Druk. Heul druk.quote:
Noem hem Peter R. Ook zo'n bazensnorquote:Op zondag 21 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Josef is wel een toffe naam.
Je kind vernoemen naar Stalin, dan krijgt hij misschien ook zo'n snor
Succes ermeequote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Druk. Heul druk.
T/m 2e kerstdag elk uur volgepland joh
[..]
Noem hem Peter R. Ook zo'n bazensnor
Ieder zijn ding.quote:
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.quote:Op zondag 21 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Josef is wel een toffe naam.
Je kind vernoemen naar Stalin, dan krijgt hij misschien ook zo'n snor
Zoute snor?quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.
Als je niet beft zou ik ook vreemdgaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jij ookquote:Op zondag 21 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zwolle aan het naderen
Gezegende zondag allemaal he
Ik heb viesdikke snor.quote:
Insgelijks, gr grquote:Op zondag 21 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zwolle aan het naderen
Gezegende zondag allemaal he
En een baard.quote:Op zondag 21 december 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb viesdikke snor.
[..]
Insgelijks, gr gr
Het gaf me een beeld ergens van. Didnt like itquote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Een goede zoute snor halen kan hij dan wel.
Mijn baard is erg uitgedund. Is nog geen derde meer van wat het was.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het gaf me een beeld ergens van. Didnt like it
:$:$:$quote:
Wil je mijn snor zie? :$quote:
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 21 december 2014 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overI see what you did there.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
IK BEN HELEMAAL GEEN ZEEKOEquote:
oiquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt nog mee toch. Deed er zelf dik een half uur overHehehe. I know right.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oi freekquote:
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasquote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me de laatste week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
To!quote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Dqod het volgende:
ugh. to wake and bake or not to wake and bake
Wow ;squote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasInb4 pics ter bevestigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je pics van mij aan het posten wasIk ben die eskimo op de boot en jij die koe tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
slaapkop :$$quote:Op zondag 21 december 2014 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben gewoon eerder wakker dan Fera :$$
En hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Totoooooquote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oi
[..]
Hehehe. I know right.
[..]
oi freek
Er kwam bijna drinken uit mn neusquote:Op zondag 21 december 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben die eskimo op de boot en jij die koe toch
He bah, zulks een zwaar levenquote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier lag nog een halve naast me dus ik had geen keuze
Zo wil ik niet bekend staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |