Wat is het nut? als je de ouders gaat bestraffen dan leren ze misschien dat ze hun kind moeten opvoeden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is het nut?
Het gaat om een domme actie van een kind dat zich duidelijk schuldig voelt. Als het nou een of andere dierenbeul betrof die systematisch zeezoogdieren zou omleggen, dan was het een ander verhaal.
Hoe oud ben jij en heb jezelf al kinderen?quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is het nut? als je de ouders gaat bestraffen dan leren ze misschien dat ze hun kind moeten opvoeden.
120, en ik had ze .quote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en heb jezelf al kinderen?
Ik denk dat als jij in een bos staat en er staat een beer tegenover jou dat je dan weet wie er ondergeschikt is!quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef Happel het volgende:
Dieren zijn gewoon ondergeschikt aan de mens, zie het probleem niet zo.
Dit is gewoon een kind dat kattenkwaad uithaalt. Heeft weinig te maken met een gebrek aan opvoeding.quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is het nut? als je de ouders gaat bestraffen dan leren ze misschien dat ze hun kind moeten opvoeden.
Kattenkwaad?quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kind dat kattenkwaad uithaalt. Heeft weinig te maken met een gebrek aan opvoeding.
Dieren mishandelen is geen kattenkwaad.quote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kind dat kattenkwaad uithaalt. Heeft weinig te maken met een gebrek aan opvoeding.
Dan weet je toch ook dat de maatschapij het kind verder opvoed en de kringen waarin het kind verblijft.quote:
De ouders vormen de basis.quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook dat de maatschapij het kind verder opvoed en de kringen waarin het kind verblijft.
Vooral als er gepubberd word of het kind in de pubber leeftijd is.
Geef de ouders anders een boete van 100.000 dollar en een jaar celstraf.quote:
Dat ben ik met je eens echter als het kind in de (verkeerde) kringen gaat verkeren word dat zo teniet gedaan.quote:
Ja, want dat zeg ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geef de ouders anders een boete van 100.000 dollar en een jaar celstraf.
Dat zal de opvoeding van het kind ongetwijfeld ten goede komen.
Het gaat hier net over een puber. Maar over een klein kind.quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens echter als het kind in de (verkeerde) kringen gaat verkeren word dat zo teniet gedaan.
Ik heb nergens gelezen hoe oud en hoe en wat ik las alleen identiteit geheim dus heb maar niet verder gelezen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat hier net over een puber. Maar over een klein kind.
Dat zijn de gangbare straffen voor dit vergrijp.quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, want dat zeg ik.
Redeneer eens niet zo uit vanuit de onderbuik.
Die verbale tik moeten de ouders doen, ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze dat niet gaan doen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn de gangbare straffen voor dit vergrijp.
Wat had jij dan in gedachten? Een cursus opvoeden voor beginners?
Persoonlijk denk ik dat een verbale tik op de vingers van het kind afdoende is.
Ik denk dat dat kind beter gewoon goed in de gaten gehouden kan worden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn de gangbare straffen voor dit vergrijp.
Wat had jij dan in gedachten? Een cursus opvoeden voor beginners?
Persoonlijk denk ik dat een verbale tik op de vingers van het kind afdoende is.
Nou, welk bedrag had je in gedachten, beste onderhond?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die verbale tik moeten de ouders doen, ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze dat niet gaan doen.
Het gaat hier niet om een kind dat een sneeuwbal tegen een raam aan heeft gegooid he. Waar het hier omgaat is dat een kind doelbewust een dier heeft verwond.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef john2406 het volgende:
Klein kind met een boog hoe zou die de boog gespannen hebben dan?
Tevens wat het een handboog of een kruisboog, die zijn nog moeilijker te spannen die kruisbogen lijkt me.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Provoceren is een kunst, jij kan het niet.
Was weinig provocerend aan hoor. Was gewoon een algemene vraag, zat mensen die in landen zijn geweest waar zo'n dier op het menu staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |