Wat een lol zul jij vannacht in bed hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
Wel een ontzettende debiel, maar ik doe het er voor.
klapjostiquote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
10 minuten een boze De Boer laten zienquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe wil de NOS hier ooit een normale samenvatting van maken? Er is echt niets gebeurd buiten een schot op de lat.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een lol zul jij vannacht in bed hebben
3 keer boze Frank herhalenquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe wil de NOS hier ooit een normale samenvatting van maken? Er is echt niets gebeurd buiten een schot op de lat.
Verbazingwekkend, altijd wel iemand. Vaak zeggen ze daarna dat ze dat expres deden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOCH NOG IEMAND DIE HAPT
Ze zenden wat archiefmateriaal van FC Groningen uit.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Excelsior heeft zat kansen gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Cavaliers het volgende:
Compilatie met een kek muziekje eronder.quote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
10 minuten een boze De Boer laten zien
Dan zit er schot in. Toch één meer dan tegen Vitesse.quote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij heeft Ajax één kansje gehad.
Ik wist niet dat jij uit Zuid-Limburg kwam.quote:
Omdat je een kutelftal hebtquote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom spelen we zo slecht man tering
De nieuwe Jaap Stam erinquote:Op zondag 21 december 2014 16:06 schreef Cavaliers het volgende:
De nieuwe Laudrup wordt er vanaf gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |