Druk. Heul druk.quote:
Noem hem Peter R. Ook zo'n bazensnorquote:Op zondag 21 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Josef is wel een toffe naam.
Je kind vernoemen naar Stalin, dan krijgt hij misschien ook zo'n snor
Succes ermeequote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Druk. Heul druk.
T/m 2e kerstdag elk uur volgepland joh
[..]
Noem hem Peter R. Ook zo'n bazensnor
Ieder zijn ding.quote:
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.quote:Op zondag 21 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Josef is wel een toffe naam.
Je kind vernoemen naar Stalin, dan krijgt hij misschien ook zo'n snor
Zoute snor?quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.
Als je niet beft zou ik ook vreemdgaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jij ookquote:Op zondag 21 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zwolle aan het naderen
Gezegende zondag allemaal he
Ik heb viesdikke snor.quote:
Insgelijks, gr grquote:Op zondag 21 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zwolle aan het naderen
Gezegende zondag allemaal he
En een baard.quote:Op zondag 21 december 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb viesdikke snor.
[..]
Insgelijks, gr gr
Het gaf me een beeld ergens van. Didnt like itquote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.
Mijn baard is erg uitgedund. Is nog geen derde meer van wat het was.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het gaf me een beeld ergens van. Didnt like it
:$:$:$quote:
Wil je mijn snor zie? :$quote:
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 21 december 2014 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overI see what you did there.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
IK BEN HELEMAAL GEEN ZEEKOEquote:
oiquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overHehehe. I know right.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oi freekquote:
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasquote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me de laatste week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
To!quote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Dqod het volgende:
ugh. to wake and bake or not to wake and bake
Wow ;squote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasInb4 pics ter bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasIk ben die eskimo op de boot en jij die koe tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
slaapkop :$$quote:Op zondag 21 december 2014 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben gewoon eerder wakker dan Fera :$$
En hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Totoooooquote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oi
[..]
Hehehe. I know right.
[..]
oi freek
Er kwam bijna drinken uit mn neusquote:Op zondag 21 december 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die eskimo op de boot en jij die koe toch
He bah, zulks een zwaar levenquote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier lag nog een halve naast me dus ik had geen keuze
Zo wil ik niet bekend staanquote:
Pussyjuice. Because that's what i drink for breakfastquote:
LEUGENSCHquote:
Beetje zuur beetje vitaminen lekker van maggiquote:Op zondag 21 december 2014 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pussyjuice. Because that's what i drink for breakfast
Altijd gaarquote:
Ik voel me als Jonah Hill. Altijd die meegaande, ietwat grappige dikkerdquote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 21 december 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
En ik moet zo naar een feestje, moet ik weer alcohol nuttigen
He wat naarquote:Op zondag 21 december 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zwaar levenquote:Op zondag 21 december 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al zo'n nare planningquote:Op zondag 21 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwaar leven
Ik moet deze dag twee keer doen alsof ik rollade lekker vind
Echt nadeel, gescheiden ouders met kerstpakketten.
Gvd ik wil ook rollades van mijn ouders in deze zware tijdenquote:Op zondag 21 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwaar leven
Ik moet deze dag twee keer doen alsof ik rollade lekker vind
Echt nadeel, gescheiden ouders met kerstpakketten.
Ik hou niet van rolladequote:Op zondag 21 december 2014 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd ik wil ook rollades van mijn ouders in deze zware tijden!!!
Ja ik wel. Kunnen we elkaar misschien uit de brand helpen dmv een soort ruilhandel ofzo? :$quote:Op zondag 21 december 2014 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van rollade
Gelukkig bedoelen ze het met liefde
Wat is je voorstel?quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik wel. Kunnen we elkaar misschien uit de brand helpen dmv een soort ruilhandel ofzo? :$
Nou, dat ik jou iets teruggeef wat jij graag wil hebbenquote:
wow :$quote:
Ik heb Jezus' liefde al, verder niets meer nodig tochquote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, dat ik jou iets teruggeef wat jij graag wil hebben
Ja maar hoe dan. Ik kan niet zomaar klakkeloos iets van iemand aannemen zonder er iets voor terug te gevenquote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Jezus' liefde al, verder niets meer nodig toch
Ik denk dat de rollade wel op gaat, de vriend van mijn moeder is echt een soort vuilnisbakquote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan. Ik kan niet zomaar klakkeloos iets van iemand aannemen zonder er iets voor terug te geven
Sad now. Even huilen in een donker, koud hoekje. All alone, zonder rolladequote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat de rollade wel op gaat, de vriend van mijn moeder is echt een soort vuilnisbak
Jij en Kaneel zouden goed bij elkaar passen.quote:
koppel gespotquote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij en Kaneel zouden goed bij elkaar passen.
Humberto Tan?quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er iemand die ooit wel zin heeft om te werken?
Doe het onder een dekentje, en zet de kerstverlichting aan.quote:Op zondag 21 december 2014 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sad now. Even huilen in een donker, koud hoekje. All alone, zonder rollade
*rilt
quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe het onder een dekentje, en zet de kerstverlichting aan.
De Toppers kerst cd, en alles komt goed
Toppers cd? Jij wil juist voor meer verdriet zorgenquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn celibaatleefmattiesquote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij en Kaneel zouden goed bij elkaar passen.
Ik las fatties.quote:Op zondag 21 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn celibaatleefmatties
Niets dat zo erg op mijn lachspieren werkt dan dat hoorquote:Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toppers cd? Jij wil juist voor meer verdriet zorgen
Deed ik gisteren ook. Godse hemelsequote:Op zondag 21 december 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las fatties.
Niet raar, omdat ik ontbijt met chips momenteel, maar toch.
Chips als ontbijtquote:Op zondag 21 december 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las fatties.
Niet raar, omdat ik ontbijt met chips momenteel, maar toch.
Het voelt goed, maar slecht.quote:
Heb verder weinig in huis om te eten.quote:Op zondag 21 december 2014 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chips als ontbijt
Ik heb een halve liter kiwi-sinaasappelsap gedronken als ontbijt, voel mijn tandglazuur al een beetje afbrokkelen
I knowquote:Op zondag 21 december 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt goed, maar slecht.
[..]
Heb verder weinig in huis om te eten.
Ik ontwijk fruitsapjes meestal omdat mijn tanden dan zo erg aanvoelen.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
Zit nog een beetje vol van gister ook.
alwaysquote:
Ik heb nog genoeg rollen voor 2quote:Op zondag 21 december 2014 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vetjes zijn op hun retour lijkt het
Steeds iets minder waarneembare buikvetrol
Lekker mollig toch.quote:Op zondag 21 december 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
Zit nog een beetje vol van gister ook.
quote:
Wil je aan mijn rolletjes zitten?quote:
Welke rolletjes dan?quote:Op zondag 21 december 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker mollig toch.
[..]
[..]
Wil je aan mijn rolletjes zitten?
Vandaag een balansdag.quote:
Hij is zwanger met vet.quote:
Een grote buik met liefde.quote:
31ste?quote:Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die op mijn buik.
[..]
Heel goed
Misschien ziek.quote:
Ik wil er eentje met Pyramidheadquote:Op zondag 21 december 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd voor die
Veel te lang geleden
Niks mis mee als dit voor het ontbijt is, avondeten is wat andersquote:Op zondag 21 december 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
1100 kcal naar binnen gewerkt als ontbijt.
Waarom doe ik dit![]()
Zoek gifje dang.quote:Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er eentje met Pyramidhead
Niks mis met beidequote:Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee als dit voor het ontbijt is, avondeten is wat anders![]()
Ik zal jou eens bewerken als mijn uiquote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoek gifje dang.
Kun je zo bewerken als UI via intahwebz
De funstache welquote:Op zondag 21 december 2014 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou een snor extra stimulatie verzorgen bij het beffen?
quote:
Ja, maar als je dan hele dagen in bed ligt is dat niet echt goed :Squote:Op zondag 21 december 2014 13:45 schreef Dqod het volgende:
Eten is gvd nooit mis. Dat weet jij donders goed sis
Wow, intiem :$quote:Op zondag 21 december 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bewerken als mijn ui
Ik lig toch ook niet hele dagen in bed.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je dan hele dagen in bed ligt is dat niet echt goed :S
Tuulk wel. Werken en verplichtingen zijn voor butjesquote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als je dan hele dagen in bed ligt is dat niet echt goed :S
Wut?quote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Het zit in de familie om geen leven te hebben, mijn vader zegt net dat hij ook de hele zaterdagavond heeft doorgebracht met online chatten met mensen
Hij kent de hele wordfeudcommunity op zijn duimpjequote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wut?
Zou ik niet verwachten van mensen van die leeftijd.
Is daar een community van? Waarom verbaasd me dat eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kent de hele wordfeudcommunity op zijn duimpje
Jointje?quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, voel me eindelijk weer een beetje nuchter
Ik was gewoon een keer niet bezopen gister.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, voel me eindelijk weer een beetje nuchter
Probeer je nou een nog grotere junk van haar te maken?quote:
Nee, die etizolam dus nogal laat op de avondquote:
Eens een junk altijd een junkquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer je nou een nog grotere junk van haar te maken?
Etizolam (marketed under the brand name Etilaam, Etizest, Etizola, Sedekopan, Pasaden or Depas) is a benzodiazepine analog.[1] The etizolam molecule differs from a benzodiazepine in that the benzene ring has been replaced by a thiophene ring, making the drug a thienodiazepine.[2] It possesses amnesic, anxiolytic, anticonvulsant, hypnotic, sedative and skeletal muscle relaxant properties.[3]quote:
Ja nouquote:
Als ik even de kans krijg he..quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lig toch ook niet hele dagen in bed.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Etizolam (marketed under the brand name Etilaam, Etizest, Etizola, Sedekopan, Pasaden or Depas) is a benzodiazepine analog.[1] The etizolam molecule differs from a benzodiazepine in that the benzene ring has been replaced by a thiophene ring, making the drug a thienodiazepine.[2] It possesses amnesic, anxiolytic, anticonvulsant, hypnotic, sedative and skeletal muscle relaxant properties.[3]
werkenquote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk wel. Werken en verplichtingen zijn voor butjes
Geilquote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik even de kans krijg he..
Doorligwonden en alles.
Zo rollen de pyamadagen.quote:
Oké. Gelukkig ken ik veel medische en wetenschappelijke termen in het Engels.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Etizolam (marketed under the brand name Etilaam, Etizest, Etizola, Sedekopan, Pasaden or Depas) is a benzodiazepine analog.[1] The etizolam molecule differs from a benzodiazepine in that the benzene ring has been replaced by a thiophene ring, making the drug a thienodiazepine.[2] It possesses amnesic, anxiolytic, anticonvulsant, hypnotic, sedative and skeletal muscle relaxant properties.[3]
Ik hang helemaal niet ergens afquote:
Ook daar geen verstand van. Bepaalde medicijnen die ook recreatief worden gebruikt dus?quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van benzo maar dan chiller
Wantquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van benzo maar dan chiller
PEEEEWWWP!quote:
NEE ik blijf op de bankquote:
Chillquote:
Stonerlach ontglipte mequote:
Ik heb er ook geen verstand vanquote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar geen verstand van. Bepaalde medicijnen die ook recreatief worden gebruikt dus?
Ja. Behalve als je in de zorg, horeca of bij de hulpdiensten werkt.quote:Op zondag 21 december 2014 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoop dat het lekker rustig is op de weg![]()
De meeste mensen zijn toch vrij met kerst - Oud en Nieuw?
Ik ben nog een n00b op drugsgebied.quote:
Is dat de charmante lach die ik van je gewend ben?quote:
Je maag is een aandachtshoer.quote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
M'n maag knort, maar toch zit ik nog vol. Wat is deze?
Ik werk niet in deze beroepsgebieden en toch werk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Behalve als je in de zorg, horeca of bij de hulpdiensten werkt.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar geen verstand van. Bepaalde medicijnen die ook recreatief worden gebruikt dus?
Noir de cavia heeft ook buikgeluiden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
M'n maag knort, maar toch zit ik nog vol. Wat is deze?
Cool.quote:
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de charmante lach die ik van je gewend ben?
Kom ik bij je langs.quote:Op zondag 21 december 2014 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noir de cavia heeft ook buikgeluiden.
Eerdaags zal je in een cavia veranderen.
Ja, slaapmiddelen en angstremmers. Als je wakker bent voelt het een beetje dronken maar dan minder verdoofd.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind het wat euforischer, maar ik heb niet heel veel benzo's gehad verderquote:
Kan zijn dat ik wat vergeten ben. Waar werk je dan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk niet in deze beroepsgebieden en toch werk ik.
Fml.
Oke Ron Brandsteder junior.quote:
Cavia's hebben ook pootjes :Squote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom ik bij je langs.Wel een eind kruipen.
Apart.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, slaapmiddelen en angstremmers. Als je wakker bent voelt het een beetje dronken maar dan minder verdoofd.
[..]
Vind het wat euforischer, maar ik heb niet heel veel benzo's gehad verder
Meer van "I want"quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, slaapmiddelen en angstremmers. Als je wakker bent voelt het een beetje dronken maar dan minder verdoofd.
[..]
Vind het wat euforischer, maar ik heb niet heel veel benzo's gehad verder
In de HR / recruitment.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik wat vergeten ben. Waar werk je dan?
In de Hoge Raad werken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de HR / recruitment.
Kort door de bocht, ik neem mensen aan of ik wijs ze af.
Ik zeg doen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik ook drugs gebruiken als ik moet werken?
Wil een van jullie het dan komen filmen?
Interessante gesprekken heb je dan wel..
quote:
Bedrijf waar je werkt gewoon open met kerst?quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de HR / recruitment.
Kort door de bocht, ik neem mensen aan of ik wijs ze af.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Ron Brandsteder junior.
En dan neem ik mijn cavia's mee en zeg dat ze meebeslissen.quote:
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer van "I want"
Benzo's zijn ook fijn tho
Lekker half kwijlen en van de kaart zijn van de valium
Ja, helaas is dat een van de drukste dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedrijf waar je werkt gewoon open met kerst?
Je was toch aan het afkicken?quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel een beetje verslavend
Dus ik heb maar zo weinig mogelijk gekocht.
Zal ik komen solliciteren dan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan neem ik mijn cavia's mee en zeg dat ze meebeslissen.
quote:
quote:
Waar koop je zo iets? Moet ik dan denken aan een dealer of loop je gewoon de kruidvat binnen?quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel een beetje verslavend
Dus ik heb maar zo weinig mogelijk gekocht.
Klote lijkt me dat. Ik zou dan al 0 motivatie hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, helaas is dat een van de drukste dagen._
Ik kom dat zeker filmenquote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik ook drugs gebruiken als ik moet werken?
Wil een van jullie het dan komen filmen?
Interessante gesprekken heb je dan wel..
"Noir says noquote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan neem ik mijn cavia's mee en zeg dat ze meebeslissen.
Ach ja, het zijn maar 3 daagjes en op woensdag heb ik mijn agenda lekker niet open gezet, gna gna gnaquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote lijkt me dat. Ik zou dan al 0 motivatie hebben.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, zou Royco gewon zo al aannemen hoor
Volgens mij krijg je dat normaal gesproken alleen op recept. Zal wel een dealer zijn dan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar koop je zo iets? Moet ik dan denken aan een dealer of loop je gewoon de kruidvat binnen?
Wil je me dan ook even muilkorven?quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom dat zeker filmen
*legt lijntje codeine klaar voor sis
Keertje doen?quote:
Voorlopig? Lijkt me niet slim om dan weer ergens anders van afhankelijk te worden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja alleen van wiet hoor
Voorlopig alleen elke zaterdag
Surequote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je me dan ook even muilkorven?
In case of...
Oreo says yesquote:
Op vage internetsites waar ze zeggen dat het voor onderzoeksdoeleinden is en niet voor human comsumptionquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar koop je zo iets? Moet ik dan denken aan een dealer of loop je gewoon de kruidvat binnen?
Dat zou ik nooit doen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oreo says yes![]()
![]()
![]()
Die zegt overal ja tegen.
Ook al biedt je haar aan om haar van een afgrond te trappen ..
Klinkt als een strak planquote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keertje doen?
En dan de volgende dag beetje etizo om te vergelijken
quote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oreo says yes![]()
![]()
![]()
Die zegt overal ja tegen.
Ook al biedt je haar aan om haar van een afgrond te trappen ..
Heb mezelf wel onder controle denk ik, ik wil gewoon even niet meer mijn dagen beginnen met wake n bake en door een hel gaan bij een weekje zonder, en er daarna gewoon weer van kunnen genietenquote:Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorlopig? Lijkt me niet slim om dan weer ergens anders van afhankelijk te worden.
Oké.quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb mezelf wel onder controle denk ik, ik wil gewoon even niet meer mijn dagen beginnen met wake n bake en door een hel gaan bij een weekje zonder, en er daarna gewoon weer van kunnen genieten
Awesomenessquote:
Nee uiteraard niet, dit was slechts een geschetst voorbeeld niet strokend met de werkelijkheidquote:
Neequote:
Koi wel, Ask the chef nietquote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Is die sushitent in Arnhem trouwens een aanrader?
Koi bedoelde ik.quote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Waarom is dat nog niet gebeurd?
[..]
Koi wel, Ask the chef niet
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Is die sushitent in Arnhem trouwens een aanrader?
Die dus welquote:
Ze kenne de druk nie aan niequote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Alhoewel, als je er met een groep gaat eten is er kans dat je sommige items niet krijgt of pas na een paar rondes.. De kwaliteit van het eten is wel goed en ruime keuze aan toetjes.
Wij waren dan ook grootverbruikquote:
You and me both danquote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
FOK! afwezigheid van mij denk ik
GVDquote:
Oh god, moet je nu weer een tijd wachten tot je een nieuw ww krijgt opgestuurd?quote:
vertaling: godnondeju !quote:
Nou, geblokkeerd voor een kwartier, omdat ik te stom ben om mijn wachtwoord goed in te typenquote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, moet je nu weer een tijd wachten tot je een nieuw ww krijgt opgestuurd?
Ik sporadisch, in elk geval niet meer in SC's.quote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
You and me both dan
Ben tot voor kort een jaar ofzo niet op Fok geweest
Het was een donker jaar voor ons Fok!ersquote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
You and me both dan
Ben tot voor kort een jaar ofzo niet op Fok geweest
Die dingen komen ook echt nog gewoon met de post toch?quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, moet je nu weer een tijd wachten tot je een nieuw ww krijgt opgestuurd?
Amen to thatquote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vertaling: godnondeju !
[..]
Nou, geblokkeerd voor een kwartier, omdat ik te stom ben om mijn wachtwoord goed in te typen
Dat laatste ken ik maar al te goedquote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sporadisch, in elk geval niet meer in SC's.
Te druk met andere forums verblijden met mijn aanwezigheid
En met een leven hebben, maar aan alles komt een einde
Awwquote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that![]()
[..]
Dat laatste ken ik maar al te goed
Dus hier een lief gifje voor je om het een beetje draaglijker te maken.
En voor mezelf ook een beetje
[ afbeelding ]
Altijd leuk. Zou kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww
Mijn kat doet soms van die geniale dingen, ik ga denk ik maar eens gifjes van hem maken
De mijne wordt helemaal gek als hij in de buurt van doner komtquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd leuk. Zou kijken
Ik ga binnenkort maar eens weer een filmpje maken van mijn kat die high is on slaaplekkerthee. Lachen gegarandeerd
Hahaha bazenkatquote:Op zondag 21 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne wordt helemaal gek als hij in de buurt van doner komt
En hij zet alles op alles om mijn kapsalons te plunderen
Die rooie van mij eet alles.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha bazenkat
Herkenbaar ook wel. Die van mij wordt trouwens helemaal lijp wanneer ze mijn geniale lasagne ruikt
Of sushi, dan moet ik echt uitkijken anders is het weg
Zo hoort het ookquote:
Mijn andere is juist heel kieskeurig.quote:Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Bon lust ook wel heel veel, maar dat zijn toch wel echt haar favoriete dingen om van m'n bord te jatten :$
Kieskeurige kattenquote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn andere is juist heel kieskeurig.
Maar verder is ie heel lief enzoquote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kieskeurige katten
Die katten moeten in therapie bij een kattenfluisteraar :$
quote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kieskeurige katten
Die katten moeten in therapie bij een kattenfluisteraar :$
Dat is het belangrijkst uiteraardquote:
Ik grinnikte heel hardquote:
Ja lijkt op zijn baas hequote:Op zondag 21 december 2014 15:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst uiteraard
[..]
Ik grinnikte heel hard
Hallo kaneel. Jij bent #smooth#quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Kaneel hier.
Ik heb pijn aan mijn rug en het nummer van een meisje.![]()
Nee, ga haar helpen met wiskunde.quote:Op zondag 21 december 2014 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hallo kaneel. Jij bent #smooth#
Noemen ze dat zo tegenwoordig :$quote:Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ga haar helpen met wiskunde.
Ik zal jou eens helpen met je wiskunde.quote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig :$
En kusje voor je arme rug
Doe maar. Wiskunde was nooit m'n sterkste vakquote:Op zondag 21 december 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens helpen met je wiskunde.
Dank je. We waren met iemand minder dan verwacht, dus ik stond in mijn eentje aan dat touw te trekken. Maar uiteindelijk alles goed gekomen.
Nu even energie vinden om soep te maken met worst.
Dan mag je me betalen in liefde.quote:Op zondag 21 december 2014 16:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar. Wiskunde was nooit m'n sterkste vak
Rustig aan doenOok lekker relaxen
quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je me betalen in liefde.
Ik zit eigenlijk veel te vol om te eten, dus fuck die soep.
Beetje lekker op de bank porno kijken dan maarquote:Op zondag 21 december 2014 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hoort het. Inspanning is nergens goed voor op zondagen
Count me inquote:Op zondag 21 december 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje lekker op de bank porno kijken dan maar
Ben op dreef vandaagquote:
Lekker lam zijnquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n trek in vlees nu, hnngg.
Ben aan het twijfelen om donertje te halen.
Terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel meer zin in doner dan in die rollade die me steeds wordt voorgeschoteld
Hoezo, heb je haar afgewezen?quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
Ik heb letterlijke fattystruggles. MsMessy zoekt fittie
Zij is huge ja.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
Wat heb je haar misdaan, schobbejak?quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
Ik mengde me in een discussie over dode katten en sterkte wensers. En ineens kwam MsMessy om de hoek kijken...quote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je haar misdaan, schobbejak?
Ik mis draaien wel het meest zo in zo'n week stoppenquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef perro. het volgende:
qodje, kun je voor mij ff een jointje draaien? heb geen zin.
Doe gvd niet zo lam, gekquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef perro. het volgende:
qodje, kun je voor mij ff een jointje draaien? heb geen zin.
ik draai altijd heel langzaam, 10 minuutjes een jointje. perfectionist. dus doe maar!quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mis draaien wel het meest zo in zo'n week stoppen
Wil wel een draai ZZPer worden
Als ik eenmaal bezig ben worden het er ineens 5 ofzo, gewoon omdat het zo kalmerend werktquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik draai altijd heel langzaam, 10 minuutjes een jointje. perfectionist. dus doe maar!
lam? ik? hahaquote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe gvd niet zo lam, gekBen gvd geen draaimachine gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |