Dit.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is kerstvakantie zeker? De trolls uit het grote Kuttopikkerbos melden zich weer.
We moeten alle trolls opsluiten in het keldertje.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is kerstvakantie zeker? De trolls uit het grote Kuttopikkerbos melden zich weer.
Ik zit al enigszins opgeslotenquote:Op zondag 21 december 2014 16:26 schreef Ensemble het volgende:
[..]
We moeten alle trolls opsluiten in het keldertje.
Ik ben geen troll uit het Kuttopikkerbos.quote:Op zondag 21 december 2014 16:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je bent 15 jaar. Wat je quote geldt eigenlijk ook voor jou.
Dat is waar.quote:Op zondag 21 december 2014 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen troll uit het Kuttopikkerbos.
Heb jij ook een persoonlijke psychiater?quote:Op zondag 21 december 2014 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen troll uit het Kuttopikkerbos.
Ga weg.quote:Op zondag 21 december 2014 16:32 schreef Mitnot het volgende:
[..]
Heb jij ook een persoonlijke psychiater?
Niet leuk, dat zeiden me ouders ook altijd tegen mequote:
Kut voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Mitnot het volgende:
[..]
Niet leuk, dat zeiden me ouders ook altijd tegen me
Dank je wel dat ik je avatar mag gebruiken, hij is echt mooiquote:
Maar hoe dan?quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Deckard het volgende:
Nee je vroeg of iemand je wilde helpen in je OP, ik wil je wel helpen. Ik wil ook wel je vriend worden.
Ik wil graag advies, dat geven m`n begeleiders elke dag.quote:
Ik kan echt niet door een dikke deur heen lopen hoor, jij kent de instellingen niet zekerquote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef rulerofdeath het volgende:
als ik jou was zou ik gewoon naakt met je paarsgepunte lans in de hand naar haar toe gaan om het haar te vertellen. iso of niet.
Kan niet, heb geen geld en je komt toch niet door de beveiliging heenquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Deckard het volgende:
ik kan je beter advies geven als ik naar je toe kom. Kan je voor mij een treinkaartje regelen?
Welkom op FOK!quote:
Dank je, hoe vind je me plaatje?quote:
Niet bijster origineel.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Mitnot het volgende:
Heb ik net gepikt van het profiel van Murp
Maar dan is het plaatje toch nog wel leuk?quote:
Nee dan zet Danny de servers uitquote:
Kan jij zijn ava niet effe veranderen?quote:
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 22 december 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij zijn ava niet effe veranderen?
Omdat het verwarring veroorzaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
(Ben gewoon benieuwd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |