SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan nog best maar dan moeten ze echt beter gaan spelen na de winterstop, dus eigenlijk zoals voorgaande jaren gebeurd is. Alleen is PSV nu wel wat stabieler maar die worden momenteel wel overschat (ik zou hooguit 4 spelers graag bij Ajax zien, de rest is niet beter dan wat er bij Ajax rondloopt).quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, al vanaf het begin gezegd en ik blijf erbij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
4 nog wel, ik zie er maar 2quote:Op zondag 21 december 2014 12:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan nog best maar dan moeten ze echt beter gaan spelen na de winterstop, dus eigenlijk zoals voorgaande jaren gebeurd is. Alleen is PSV nu wel wat stabieler maar worden momenteel wel overschat (ik zou hooguit 4 spelers graag bij Ajax zien, de rest is niet beter van wat er bij Ajax rondloopt).![]()
Depay en Willems in ieder geval. Wijnaldum en Guardado voor de stabiliteit.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Depay en Willems in ieder geval. Wijnaldum en Guardado voor de stabiliteit.![]()
Ik zou 'm ook zeker niet voor Klaassen inruilen. Maar zo'n speler kun je er best bij hebben, nu is het wel erg onervaren soms. Als dat een keus is prima maar dan ga je dit jaar ook geen kampioen worden waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt alleen wat aan ervaring als ze wedstrijden voor je winnen, Wijnaldum is niet zo'n leider, verder een sympathieke jongen hoor maar gewoon niet zo'n goeie speler die het al druk genoeg heeft met zichzelf om een behoorlijke wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook zeker niet voor Klaassen inruilen. Maar zo'n speler kun je er best bij hebben, nu is het wel erg onervaren soms. Als dat een keus is prima maar dan ga je dit jaar ook geen kampioen worden waarschijnlijk.![]()
Willems is beter dan Viergever. Wijnaldum is (nog)beter dan Andersen of Serero.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay en Guardado, Willems doet het goed bij PSV maar is niks voor Ajax want hij doet maar wat en Wijnaldum is gewoon overschat, Klaassen is veel beter.![]()
Ik schat 'm iets hoger in dan jij blijkbaar. Maar schat 'm wel veel lager in dan types als Mario Been en andere 'experts'.quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat aan ervaring als ze wedstrijden voor je winnen, Wijnaldum is niet zo'n leider, verder een sympathieke jongen hoor maar gewoon niet zo'n goeie speler die het al druk genoeg heeft met zichzelf om een behoorlijke wedstrijd te spelen.
Maar bij Ajax begin je ieder jaar of om het jaar met een nieuwe middenveld, dat heeft iedere keer tijd nodig en gaat met het nodige puntenverlies.
Een speler als Wijnaldum speelt er nu al een jaar of 4, dat brengt toch wat meer stabiliteit en rust in je team.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdedigend vind ik Willems niet zo geweldig en dat is toch wel belangrijk voor een verdediger, dat Viergever er momenteel niets van bakt ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 21 december 2014 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Willems is beter dan Viergever. Wijnaldum is (nog)beter dan Andersen of Serero.
Mijn eredivisie middenveld met de punt naar achteren zou zijn Guardado Clasie Klaassen.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Wijnaldum, beetje een one trick pony wat minder opvalt in het countervoetbal van PSV.![]()
Geen verkeerd middenveldquote:Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik Willems niet zo geweldig en dat is toch wel belangrijk voor een verdediger, dat Viergever er momenteel niets van bakt ben ik wel met je eens.
Mijn eredivisie middenveld met de punt naar achteren zou zijn Guardado Clasie Klaassen.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Wijnaldum, beetje een one trick pony wat minder opvalt in het countervoetbal van PSV.![]()
Een eredivisie achterhoede gaat lastiger worden..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel lief van Ajax trouwens dat ze Vitesse een beetje zelfvertrouwen hebben gegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is waar, word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen verkeerd middenveld![]()
Een eredivisie achterhoede gaat lastiger worden..![]()
Line-up #Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Klaassen, Serero, Andersen, Schöne, Milik, Kishna.![]()
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen idee, kan me hem op die plek niet herinnerenquote:Op zondag 21 december 2014 13:17 schreef Reemi het volgende:
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.![]()
Wat denk je zelf ? Vraag is alleen of je er met Riedewald verdedigend op vooruit gaan. Voetballend in ieder geval wel.quote:Op zondag 21 december 2014 13:17 schreef Reemi het volgende:
Viergever gepasseerd of geblesseerd? Vind Riedwald op LB overigens niet zo bijzonder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Roda uit vorig jaar, zijn debuut ?quote:Op zondag 21 december 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, kan me hem op die plek niet herinnerenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen stond ie niet bepaald linksback, meer spitsquote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Roda uit vorig jaar, zijn debuut ?![]()
Uiteindelijk wel maar werd er als opkomende linksback ingebracht.quote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toen stond ie niet bepaald linksback, meer spitsAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom zitten ze ook op de bank he. Weinig mis mee.quote:Op zondag 21 december 2014 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Bank Ajax: Boer, Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, El Ghazi, Zivkovic
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu Schone en Moisander nog verkopen in de winterstop en er blijft een veredeld A-junioren team over.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Benni McCarthy trainde op jonge leeftijd bij Ajax onder Louis van Gaal. De Zuid-Afrikaan noemt de oud-bondscoach, die inmiddels trainer van Manchester United is, 'angstaanjagend'.
,,Ik was 18 jaar oud en trainde voor het eerst mee met het eerste van Ajax. Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest", blikt een openhartige McCarthy terug in gesprek met BBC Radio. ,,Op het voetbalveld was Van Gaal de meest angstaanjagende man ter wereld. Zo'n perfectionist op het veld. Je mocht geen enkele fout maken, ook niet op de training. In het begin was ik altijd ziek van de spanning, omdat ik zo bang voor hem was."
De voormalige aanvaller vreesde Van Gaal, maar hij bewonderde hem ook. ,,In zijn tijd bij Ajax zei hij altijd dat hij wilde dat de bal muziek maakte. Aan het geluid van de bal kon hij dan horen of een pass goed was. Dat is echt eng! Maar als je zijn ploegen in wedstrijden in actie ziet, begrijp je waarom hij is zoals hij is. Zijn teams zijn erg indrukwekkend.''
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Weinig mis mee? VIER VERDEDIGERS op de bank tegen Excelsior...quote:Op zondag 21 december 2014 13:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook op de bank he. Weinig mis mee.![]()
![]()
Je kan er maar 3 wisselen hoor, of jij wilt 6 aanvallers op de bank ?quote:Op zondag 21 december 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weinig mis mee? VIER VERDEDIGERS op de bank tegen Excelsior...
Bovendien kun je vd Hoorn ook nog als pinchhitter zien mocht het nodig zijn
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?quote:Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kan er maar 3 wisselen hoor, of jij wilt 6 aanvallers op de bank ?
Bovendien kun je vd Hoorn ook nog als pinchhitter zien mocht het nodig zijn
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior.![]()
Tja, wat heb ja aan 8 wissels op de bank als je er maar 3 mag inbrengenquote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior..
Viergever kun je trouwens ook als middenvelder zien he, plek Serero. Schone kan ook altijd nog naar het middenveld zakken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je wel gelijk in, het zal met de psychologie te maken hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Is dat zo lastig?
Wat heb je nou aan vier verdedigers op de bank tegen fucking Excelsior.![]()
Er zijn gewoon niet meer spelers. Duarte en Zimling kunnen de training al niet bijhouden en Bazoer was weer even toe aan 90 minuten voetbal. Door de nieuwe positie van Serero heb je maar 2 aanvallende middenvelders.
Sinkgraven erbij dus verwacht ik, anders kom je al uit op Nouri en van de Beek.![]()
Of Odegaardquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zijn gewoon niet meer spelers. Duarte en Zimling kunnen de training al niet bijhouden en Bazoer was weer even toe aan 90 minuten voetbal. Door de nieuwe positie van Serero heb je maar 2 aanvallende middenvelders.
Sinkgraven erbij dus verwacht ik, anders kom je al uit op Nouri en van de Beek.Oh.![]()
Als Ajax oudere spelers haalt is het meestal een type Zimling en geen Guardado.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Of een wat oudere speler zoals GuardadoOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: