SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan nog best maar dan moeten ze echt beter gaan spelen na de winterstop, dus eigenlijk zoals voorgaande jaren gebeurd is. Alleen is PSV nu wel wat stabieler maar die worden momenteel wel overschat (ik zou hooguit 4 spelers graag bij Ajax zien, de rest is niet beter dan wat er bij Ajax rondloopt).quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, al vanaf het begin gezegd en ik blijf erbij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
4 nog wel, ik zie er maar 2quote:Op zondag 21 december 2014 12:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan nog best maar dan moeten ze echt beter gaan spelen na de winterstop, dus eigenlijk zoals voorgaande jaren gebeurd is. Alleen is PSV nu wel wat stabieler maar worden momenteel wel overschat (ik zou hooguit 4 spelers graag bij Ajax zien, de rest is niet beter van wat er bij Ajax rondloopt).![]()
Depay en Willems in ieder geval. Wijnaldum en Guardado voor de stabiliteit.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Depay en Willems in ieder geval. Wijnaldum en Guardado voor de stabiliteit.![]()
Ik zou 'm ook zeker niet voor Klaassen inruilen. Maar zo'n speler kun je er best bij hebben, nu is het wel erg onervaren soms. Als dat een keus is prima maar dan ga je dit jaar ook geen kampioen worden waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt alleen wat aan ervaring als ze wedstrijden voor je winnen, Wijnaldum is niet zo'n leider, verder een sympathieke jongen hoor maar gewoon niet zo'n goeie speler die het al druk genoeg heeft met zichzelf om een behoorlijke wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook zeker niet voor Klaassen inruilen. Maar zo'n speler kun je er best bij hebben, nu is het wel erg onervaren soms. Als dat een keus is prima maar dan ga je dit jaar ook geen kampioen worden waarschijnlijk.![]()
Willems is beter dan Viergever. Wijnaldum is (nog)beter dan Andersen of Serero.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.![]()
Ik schat 'm iets hoger in dan jij blijkbaar. Maar schat 'm wel veel lager in dan types als Mario Been en andere 'experts'.quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat aan ervaring als ze wedstrijden voor je winnen, Wijnaldum is niet zo'n leider, verder een sympathieke jongen hoor maar gewoon niet zo'n goeie speler die het al druk genoeg heeft met zichzelf om een behoorlijke wedstrijd te spelen.
Maar bij Ajax begin je ieder jaar of om het jaar met een nieuwe middenveld, dat heeft iedere keer tijd nodig en gaat met het nodige puntenverlies.
Een speler als Wijnaldum speelt er nu al een jaar of 4, dat brengt toch wat meer stabiliteit en rust in je team.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdedigend vind ik Willems niet zo geweldig en dat is toch wel belangrijk voor een verdediger, dat Viergever er momenteel niets van bakt ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 21 december 2014 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Willems is beter dan Viergever. Wijnaldum is (nog)beter dan Andersen of Serero.
Mijn eredivisie middenveld met de punt naar achteren zou zijn Guardado Clasie Klaassen.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Wijnaldum, beetje een one trick pony wat minder opvalt in het countervoetbal van PSV.![]()
Geen verkeerd middenveldquote:Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik Willems niet zo geweldig en dat is toch wel belangrijk voor een verdediger, dat Viergever er momenteel niets van bakt ben ik wel met je eens.
Mijn eredivisie middenveld met de punt naar achteren zou zijn Guardado Clasie Klaassen.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Wijnaldum, beetje een one trick pony wat minder opvalt in het countervoetbal van PSV.![]()
Een eredivisie achterhoede gaat lastiger worden..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel lief van Ajax trouwens dat ze Vitesse een beetje zelfvertrouwen hebben gegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is waar, word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen verkeerd middenveld![]()
Een eredivisie achterhoede gaat lastiger worden..![]()
Line-up #Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Klaassen, Serero, Andersen, Schöne, Milik, Kishna.![]()
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen idee, kan me hem op die plek niet herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 13:17 schreef Reemi het volgende:
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.![]()
Wat denk je zelf ? Vraag is alleen of je er met Riedewald verdedigend op vooruit gaan. Voetballend in ieder geval wel.quote:Op zondag 21 december 2014 13:17 schreef Reemi het volgende:
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Roda uit vorig jaar, zijn debuut ?quote:Op zondag 21 december 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, kan me hem op die plek niet herinnerenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen stond ie niet bepaald linksback, meer spitsquote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Roda uit vorig jaar, zijn debuut ?![]()
Uiteindelijk wel maar werd er als opkomende linksback ingebracht.quote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toen stond ie niet bepaald linksback, meer spitsAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom zitten ze ook op de bank he. Weinig mis mee.quote:Op zondag 21 december 2014 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Bank Ajax: Boer, Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, El Ghazi, Zivkovic
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu Schone en Moisander nog verkopen in de winterstop en er blijft een veredeld A-junioren team over.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Benni McCarthy trainde op jonge leeftijd bij Ajax onder Louis van Gaal. De Zuid-Afrikaan noemt de oud-bondscoach, die inmiddels trainer van Manchester United is, 'angstaanjagend'.
,,Ik was 18 jaar oud en trainde voor het eerst mee met het eerste van Ajax. Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest", blikt een openhartige McCarthy terug in gesprek met BBC Radio. ,,Op het voetbalveld was Van Gaal de meest angstaanjagende man ter wereld. Zo'n perfectionist op het veld. Je mocht geen enkele fout maken, ook niet op de training. In het begin was ik altijd ziek van de spanning, omdat ik zo bang voor hem was."
De voormalige aanvaller vreesde Van Gaal, maar hij bewonderde hem ook. ,,In zijn tijd bij Ajax zei hij altijd dat hij wilde dat de bal muziek maakte. Aan het geluid van de bal kon hij dan horen of een pass goed was. Dat is echt eng! Maar als je zijn ploegen in wedstrijden in actie ziet, begrijp je waarom hij is zoals hij is. Zijn teams zijn erg indrukwekkend.''
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Weinig mis mee? VIER VERDEDIGERS op de bank tegen Excelsior...quote:Op zondag 21 december 2014 13:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook op de bank he. Weinig mis mee.![]()
![]()
Je kan er maar 3 wisselen hoor, of jij wilt 6 aanvallers op de bank ?quote:Op zondag 21 december 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weinig mis mee? VIER VERDEDIGERS op de bank tegen Excelsior...
Bovendien kun je vd Hoorn ook nog als pinchhitter zien mocht het nodig zijn
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?quote:Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kan er maar 3 wisselen hoor, of jij wilt 6 aanvallers op de bank ?
Bovendien kun je vd Hoorn ook nog als pinchhitter zien mocht het nodig zijn
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior.![]()
Tja, wat heb ja aan 8 wissels op de bank als je er maar 3 mag inbrengenquote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior..
Viergever kun je trouwens ook als middenvelder zien he, plek Serero. Schone kan ook altijd nog naar het middenveld zakken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je wel gelijk in, het zal met de psychologie te maken hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior.![]()
Er zijn gewoon niet meer spelers. Duarte en Zimling kunnen de training al niet bijhouden en Bazoer was weer even toe aan 90 minuten voetbal. Door de nieuwe positie van Serero heb je maar 2 aanvallende middenvelders.
Sinkgraven erbij dus verwacht ik, anders kom je al uit op Nouri en van de Beek.![]()
Of Odegaardquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zijn gewoon niet meer spelers. Duarte en Zimling kunnen de training al niet bijhouden en Bazoer was weer even toe aan 90 minuten voetbal. Door de nieuwe positie van Serero heb je maar 2 aanvallende middenvelders.
Sinkgraven erbij dus verwacht ik, anders kom je al uit op Nouri en van de Beek.Oh.![]()
Als Ajax oudere spelers haalt is het meestal een type Zimling en geen Guardado.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Of een wat oudere speler zoals GuardadoOh.![]()
Omdat we geen goede verdedigers hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Smoofie het volgende:
Waarom verdedigen ze altijd zo slap en slecht![]()
Toen gaven we in elk geval nog wat duiten uit. Nu accepteren we het niveau van Veltman/Viergever/Serero.quote:
Andersen noem ik maar niet om de lieve vrede te bewaren hier.![]()
Maar toch niet goed genoeg al zou dat elftal fluitend kampioen worden dit seizoen maar goed dat kunnen we bijna ieder jaar zeggenquote:![]()
Het is allemaal zo passief nu. Waarom altijd nsat achteren spelen, waarom altijd positiespel proberen en niet opportunistisch.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch niet goed genoeg al zou dat elftal fluitend kampioen worden dit seizoen maar goed dat kunnen we bijna ieder jaar zeggenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Omdat ze dat niet kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is allemaal zo passief nu. Waarom altijd nsat achteren spelen, waarom altijd positiespel proberen en niet opportunistisch.![]()
Suarez schoot ze er vanaf de parkeerplaats nog in. Toen had je die Ruiz die elke keer in de 96e min de winnende maakte.quote:Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch niet goed genoeg al zou dat elftal fluitend kampioen worden dit seizoen maar goed dat kunnen we bijna ieder jaar zeggen![]()
In de jeugd wordt dat ook echt verbodenquote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat een keer een lange bal naar de buitenspelers/spits verboden is ofzo.![]()
Een station overslaan is inderdaad zeldzaam. Weinig onvoorspelbaarheid.quote:Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat een keer een lange bal naar de buitenspelers/spits verboden is ofzo.![]()
En vind je dat goed of slecht?quote:Op zondag 21 december 2014 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de jeugd wordt dat ook echt verbodenAmen.![]()
Moet je geen Feyenoord kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Excelsior speelt Ajax helemaal weg.
Ajax zal zo wel scoren dan.![]()
Frank heeft hem nog niet nodig in de winter.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Skinkgraven zal vast komen, maar die zou in het huidige Ajax het verschil ook niet maken.Oh.![]()
Gaat hij lekker naar PSV.quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank heeft hem nog niet nodig in de winter.![]()
![]()
Ze moeten gewoon gaan uitgeven.quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijgen we nog meer Zimlings en Viergevers.AFCA
Nigel en Heitingaquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en aan wie dan?
En iets serieus graag en geen troll![]()
![]()
Heitingaquote:_____________________________________________!
Nigel de Jong komt sowieso niet terug.Oh.![]()
Rot op idioot, die is beter dan Veltman en Moisander bij elkaar.quote:Op zondag 21 december 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga_____________________________________________!
Nigel de Jong komt sowieso niet terug.![]()
Dit soort wedstrijden worden in Guantánamo Bay gebruikt om terroristen te laten praten, wat een kankergezwel van een wedstrijd zeg.![]()
Hahaha kom op zeg. Heitinga werd in Nederland ook altijd van alle kanten voorbij gespeeld. Waardeloze speler.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rot op idioot, die is beter dan Veltman en Moisander bij elkaar.Oh.![]()
Zij hebben toch mensen daarvoor, hoe moeten wij niu weten wie wat wilt voor hoeveel. Het doel is om prijzen te pakken, als je geld hebt en en je kunt betere spelers halen moet je dat gewoon doen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en aan wie dan?
En iets serieus graag en geen trollAFCA
Blijkbaar kunnen ze bij Ajax ook niemand vinden die beter is en betaalbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij hebben toch mensen daarvoor, hoe moeten wij niu weten wie wat wilt voor hoeveel. Het doel is om prijzen te pakken, als je geld hebt en en je kunt betere spelers halen moet je dat gewoon doen.Oh.![]()
De Boer zal zsm vertrekken naar buitenland, want ziet in dat er bij Ajax geen verbetering mogelijk is.
De rek is er wel uit in dit team, en met het aankoopbeleid zal er niet veel veranderen daarin.![]()
Leen mij die glazen bol even, kan ik nog geld mee verdienenquote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef Dreassic het volgende:
De Boer zal zsm vertrekken naar buitenland, want ziet in dat er bij Ajax geen verbetering mogelijk is.
De rek is er wel uit in dit team, en met het aankoopbeleid zal er niet veel veranderen daarin.![]()
Gezien de slechte aankopen die ze de afgelopen jaren gedaan hebben, heb ik het idee dat de scouting gewoon brak is en ze geen idee hebben waar het betere talent te halen is.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze bij Ajax ook niemand vinden die beter is en betaalbaar.![]()
Is er ook nog wel, vandaag niet als ze maar de punten pakkenquote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef Gruisman het volgende:
Had ik toch heel even de illusie dat er wat moois mogelijk was met dit elftal![]()
Is el Ghazi nog steeds niet geheel fit of gewoon gepasseerd?
Die mag er wat mij betreft wel in voor Schöne of Kishna, hoewel het dusdanig inspiratieloos is dat individuele acties ook niet genoeg zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze slaan ook al gewoon uit principe heel Zuid-Amerika over. Dat is toch gewoon veel te weinig als je wel het beste jonge elftal van de wereld wilt creëren.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gezien de slechte aankopen die ze de afgelopen jaren gedaan hebben, heb ik het idee dat de scouting gewoon brak is en ze geen idee hebben waar het betere talent te halen is.Oh.![]()
El Ghazi moet ook maar vrijgespeeld worden dan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Monolith het volgende:
Is el Ghazi nog steeds niet geheel fit of gewoon gepasseerd?
Die mag er wat mij betreft wel in voor Schöne of Kishna, hoewel het dusdanig inspiratieloos is dat individuele acties ook niet genoeg zijn.
De opbouw is gewoon matig.Oh.![]()
Dat heeft ook met de salariëring te maken van buiten de EUquote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze slaan ook al gewoon uit principe heel Zuid-Amerika over. Dat is toch gewoon veel te weinig als je wel het beste jonge elftal van de wereld wilt creëren.![]()
Net thuis, niks gemist zo te lezen![]()
Hopen dat ik niet voor niks de TV heb aangezetIk ben inmiddels overleden![]()
Die moeten ook 6 ton salaris krijgen wil je ze halen, dan moet je wel een zekerheid hebben dat ze gaan presteren.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze slaan ook al gewoon uit principe heel Zuid-Amerika over. Dat is toch gewoon veel te weinig als je wel het beste jonge elftal van de wereld wilt creëren.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook met de salariëring te maken van buiten de EUAankopen voor het eerste van Ajax krijgen sowieso wel dat salaris. En ik dacht dat de limiet wel lager lag?quote:Op zondag 21 december 2014 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die moeten ook 6 ton salaris krijgen wil je ze halen, dan moet je wel een zekerheid hebben dat ze gaan presteren.Oh.![]()
Het is niet eens dat ze zoveel fout doen, gaat alleen zo achterlijk traag. Tijd om ze eens echt vast te zetten op de eigen helft.![]()
Dat zeg ik, aan individuele acties heb je ook niets als de aanvoer en het vervolg zo beroerd is.quote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi moet ook maar vrijgespeeld worden dan.
De opbouw is gewoon matig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja klopt, maar dan neem je wel een groot risico. Je zou dan eigenlijk bij de laagvliegers in de Portugese competitie moeten kijken. Daar komen zoveel toppers weg die weer gehaald worden door Sporting, Benfica en Porto.quote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Aankopen voor het eerste van Ajax krijgen sowieso wel dat salaris. En ik dacht dat de limiet wel lager lag?![]()
Moeten we daar wisselen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zeg ik, aan individuele acties heb je ook niets als de aanvoer en het vervolg zo beroerd is.
Maarja we hebben niet veel wat daarvoor in de plaats kan komen.Oh.![]()
Volgend jaar worden wel die third party overeenkomsten verboden, dus misschien dat Ajax dan wel in Zuid-Amerika durft te stappen. Moet toch genoeg te halen zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan neem je wel een groot risico. Je zou dan eigenlijk bij de laagvliegers in de Portugese competitie moeten kijken. Daar komen zoveel toppers weg die weer gehaald worden door Sporting, Benfica en Porto.
Is zo zonde als je zo'n grote markt gewoon links laat liggen.Oh.![]()
Omdat het een facking debiel is.quote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Omg waarom gaat rhijn er niet volop in![]()
Dit is echt pure oogkanker. Ongelooflijk. Wat een debielen. Geen enkele speler die ook maar in de buurt komt van Eredivisie niveau.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Dit is echt pure oogkanker. Ongelooflijk. Wat een debielen. Geen enkele speler die ook maar in de buurt komt van Eredivisie niveau.![]()
Jasper.![]()
Wss kunnen ze dan ineens weer voetballen hoor, let maar op.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou Ajax gaat er dus sowieso uit tegen Legia.
Jammer.![]()
Ben bang van niet.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wss kunnen ze dan ineens weer voetballen hoor, let maar op.Oh.![]()
Omdat hij zichzelf niet heeft beloond.quote:Op zondag 21 december 2014 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom mag milik nooit 90 minuten spelen?Oh.![]()
"het was niet zijn wedstrijd"quote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf niet heeft beloond.![]()
![]()
De rest doet het uiteraard wel goed.![]()
Wordt ook gek van die pussy wissels van Frank. Kishna voor elghazi haal dan gewoon Andersen eraf voor el ghazi en zet schone middenveld.![]()
![]()
[ Bericht 51% gewijzigd door MaxC op 21-12-2014 16:03:54 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
okquote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef MaxC het volgende:
[ [url=ttp://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lapwb4lqUx1qawi0bo1_1280.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
Gaan heel lekkere punten worden en erg frustrerend voor de concurrentie.
Over het spel hebben we het verder maar niet...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De jonkies verzuipen in dit uit vorm zijnde Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
okquote:Op zondag 21 december 2014 16:01 schreef bombmannl het volgende:
Wordt ook gek van die pussy wissels van Frank.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is dan ook de beste positie van Mike.Oh.![]()
Sommige mensen denken dat je met 1-3-5 iets opschiet.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gewoon erg belangrijk om een echt goede kopper te hebben, kun je slechte wedstrijden mee winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is dan ook de beste positie van Mike.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vervelende ploeg om tegen te spelen dat Excelsior, zeker op zo'n klein veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 21-12-2014 om 16:09:17Jaaaaaaaaaaa!!!!! Lekker Mike!!!!!! Mijn Hart kan er niet tegen 🙈!! Blij voor je vriend!! reageer retweet
![]()
Zijn niet alle velden in de eredivisie even groot danquote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Vervelende ploeg om tegen te spelen dat Excelsior, zeker op zo'n klein veld.?
2000 light years from home![]()
Grapje zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn niet alle velden in de eredivisie even groot dan?
![]()
Eens, vind hem verdedigend sowieso beter dan Veltman. Aardige jongen en goede prof waarschijnlijk maar komt tekort als verdediger.quote:Op zondag 21 december 2014 16:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hij zal ook in de verdediging niet slechter zijn dan Veltman of Moisander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, veld Excelsior is smaller. Weet niet precies hoeveel.quote:Op zondag 21 december 2014 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn niet alle velden in de eredivisie even groot dan?
Hij is aan de bal gewoon vrij beperkt, soms moet je een bal het stadion uit schieten en dat mag niet bij Ajax. Puur voetballend kan hij er niks van, zou je een Verthongen er naast moeten hebben voor het voetbal.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, vind hem verdedigend sowieso beter dan Veltman. Aardige jongen en goede prof waarschijnlijk maar komt tekort als verdediger.![]()
Hoor ze is brullen, Mikeyyy van der Hoorn ! Zo snel kan het gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat was Roda.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
bijna een kopie van vorig jaar toen Riedewald eind december als invaller de boel moest redden.![]()
Bizar. Waarom niet gewoon alle velden even groot?quote:Op zondag 21 december 2014 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, veld Excelsior is smaller. Weet niet precies hoeveel.2000 light years from home![]()
Omdat er minimale en maximale afmetingen zijn. De velden in Spanje zijn ook groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bizar. Waarom niet gewoon alle velden even groot?Oh.![]()
Toen was het voetballend een stuk beter hoor, met kansen in ieder geval. Nu was het tikkie breed en tikkie achteruit.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
bijna een kopie van vorig jaar toen Riedewald eind december als invaller de boel moest redden.
Zit zoveel angst in de ploeg dat ze de bal niet meer vooruit durven te passen. Daar moet snel verandering in komen wil je wat bereiken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat kleine kut clubjes profijt hebben van een klein veld.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bizar. Waarom niet gewoon alle velden even groot?![]()
Dat is omdat de technologie nog niet bestaat om velden precies op te meten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bizar. Waarom niet gewoon alle velden even groot?![]()
Mijn vraag is: waarom zijn niet alle velden even groot? Jouw antwoord: omdat niet alle velden even groot zijn. Ok. Beetje cirkelredenatie.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er minimale en maximale afmetingen zijn. De velden in Spanje zijn ook groter dan gemiddeld.2000 light years from home![]()
Moisander heeft geen contractverlenging aangeboden gekregen? Waar is die regel heen voor spelers met een eenjarig contract dan?![]()
![]()
Moeten ze wel goed genoeg zijnquote:Op zondag 21 december 2014 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Moisander heeft geen contractverlenging aangeboden gekregen? Waar is die regel heen voor spelers met een eenjarig contract dan?![]()
Ja begrijp ik ook niks van, wat is dit voor een onzin man?quote:Op zondag 21 december 2014 16:24 schreef Heeinz het volgende:
Moisander is boos dat ie geen aanbieding heeft gehad voor verlenging. Nu hoeft het niet meer volgens meneer
ok doeiquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Moisander is boos dat ie geen aanbieding heeft gehad voor verlenging. Nu hoeft het niet meer volgens meneerSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Omdat dat blijkbaar niet overal even groot hoeft.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn vraag is: waarom zijn niet alle velden even groot? Jouw antwoord: omdat niet alle velden even groot zijn. Ok. Beetje cirkelredenatie.Oh.![]()
Is zo maar beter heb je niet momenteel. Denswill is nog minder.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laat hem maar naar huis lopen , bus hoeft hem niet meer op te pikken wat mij betreftquote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Moisander is boos dat ie geen aanbieding heeft gehad voor verlenging. Nu hoeft het niet meer volgens meneerRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb het hier al vaker gezegd
ZIVKOD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAgraag op anoniem![]()
meeste aantal punten, maar zeker niet het beste voetbal. Veel te veel wedstrijden die eigenlijk puntverlies had op moeten leveren. Was eerdere seizoen vaak andersom.![]()
Spel mag snel verbeteren, want het blijft niet altijd goed gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
meeste aantal punten, maar zeker niet het beste voetbal. Veel te veel wedstrijden die eigenlijk puntverlies had op moeten leveren. Was eerdere seizoen vaak andersom.Oh.![]()
Dan kan hij nog steeds niet verdedigen hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
hopelijk krijgt mike een beetje zelfvertrouwen nuOh.![]()
Kunnen de huidige twee ook nietquote:Op zondag 21 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan hij nog steeds niet verdedigen hoor.![]()
Klaassen weet zich ook niet te onttrekken aan de malaise. De jonkies erg slecht vandaag maar dat valt ze moeilijk te verwijten in dit slecht draaiend Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog jonger, hopelijk DE spits voor Oranje straks.quote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef KingRoland het volgende:
2e grote talent naast Memphis en ik kan het zien![]()
Verdedigd beter dan Veltman en Moisander.quote:Op zondag 21 december 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan hij nog steeds niet verdedigen hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En waarom is dat? Dat is mijn vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat blijkbaar niet overal even groot hoeft.2000 light years from home![]()
Dit meen je niet echt toch?quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verdedigd beter dan Veltman en Moisander.
Toch?
Oh.![]()
Hij gaat heel groot wordenquote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog jonger, hopelijk DE spits voor Oranje straks.
graag op anoniem![]()
Zeker weten van wel. Jij trolt toch ?quote:Op zondag 21 december 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt toch?
Toch?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat de UEFA een marge van 11 meter (breedte) en 10 meter (lengte) toestaat.quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waarom is dat? Dat is mijn vraag.![]()
Wel erg grote marge trouwens, zeker de breedte.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Omdat de UEFA een marge van 11 meter (breedte) en 10 meter (lengte) toestaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is ie alweer kwijt omdat die alleen voor het uitvak moest staanquote:Op zondag 21 december 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
hopelijk krijgt mike een beetje zelfvertrouwen nuhhhhh![]()
Was het zoveel beter? Ik ergerde me vorig seizoen ook groen en geel aan het inspiratieloze spel doorspekt met tikkies breed en terug.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toen was het voetballend een stuk beter hoor, met kansen in ieder geval. Nu was het tikkie breed en tikkie achteruit.
Zit zoveel angst in de ploeg dat ze de bal niet meer vooruit durven te passen. Daar moet snel verandering in komen wil je wat bereiken.
Deze selectie heeft in potentie wel de spelers die met snelle combinaties de tegenstander weg kunnen tikken, dus laten we hopen dat dat nog gaat komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee. Van der Hoorn kan namelijk echt totaal niet verdedigen. Die andere twee doen af en toe nog wel iets goed.quote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Jij trolt toch ?Oh.![]()
En waarom is dat? Het is ook niet zo dat je tussen de 10 en 13 spelers maximaal mag opstellen. Dat zijn er 11. Waarom is er niet gewoon 1 maatquote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Omdat de UEFA een marge van 11 meter (breedte) en 10 meter (lengte) toestaat.? Wat is daar de gedachte achter?
2000 light years from home![]()
Klopt. Jammer dat de laatste twee wedstrijden voor de winterstop zo kut waren en we alsnog met een zaadgevoel de kerst in gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Tyron het volgende:
heb dit seizoen al leukere dingen gezien dan vorig seizoen (ajax - barca niet meegerekend)Oh.![]()
Had het alleen over die wedstrijd uit tegen Roda. Verder zaten er zeker voor de winterstop toen ook draken van wedstrijden bij.quote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was het zoveel beter? Ik ergerde me vorig seizoen ook groen en geel aan het inspiratieloze spel doorspekt met tikkies breed en terug.
Deze selectie heeft in potentie wel de spelers die met snelle combinaties de tegenstander weg kunnen tikken, dus laten we hopen dat dat nog gaat komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bel Sepp even.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waarom is dat? Het is ook niet zo dat je tussen de 10 en 13 spelers maximaal mag opstellen. Dat zijn er 11. Waarom is er niet gewoon 1 maat? Wat is daar de gedachte achter?
komt vooral door spelers zoals kishna, el ghazi, andersen en milikquote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat de laatste twee wedstrijden voor de winterstop zo kut waren en we alsnog met een zaadgevoel de kerst in gaan.![]()
Een goede aanval scheelt al veel.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
komt vooral door spelers zoals kishna, el ghazi, andersen en milikOh.![]()
Grote talenten maar haken als eerste af als het tegenzit. Zal hopelijk steeds beter gaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
komt vooral door spelers zoals kishna, el ghazi, andersen en milikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso volgend seizoen zullen ze constanter moeten worden dan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote talenten maar haken als eerste af als het tegenzit. Zal hopelijk steeds beter gaan.
En Fischer die terugkeert dan.Oh.![]()
Ook al minder leuke dingen, neem ik aan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Tyron het volgende:
heb dit seizoen al leukere dingen gezien dan vorig seizoen (ajax - barca niet meegerekend)Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dachten ze waarschijnlijk pas over na toen er al veel velden en stadiums waren. En dan kan je het moeilijk nog veranderen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En waarom is dat? Het is ook niet zo dat je tussen de 10 en 13 spelers maximaal mag opstellen. Dat zijn er 11. Waarom is er niet gewoon 1 maat? Wat is daar de gedachte achter?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Weet niet, misschien omdat die oude stadions niet groot genoeg zijn of juist wel (Camp Nou).quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
![]()
Beetje voorbarig, hij weet zich niet eens in de basis te spelen. Terwijl hij Millik en die ijslander voor zich heeft en die kunnen er allebei helemaal niets van.quote:Op zondag 21 december 2014 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog jonger, hopelijk DE spits voor Oranje straks.![]()
ook dat, al zijn we nog niet zo vernederd als tegen salzburgquote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook al minder leuke dingen, neem ik aan.![]()
Ook na de winterstop was het vaak niet om aan te gluren. Dit seizoen zie je toch wel het verschil met een selectie als die van PSV. Die is dan weliswaar iets meer bij elkaar gekocht, maar daar zie je toch dat de ervaring telt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Had het alleen over die wedstrijd uit tegen Roda. Verder zaten er zeker voor de winterstop toen ook draken van wedstrijden bij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Afgelopen donderdag niet opgelet?quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook dat, al zijn we nog niet zo vernederd als tegen salzburgOh.![]()
*Milikquote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, hij weet zich niet eens in de basis te spelen. Terwijl hij Millik en die ijslander voor zich heeft en die kunnen er allebei helemaal niets van.![]()
bekerwedstrijdje doet me niet zo veel en tegen salzburg was 2xquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag niet opgelet?![]()
Is pas 17 of net 18 he. Valt nog weinig van te zeggen. Milik kan er overigens wel wat van maar nu even nietquote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, hij weet zich niet eens in de basis te spelen. Terwijl hij Millik en die ijslander voor zich heeft en die kunnen er allebei helemaal niets van.
Blijft een vernedering door een ploeg die normaal gesproken minder is dan Ajax.quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
bekerwedstrijdje doet me niet zo veel en tegen salzburg was 2xOh.![]()
- AZ uit was nog wel goed (wel met Blind).quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Tyron het volgende:
heb dit seizoen al leukere dingen gezien dan vorig seizoen (ajax - barca niet meegerekend)
- eerste half uur tegen Go Ahead
- Willem II thuis
vrij triest inderdaad, vooral omdat al deze overwinningen niet ongelukkig waren:
- Vitesse (thuis)
- Feyenoord (uit)
- Heerenveen (thuis)
- Excelsior (uit)![]()
Tegen Feyenoord was echt heerlijkquote:Op zondag 21 december 2014 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
- AZ uit was nog wel goed (wel met Blind).
- eerste half uur tegen Go Ahead
- Willem II thuis
vrij triest inderdaad, vooral omdat al deze overwinningen niet ongelukkig waren:
- Vitesse (thuis)
- Feyenoord (uit)
- Heerenveen (thuis)
- Excelsior (uit)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
dat mag jij vindenquote:Op zondag 21 december 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft een vernedering door een ploeg die normaal gesproken minder is dan Ajax.
ik vond het tegen salzburg erger![]()
Bij Salzburg had ik me al voorbereidt op een nederlaag, nadat GwaiLow elk weekend Salzburg had geanalyseerd.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat mag jij vinden
ik vond het tegen salzburg ergerOh.![]()
Toen was de eerste helft ook maar matig hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Tyron het volgende:
beste wedstrijd van 2014 was tegen APOEL denk ikOh.![]()
tweede ookquote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de eerste helft ook maar matig hoor.![]()
Eerste helft tegen PSV en PSG was Ajax ook goed, naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 21 december 2014 16:44 schreef Tyron het volgende:
beste wedstrijd van 2014 was tegen APOEL denk ikWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat heb je nou eenmaal als de tegenstander met elf man rond de eigen zestien gaat staan, zelfs Barcelona heeft daar moeite meequote:Op zondag 21 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de eerste helft ook maar matig hoor.![]()
Maar dan was het nog wel matig.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal als de tegenstander met elf man rond de eigen zestien gaat staan, zelfs Barcelona heeft daar moeite meeOh.![]()
Mee eens gewoon vergeten, het was lelijkschiks maar wel 3 puntenquote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan was het nog wel matig.![]()
Vind ik niet, er was aan een gelijkspel genoeg om door te gaan, dan ga je geen onnodige risico's nemenquote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan was het nog wel matig.![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens gewoon vergeten, het was lelijkschiks maar wel 3 punten![]()
Al vergeet ik die slechte wedstrijden nooit
Oh.![]()
Het belangrijkste is dat we desondanks op slechts 4 punten van PSV staan en Frank nu in de winterstop kan gaan kijken hoe hij dit team weer op de been gaat helpen.
(dooddoener, ja ik weet het)![]()
Ik vrees echter dat Ajax wel afhankelijk gaat zijn van een donker vormdip bij PSV en ik heb er niet heel veel vertrouwen in dat die gaat komen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:06 schreef Vriezzer het volgende:
Het belangrijkste is dat we desondanks op slechts 4 punten van PSV staan en Frank nu in de winterstop kan gaan kijken hoe hij dit team weer op de been gaat helpen.
(dooddoener, ja ik weet het)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk zijn we afhankelijk van een dip van PSV, ze moeten toch punten verspelen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees echter dat Ajax wel afhankelijk gaat zijn van een donker vormdip bij PSV en ik heb er niet heel veel vertrouwen in dat die gaat komen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: