij zich snel eigen en als daarom wordt gevraagd, helpt hij ook graag bij het aanpassen van teksten.
Ad woont in Bilthoven, heel centraal dus in Nederland, waardoor hij zich snel en gemakkelijk kan verplaatsen als een opdrachtgever wil dat hij op locatie komt inspreken. Maar ook thuis beschikt hij over professionele opname apparatuur, (oa ProTools) waarmee hij opdrachten snel kan uitvoeren.
Na lang te hebben gewerkt in commerciële banen, besloot Ad om zijn hart te volgen en is met zijn stem aan het werk gegaan. Als stemacteur en als voice-over.
In de jaren 80 werkte Ad al als presentator, bij de Veronica Drive In show.
Je kunt Ad bellen of mailen als je een opdracht hebt voor het inspreken van bijvoorbeeld Commercials, Radio- en TV programma’s, Documentaires, Bedrijfsfilms, Luisterboeken, Animatiefilms of Voice respons systemen. Ook kun je bellen als je op zoek bent naar een presentator, voor een (bedrijfs) feest, een productpresentatie of een congres.![]()
Lijkt totaal niet op het orgineel , rusi taylor is de enige echte kkk.quote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat doet hij juist goed.![]()
Ik ben fan van alle Bobsquote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat is nou dé Bob waar jij zo'n fan van bent
In het bijzonder van Bob de Jong en Zanger Bobm Zanger B.O.B en Bob Fosko![]()
![]()
Oh nou sorry hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op het orgineel , rusi taylor is de enige echte kkk.![]()
Dit is mij helaas even ontschoten.quote:Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Heb jij recentelijk wel eens gekeken naar de orginele ducktales serie?![]()
Bijna alle dartswijven zijn tokkies. Zo niet, dan zijn het plastic hoeren.quote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Smoofie het volgende:
Vrouw van winstanly ziet er niet uit als een tokkieLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Danaquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bijna alle dartswijven zijn tokkies. Zo niet, dan zijn het plastic hoeren.![]()
Van hem beide niet. Ziet er normaal uit. Ook niet dik en lelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bijna alle dartswijven zijn tokkies. Zo niet, dan zijn het plastic hoeren.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Heeft 'ie twee vrouwen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van hem beide niet. Ziet er normaal uit. Ook niet dik en lelijk.sig verwijderd door FA![]()
Wie was die darter met veel te jonge vrouw ook alweer?quote:Op zondag 21 december 2014 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van hem beide niet. Ziet er normaal uit. Ook niet dik en lelijk.![]()
Klaasen?quote:Op zondag 21 december 2014 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was die darter met veel te jonge vrouw ook alweer?![]()
Oh heet ze zo. Zeg dan de chick van Huybrechts.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die kut commentatoren herhalen echt alles en dat kk twitter gezeik is ook vermoeiendAFCA
Niet fucken met Adgod.quote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Die kut commentatoren herhalen echt alles en dat kk twitter gezeik is ook vermoeiend![]()
Terechte klacht.quote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Die kut commentatoren herhalen echt alles en dat kk twitter gezeik is ook vermoeiend![]()
Van phil snap ik dat ook niet, heb je zoveel geld , zoveel status en dan loopt er een oud, dik nutteloze vrouw naast je, ipv een leuk jong brunnetje![]()
Niks aan verlorenquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jones ''valt uit de top 32''
Marcel snapt er geen ene knar van.![]()
Die is toch gescheiden?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef icloud het volgende:
Van phil snap ik dat ook niet, heb je zoveel geld , zoveel status en dan loopt er een oud, dik nutteloze vrouw naast je, ipv een leuk jong brunnetje![]()
Hoezo? Richt jij je pijlen op Taylor dan?quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat de scheiding was afgeblazen? Dat zou goed nieuws zijn.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
PaintGod, ik hoop weer op een mooie show.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
HaJee is de enige PaintGodquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Mani89 het volgende:
PaintGod, ik hoop weer op een mooie show.![]()
![]()
Ad heeft Boney M nog live zien optreden, nou dan ben je wel sombuddie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Paar keer keihard VAMOOOOOOO in zijn gezicht schreeuwen en de pleuris breekt uit.quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Painter v Reyes in de 2e ronde graag. topshowReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Treedt nog steeds op zegt ie. Volgens mij is hij al een paar jaar dood.quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Ad heeft Boney M nog live zien optreden, nou dan ben je wel sombuddie.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Zei Ad nou dat Bobby Farrell nog steeds optreedt?quote:Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Ad heeft Boney M nog live zien optreden, nou dan ben je wel sombuddie.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Treedt nog steeds op zegt ie. Volgens mij is hij al een paar jaar dood.Dat heb ik niet gehoord maar dan is Ad wel een ongelofelijke oen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zei Ad nou dat Bobby Farrell nog steeds optreedt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef BB-King het volgende:
Treedt nog steeds op zegt ie. Volgens mij is hij al een paar jaar dood.quote:Bobby Farrell - Wikipedia
Roberto Alfonso (Bobby) Farrell (San Nicolas, Aruba, 6 oktober 1949 – Sint-Petersburg, 30 december 2010) was een Arubaans zanger, danser en diskjockey.![]()
Voor zijn dood zei hij. Nou Ad niet belachelijker maken dan hij is.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Treedt nog steeds op zegt ie. Volgens mij is hij al een paar jaar dood.![]()
Ik vond het een eng raar wijf, en gun hem beterquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo? Richt jij je pijlen op Taylor dan?![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 17:53 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Voor zijn dood zei hij. Nou Ad niet belachelijker maken dan hij is.![]()
![]()
Het is mooi van lelijkheid zullen we maar zeggen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het commentaar van bedroevend niveau. Geef mij maar die Engelsen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:53 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Voor zijn dood zei hij. Nou Ad niet belachelijker maken dan hij is.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Saturday December 27
Afternoon Session
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Benito an de Pas
Spectaculaire dag na kerst![]()
![]()
Zou toch mooi zijn als Ivan de verschrikkelijke die Painter van het podium stuurt..
En Poetin zag dat het goed was.![]()
broekje uitquote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Saturday December 27
Afternoon Session
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Benito an de Pas
Spectaculaire dag na kerst![]()
1-1 is anders al een grote verrassingquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Poetin volgt het voorbeeld van Xi Jinping.
Hij gaat darts verplichten op elke basisschool in navolg van Xi Jinping zijn plan om voetbal te verplichten op de basisschool.
Over 20 jaar hebben we finales tussen namen als Leonid Blokhin vs Viktor Yerofeyev
[/eindedagdroomsessie]![]()
Ad vertelt (in plaats van de partij te volgen) voor de 53ste keer het programma van de komende dagen...![]()
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael![]()
Paintergod. De enige speler die de WK finale had moeten winnen en hem in de allerlaatste leg verloor![]()
![]()
Geen Sky stream kijken met Mardlegodquote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zijn we nu van die Twittervraag af![]()
![]()
En een tijdje geen middagpartijen meer dus geen twittervragen meer van Ad.quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zijn we nu van die Twittervraag afReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vanavond begint het gewoon weer.quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zijn we nu van die Twittervraag af![]()
Misschien dat ik nog net wat harder supporter voor de Nederlanders, maar puur als darter is hij ook mijn favorietquote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een genot wordt dat van mijn favoriete darter.![]()
![]()
Inderdaad, Roland, Marcel (quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Sky stream kijken met Mardlegod![]()
) en #viesdik mogen nog niet in de schaduw van Mardle en 'the crafty cockney' staan.
![]()
Ryan gaat het overigens niet redden denk ik. Benito kan weleens ronde 3 a 4 gaan halen, goeie speler![]()
Van Gerwen, Taylor, Anderson, Lewis..quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef icloud het volgende:
[..]
De exprts vinden dat hij niet bij de top 4 van kanshebbers hoort.
Ja, daar hoort Wade op dit moment niet tussen.![]()
Eerder Wade dan Lewis. Wade heeft nog toernooi geshipt tijdje terug met een behoorlijk goed gemiddelde.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen, Taylor, Anderson, Lewis..
Ja, daar hoort Wade op dit moment niet tussen.
Overigens kan Klaassen weleens gaan stunten dit jaar. Gooit bizar sterk laatste tijd (105-110)![]()
Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etcquote:![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen, Taylor, Anderson, Lewis..
Ja, daar hoort Wade op dit moment niet tussen.
Lewis heb ik afgeschreven mvg ook.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider![]()
MvG haalt gewoon de halve op zekerquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider![]()
Ah okequote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etc![]()
![]()
Het interview werd toch opgenomen in een cafe, tenminsten gisterquote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond het geen docu. Meer een reclamefilmpje voor het WK. Zijn tijd in ons cafe (Rosmalen) kwam totaal niet voorbij, zijn tijd dat hij 150 kilo woog kwam niet voorbij etc etc![]()
Vind mvg wel schandalig veel aangekomen zeg.Daar waar hij 2006 nog een magere gozert was is t nu een tientonner
![]()
![]()
Ja hij heeft na die tijd juist zijn opmars gemaakt in Rosmalen (cafe de Bergen) en niet daar. Ook zijn tijd in een afvalkliniek kwam niet voorbij. Zijn eerste pot tegen Adams kwam niet voorbij etc etcquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Het interview werd toch opgenomen in een cafe, tenminsten gister![]()
Is nog niks. toen hij een jaar of 13 was was hij nog veel dikkerquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vind mvg wel schandalig veel aangekomen zeg.Daar waar hij 2006 nog een magere gozert was is t nu een tientonner
![]()
Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is nog niks. toen hij een jaar of 13 was was hij nog veel dikker![]()
Hehe preciesquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.![]()
Ik hoor hem altijd over sportscholen enzo, maar hij is nog steeds ongezond dik.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is vrij stevig ja dat kun je wel stellen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor hem altijd over sportscholen enzo, maar hij is nog steeds ongezond dik.![]()
Schaliegas in Boxtel?quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen heeft hij een tijdje als booreiland gefungeerd.![]()
We hebben het over de top 4 beste darters, niet wie er in de halve gaat komen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Taylor
Andersson
Wade
Outsider
Hoe kun je 'outsider' zetten in deze top 4?!![]()
Ze hadden het over de top 4 die potentieel dit toernooi kunnen winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
We hebben het over de top 4 beste darters, niet wie er in de halve gaat komen.
Hoe kun je 'outsider' zetten in deze top 4?!![]()
Ja, dan dien je toch concreter te zijn als je met namen moet komen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze hadden het over de top 4 die potentieel dit toernooi kunnen winnen.
Maak er anders een top 3 van, als je geen vierde man weet.![]()
MvG moet gewoon de gym in. En ipv wachten tussen sets moet hij pijltjes gooien. 2 vliegen in 1 klap.AFCA
Waarom? Met outsider weet iedereen wat er bedoeld word.quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, dan dien je toch concreter te zijn als je met namen moet komen.
Maak er anders een top 3 van, als je geen vierde man weet.![]()
Het is gewoon treurig eigenlijk hoe je al die jonge gozers na een paar jaar dartsen steeds vetter ziet worden. Keegan Brown en Michael Smith zijn nu al teringdik en hebben al bijna Cup D.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij moet gewoon op de loopband pijltjes gaan gooien.quote:Op zondag 21 december 2014 18:49 schreef Smoofie het volgende:
MvG moet gewoon de gym in. En ipv wachten tussen sets moet hij pijltjes gooien. 2 vliegen in 1 klap.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nicholson nietquote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Het is gewoon treurig eigenlijk hoe je al die jonge gozers na een paar jaar dartsen steeds vetter ziet worden. Keegan Brown en Michael Smith zijn nu al teringdik en hebben al bijna Cup D.![]()
Bedoel je Bunting?quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom? Met outsider weet iedereen wat er bedoeld word.
Een outsider, is iemand die er niet bij hoort, waar niks van verwacht wordt. Een beetje zoals Devon Petersen, Reyes etc.![]()
Ik snap niet hoe ze altijd zo dik zijn. Als je conditioneel beter bent en slank kun je toch veel beter op zon warm podium gooien? Fysiek gezien.AFCA
Nee outsiders is meer plek 5 t/m 16 of zo.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bedoel je Bunting?
Een outsider, is iemand die er niet bij hoort, waar niks van verwacht wordt. Een beetje zoals Devon Petersen, Reyes etc.![]()
Zou je wel zeggen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet hoe ze altijd zo dik zijn. Als je conditioneel beter bent en slank kun je toch veel beter op zon warm podium gooien? Fysiek gezien.![]()
Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee outsiders is meer plek 5 t/m 16 of zo.![]()
In principe kan iedereen buiten de top3 een outsider zijn voor de finalequote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bedoel je Bunting?
De spelers die jij noemde zullen in geen 1000 keer winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.
Om een outsider te zijn moet je wel een redelijke kans hebben om te kunnen winnen, zonder een favoriet te zijn.
En nee daar bestaan geen precieze definities van, duh.![]()
Der is geen plek 4quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja zo zou je iedereen buiten de top 4 een outsider kunnen noemen. En dan nog, als een darter op plek 4 komt, is hij volgens jouw definitie niet langer een outsider.
Er zijn 4 mensen waarvan je denkt dat ze de finale halen en de rest zijn outsiders.![]()
Als je zegt dat de ranking je niks boeit en het alleen boeit wat je op de dag zelf doet dan heb je geen ambitie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
nearly the same belly
Gelukkig heeft ie wel zelfspot
Taylor wil en eist van zichzelf de eerste plek op de omt en is er weken ziek van geweest toen hij werd verstoten.![]()
Er is niks mis met het alleen focussen op de eerst volgende wedstrijd. Die moet je winnen, alle wedstrijden ervoor en erna zijn irrelevant.quote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je zegt dat de ranking je niks boeit en het alleen boeit wat je op de dag zelf doet dan heb je geen ambitie.
Taylor wil en eist van zichzelf de eerste plek op de omt en is er weken ziek van geweest toen hij werd verstoten.![]()
Daar ben ik het totaal niet mee eensquote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niks mis met het alleen focussen op de eerst volgende wedstrijd. Die moet je winnen, alle wedstrijden ervoor en erna zijn irrelevant.![]()
bedankt hansquote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens![]()
ArrogantDik.quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die Michael Smith gun ik niets omdat hij vies frikandel dik is.
Ben ik de enige die zo denkt![]()
Zijn zoontje wordt net zo. Die nemen ze elke avond maar weer mee. Dat kind moet op bed liggen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viesdikjunior met zijn dichtgeperste oogjes.
![]()
Dat komt omdat z'n oogleden zwaar zijn door het frituurvet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viesdikjunior met zijn dichtgeperste oogjes.
U MAD?![]()
Nee man, die is zo dik dat zijn gezicht zijn ogen helemaal dicht hebben geperst. Echt een ontzettend goor zwijn.quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Die Michael Smith gun ik niets omdat hij vies frikandel dik is.
Ben ik de enige die zo denktReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop wel dat we om 20 uur darten krijgen, stop politie is een uur gepland en gezien mvg uitliep pas gestart om 19:30![]()
heywoodu
![]()
"We hebben wel echt wat verrassingen gezien, Beaton die eruit ligt, Nicholson die eruit ligt"quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef icloud het volgende:
We gaan der op voorruit qua studiegasten![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is Koert nog maar 50?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n 50ste verjaardag aan het vieren, de held![]()
![]()
Een kortademige pafferige onwelriekende zak reuzel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee man, die is zo dik dat zijn gezicht zijn ogen helemaal dicht hebben geperst. Echt een ontzettend goor zwijn.![]()
heywoodu
![]()
Die vrouw/vriendin van Klaasen is 55 ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is ze fuckable? Een milf?quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Die vrouw/vriendin van Klaasen is 55 ofzo?![]()
Hij houdt wel van uitersten.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Die vrouw/vriendin van Klaasen is 55 ofzo?![]()
![]()
heywoodu
![]()
Volgens Huybrechts en ongetwijfeld Klaasen wel. Ik ben het niet met hem eens.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mooier of minder mooi dan dana?quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Huybrechts en ongetwijfeld Klaasen wel. Ik ben het niet met hem eens.![]()
heywoodu
![]()
Dit stukje over "de vorm voor het WK" afgaande op het vorige toernooi ook weer. "Je ziet toch wel heel (!) erg vaak dat de winnaar van het vorige toernooi de wereldtitel pakt."quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef Szura het volgende:
Maijer snapt geen pepernoot van darten he
En als je dan kijkt naar wat er in beeld stond:
Taylor deed dat in 2006, 2009, 2010 en 2013 en Van Gerwen vorig jaar. Terwijl alle jaren vanaf 2006 in beeld stonden
Ik kan op googel nog steeds vinden hoe jong ze is.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nanke is redelijk knap, maar Dana is toch knapper.![]()
Facebook: Nanke Meester.quote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik kan op googel nog steeds vinden hoe jong ze is.![]()
heywoodu
![]()
Klaasen had toen toch die met die tongpiercing die ie gelijk na Lakeside dumpte?
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Klaasen had toen toch die met die tongpiercing die ie gelijk na Lakeside dumpte?![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daarvoor moeten beide heren inderdaad nog wat voor door eten.![]()
![]()
Dan heb je niet veel aan Facebook.quote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op dana, het wijf van die pedo intresseert me geen reet![]()
Nee johquote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Die vrouw/vriendin van Klaasen is 55 ofzo?
Schat ze hooguit halverwege de 30![]()
Hij zal weer een nieuwe hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee joh
[ afbeelding ]
Schat ze hooguit halverwege de 30![]()
Kim of Mansell?quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gewoon white wash dit.. weg ermee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: