SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hap hap hap
[ afbeelding ]
Hoezo is dat van mij een hap?quote:Op zondag 21 december 2014 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hap hap hap
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is gewoon een beetje een vreemde knul.
Als hij v/d Hoorn erin had gezet welquote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
Frank neemt wel veel risico's met deze wissels. Wat een durfal
Een beetje zoals jij dusquote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, Clap en ik hebben geen contact gehad. Het is gewoon een beetje een vreemde knul.
Eh, nee.quote:
quote:
die speelt toch bij feyenoord? xdquote:
Nou nou nou nou nou... zo goed was 'ie ook weer niet, hoorquote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BAM BAM
Ze oefent elke avond met een FOK!kerquote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe ze dat erin krijgt.
Twente gaat verliezen van ons willem IIquote:
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou... zo goed was 'ie ook weer niet, hoor
Genoteerd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
Als het nog 0-1 wordt dan zal Frank het woord kapotspelen minimaal 1 keer noemen
Niet te vergeten domineren.quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
Als het nog 0-1 wordt dan zal Frank het woord kapotspelen minimaal 1 keer noemen
domineren minstens 10x denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
Komt nog wel, desnoods in blessuretijd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De onterechte 0-1 is nog niet gevallen
Zo Duits is Ajax niet.quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Komt nog wel, desnoods in blessuretijd.
Eerst oefenen met kleinere dingenquote:Op zondag 21 december 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe ze dat erin krijgt.
Nou, wat ENORM sarcastisch van je. Echt, top. Pfoe.quote:
Ja draai het maar om.quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie het rond de 75e minuut nog wel 1-0 worden voor Excelsior.
Haha madquote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, wat ENORM sarcastisch van je. Echt, top. Pfoe.
Jij hebt de skills wel voor sarcasme zie ik.quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ben je toch een uitstekende modquote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
quote:
quote:
Waarom rond de 75e minuut? Het had al 10x eerder 1-0 moeten worden.quote:Op zondag 21 december 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie het rond de 75e minuut nog wel 1-0 worden voor Excelsior.
Een gevoelletje.quote:Op zondag 21 december 2014 15:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom rond de 75e minuut? Het had al 10x eerder 1-0 moeten worden.
quote:
Die van mij is geen jinx. Als de tegenstander veel sterker is gaat Ajax altijd op voorsprong komen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken wiens jinx het sterkste is.
Noem jij JR-Style z'n gevoelens nou niets?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij is geen jinx. Als de tegenstander veel sterker is gaat Ajax altijd op voorsprong komen.
Dat hebben we gezien uit tegen Barcelona ja.quote:Op zondag 21 december 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van mij is geen jinx. Als de tegenstander veel sterker is gaat Ajax altijd op voorsprong komen.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
Auassar speelt in z'n eentje het hele Ajax middenveld kapot.
Treurig dat een woedende coach het hoogtepunt is van de wedstrijd.quote:Op zondag 21 december 2014 15:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoogtepunten van de Boer laten zien
Je moederquote:Op zondag 21 december 2014 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie is dat sletje rechts op de achtergrond
De gemeenschappelijke dochter van Thijs en Rik.quote:Op zondag 21 december 2014 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie is dat sletje rechts op de achtergrond
nou nou nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 15:57:44 ]
Ik zal je een DM sturen als het beter gaat.quote:Op zondag 21 december 2014 15:57 schreef Baconbus het volgende:
Nog 20 minuten verdomme. En ze bakken er nog steeds niks van.
Attent.quote:Op zondag 21 december 2014 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zal je een DM sturen als het beter gaat.
Na de winterstop lukt het wonderbaarlijk weer.quote:Op zondag 21 december 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het beroerde is dat het niet eens vanuit de omschakeling lukt
hahah madquote:Op zondag 21 december 2014 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na de winterstop lukt het wonderbaarlijk weer.
Niet de wedstrijd van Feyenoord kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd wordt na afloop opgestuurd naar kankerpatiëntjes die euthanasie gaan plegen.
Daar ga ik wel vanuit maar 4 punten verschil heb ik liever dan 6 of 7quote:Op zondag 21 december 2014 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na de winterstop lukt het wonderbaarlijk weer.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
* Sunri5e Niet de wedstrijd van Feyenoord kijken
quote:Op zondag 21 december 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer Uh, oké.
Gelukkig heb ik een skeere streamquote:Op zondag 21 december 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je zal maar geld betaald hebben om dit te kijken![]()
Leuk ditquote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Bizar dat Feyenoord tegen NAC blijkbaar nog ontsnapt. Sneu dat je zoveel moeite hebt met een team dat niet in de top 10 staat zeg.
lollig welquote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Bizar dat Feyenoord tegen NAC blijkbaar nog ontsnapt. Sneu dat je zoveel moeite hebt met een team dat niet in de top 10 staat zeg.
Ado-Ajax....quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Wij mogen Vermeergod echt dankbaar zijnquote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ajax wordt gesloopt door de nr 13quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig voldoet Ajax dan ook aan deze omschrijving.quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:
Bulykinquote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat we geen Mido meer hebben als stormram.
Jezus manquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax wordt gesloopt door de nr 13
Beste speler van Feyenoordquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij mogen Vermeergod echt dankbaar zijn. Met Mulder stonden wij nu echt buiten de top 10.
TOCH NOG IEMAND DIE HAPTquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax wordt gesloopt door de nr 13
Oh en 2quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gelukkig voldoet Ajax dan ook aan deze omschrijving.
Onze Godenzonen zitten al met hun hoofd bij het kerstdiner.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom spelen we zo slecht man tering
Wat een lol zul jij vannacht in bed hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
Wel een ontzettende debiel, maar ik doe het er voor.
klapjostiquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
10 minuten een boze De Boer laten zienquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe wil de NOS hier ooit een normale samenvatting van maken? Er is echt niets gebeurd buiten een schot op de lat.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een lol zul jij vannacht in bed hebben
3 keer boze Frank herhalenquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe wil de NOS hier ooit een normale samenvatting van maken? Er is echt niets gebeurd buiten een schot op de lat.
Verbazingwekkend, altijd wel iemand. Vaak zeggen ze daarna dat ze dat expres deden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
Ze zenden wat archiefmateriaal van FC Groningen uit.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Excelsior heeft zat kansen gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Compilatie met een kek muziekje eronder.quote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
10 minuten een boze De Boer laten zien
Dan zit er schot in. Toch één meer dan tegen Vitesse.quote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij heeft Ajax één kansje gehad.
Ik wist niet dat jij uit Zuid-Limburg kwam.quote:
Omdat je een kutelftal hebtquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom spelen we zo slecht man tering
De nieuwe Jaap Stam erinquote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef Cavaliers het volgende:
De nieuwe Laudrup wordt er vanaf gehaald.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:08 schreef JanCees het volgende:
HOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGODHOORNGOD
Treurig wel.quote:
madquote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Het geluk van Ajax neemt wel extreme vormen aan dit seizoen![]()
HAHA ZO MADquote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef Zorro het volgende:
vd Hoorn komt erin om de kopsterkte. Scoort met de voet en dan zeggen dat het goed gezien is van de Boer
Sinds wanneer heb jij emotie?quote:Op zondag 21 december 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ze spelen in Breda, jammer man.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De Kuip are you watching ??
Iemand ons balbezit %?
Haha, 1-1 tegen Dordrecht.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
NANANANANANANANANA
Erwin van de Looi van de Looi Erwin van de Looi
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Davy post eens kan ik je een dm sturen man man
Dit is een act Johannes.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
NANANANANANANANANA
Erwin van de Looi van de Looi Erwin van de Looi
[ afbeelding ]
Ga vooral door met gejank, genieten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Tallie1982 het volgende:
De echte ajax fans zitten in het stadion en niet op een forum te juichen
Juist, dit ja.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Tallie1982 het volgende:
1-1 incasseren tegen Dordrechtquote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1-0 achter komen tegen Dordrecht
40-45%quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
De Kuip are you watching ??
Iemand ons balbezit %?
Absoluutquote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds blijft het een wanprestatie van Ajax.
owjaquote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik geen moderator meer ben. Nu mag het.
Vooral met zo een username.Dan ben je geen ajacied.quote:Op zondag 21 december 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga vooral door met gejank, genieten.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Rusnak een grijze middenvelder maken
okequote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |