wat is dat voor iets geks danquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
zoals verwacht:twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 13:53:54RTL zal in februari de Europese duels van Ajax en Feyenoord uitzenden. PSV gaat dus naar FOX. (Bron collega @ChrisTempelman). reageer retweet
De top 10 is nog niet bekend gemaakt he. Staat hij netjes op plaats 3 na Clasie en Robben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verbaasd moet opkijken trouwens als Wijnaldum zelfs in de buurt van dit lijstje staat
Mja hoe serieus kan je het nemen als Blind 89 staat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Volgens The Guardian mag Depay ook wel wat opbrengen trouwens![]()
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)ers-2014-interactive
En Diego Costa boven Zlatan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja hoe serieus kan je het nemen als Blind 89 staat.
Depay staat op 89, dus verdomd serieus alsjeblieft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja hoe serieus kan je het nemen als Blind 89 staat.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Depay staat op 89, dus verdomd serieus alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De top 10 is nog niet bekend gemaakt he. Staat hij netjes op plaats 3 na Clasie en Robben.
Foutje. Gossiequote:
Tja, het is natuurlijk leuk dat ze internationaal inzien dat hij veel talent heeft maar tegelijkertijd klopt er niets van want als diezelfde speler eenmaal een jaar lang in Engeland speelt dan staat hij veel hoger op de lijst, zelfs al zou hij minder goed zijn gaan voetballen en tegelijkertijd staan er tig spelers boven hem die minder goed zijn (en waarschijnlijk ook wat spelers onder hem die beter zijn). Het is niet echt een rationeel wereldje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
ook de kenners zien dat niet goed, die willen hem in een goede competitie zien voordat ze het goed kunnen zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk leuk dat ze internationaal inzien dat hij veel talent heeft maar tegelijkertijd klopt er niets van want als diezelfde speler eenmaal een jaar lang in Engeland speelt dan staat hij veel hoger op de lijst, zelfs al zou hij minder goed zijn gaan voetballen en tegelijkertijd staan er tig spelers boven hem die minder goed zijn (en waarschijnlijk ook wat spelers onder hem die beter zijn). Het is niet echt een rationeel wereldje.
Dan kan je zeggen dat de speler eerst moet bewijzen dat hij het ook op het hoogste niveau kan maar een kenner ziet direct of dat zo'n speler dat wel of niet aan gaat kunnen.
heb je als thijs de puntjes mag gevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Terreur als achternaam, hoe vet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je als thijs de puntjes mag geven
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat Cruijff het minstens 95 op 100 keer goed in zou schatten. Ik acht het onwaarschijnlijk dat de mensen die het meeste inzicht hierin hebben de mensen zijn die de beslissingen nemen aangezien het teveel een kwestie is van netwerken als je bepaalde functies wil krijgen. Waarom zou een echte kenner het niet goed zien? Je ziet of dat een speler snel genoeg is, je ziet of dat zijn handelingssnelheid hoog genoeg ligt, je ziet of dat zijn tactisch inzicht voldoende is, het enige wat je niet kan inschatten is hoe zo'n knul omgaat met de verandering en hoe goed hij met die extra druk kan omgaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
ook de kenners zien dat niet goed, die willen hem in een goede competitie zien voordat ze het goed kunnen zien
In ieder geval probeert die krant het nog een beetje minder partijdig te maken door ook twee buitenlanders erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fox wil het liefst PSV uitzenden aangezien PSV momenteel de sterkste ploeg lijkt te hebben?quote:
RTL heeft eerste keuze.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Fox wil het liefst PSV uitzenden aangezien PSV momenteel de sterkste ploeg lijkt te hebben?
our panel of 73 experts from 28 nations compiled a countdown of the greatest players on the planet this year.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh... bedankt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
veel plezier tegen fc polska.
Ajax trekt meer kijkcijfers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er niets van.
Logisch toch. Ajax en Feyenoord hebben meer supporters en zullen dus wel meer kijkers trekken. Daar draait het uiteindelijk om bij de zenders. No biggiequote:Op dinsdag 23 december 2014 18:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er niets van.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij was PSV-Feyenoord de best bekeken wedstrijd ooit van Fox.
Bizar dat zo'n David Luiz puur op naam in zo'n top honderd kan belanden, wat is die slecht zeg. Vlaar is echt acht klassen beter.quote:
Verder was de discussie helemaal niet Ajax of PSV, PSV en Feyenoord zijn namelijk om 19:00, Ajax 21:05quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
maar gemiddeld trekken Europese wedstrijden van Ajax nou eenmaal de meeste kijkcijfers.
Een paar jaar geleden speelde Feyenoord en Ajax ook tegelijkertijd, Europees. Toen koos RTL voor Feyenoord live. Daarna zonden ze Ajax integraal uit.
De integrale wedstrijd van Ajax had meer kijkcijfers dan de livewedstrijd van Feyenoord.![]()
Nou ja, als er al zo'n verschil is tussen Feyenoord en Ajax dan snap je dat ze al helemaal niet kiezen voor PSV.
Zal ook afhangen van de tegenstander denk je niet? Speel je tegen 1 of andere kutploeg uit oost Europa, of tegen een topclub uit een veel aantrekkelijke competitie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
maar gemiddeld trekken Europese wedstrijden van Ajax nou eenmaal de meeste kijkcijfers.
Een paar jaar geleden speelde Feyenoord en Ajax ook tegelijkertijd, Europees. Toen koos RTL voor Feyenoord live. Daarna zonden ze Ajax integraal uit.
De integrale wedstrijd van Ajax had meer kijkcijfers dan de livewedstrijd van Feyenoord.![]()
Nou ja, als er al zo'n verschil is tussen Feyenoord en Ajax dan snap je dat ze al helemaal niet kiezen voor PSV.
Ah, Ajax is tegelijk met PSV? Dan vind ik het logisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Een beetje, maar voornamelijk wordt het door aanhangers van een club bepaald.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal ook afhangen van de tegenstander denk je niet? Speel je tegen 1 of andere kutploeg uit oost Europa, of tegen een topclub uit een veel aantrekkelijke competitie.
Ik zou ook liever naar de wedstrijd van Feijenoord kijken dan naar de wedstrijd van Ajax. Maar dat komt mede door de tegenstander.
Waarom zou je mij daarmee feliciteren? Boeit me niks. Had er ook vrede mee gehad als het andersom was geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Ajax is tegelijk met PSV? Dan vind ik het logisch.
Gefeliciteerd met jullie hoge supportersaantal. Aardig van mij om jullie daarmee te feliciteren he?
Daarom, mij maakt het geen ruk uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje, maar voornamelijk wordt het door aanhangers van een club bepaald.
Maar goed, iedereen heeft Fox tegenwoordig, dus zo boeiend is het allemaal niet.
Ik baal ervan, want ik heb geen Foxie. Maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje, maar voornamelijk wordt het door aanhangers van een club bepaald.
Maar goed, iedereen heeft Fox tegenwoordig, dus zo boeiend is het allemaal niet.
[..]
Waarom zou je mij daarmee feliciteren? Boeit me niks. Had er ook vrede mee gehad als het andersom was geweest.
Leg het alleen uit voor mensen die het blijkbaar niet helemaal snappen
Maar we moeten niet doordeweeks voetballen, want dat is kut.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij was PSV-Feyenoord de best bekeken wedstrijd ooit van Fox.
Nope.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens leek het er wel een beetje op dat je het erg leuk vond dat ajax het meeste supporters heeft
De Joodjes pronken graag met hun medeteletekstbezoekers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik baal ervan, want ik heb geen Foxie. Maar ik begrijp het wel.
Overigens leek het er wel een beetje op dat je het erg leuk vond dat ajax het meeste supporters heeft
Dan heb ik het mis, sorryquote:
You go girl! Vertel het ze.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV en Ajax zijn niet eens tegelijk boelers.
Gewoon op FOX kijken en niet huilen.
Zo ver was ik, het is dat wat ik niet begrijp. Als Ajax nu veel beter zou voetballen dan zou daar wat voor te zeggen zijn maar dat is momenteel lood om oud ijzer. Maar goed, ik begrijp dan ook niets van het supporter zijn, ik steun de club die het beste spel laat zien.quote:
Wat, dat Ajax meer kijkcijfers heeft dan PSV?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zo ver was ik, het is dat wat ik niet begrijp.
Ah, je bent er zo een.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ik steun de club die het beste spel laat zien.
zieke dissquote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Arena;
[ afbeelding ]
Teletekst;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |