Echt niet???? Zoals je ziet haal ik namen nog wel eens door elkaar. Sorryquote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Danic, nee
En FR, ik ben Spark echt niet
ik heb alleen wel een vraag want ik heb werkelijk geen.idee hoe zindelijkheidstraining.gaat. we zette haar nu Sochtends en savonds op het potje bij aan en uitkleden. Hoe nu verder?!
Nog niets verder. Gewoon zo doorgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
Danic, nee
En FR, ik ben Spark echt niet
ik heb alleen wel een vraag want ik heb werkelijk geen.idee hoe zindelijkheidstraining.gaat. we zette haar nu Sochtends en savonds op het potje bij aan en uitkleden. Hoe nu verder?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die begint met een Iquote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef Spirit82 het volgende:
De naam van die van mij eindigt ook op een A
Ohja. Helemaal niet over nagedacht.quote:Op zondag 21 december 2014 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, wie zei dat nou van dat watje? Ik onthou 'm wel, ik weet alleen niet zo goed of ze rechts of links is nog. En ze zal het er wel uitpeuteren, al ga ik 'm wel proberen. Thnx!
Ik durf dat ook niet hoor alleen met twee kinderen. maar wil er binnenkort wel weer een keer toe. Eline is zo aan het klimmen, denk dat ze het geweldig gaat vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik durf het met 2 kinderen eigenlijk niet aan.
Ean durft bar weinig dus moet ik mee en sac gaat alle kanten op.
Ik ben er nog niet geweest in Veldhoven. Wel een paar keer langsgereden, maar ik vind het er zo kaal uitzien als je binnen kijkt dat ik er denk ik niet snel voor zal kiezen. (Maar misschien is dat alleen maar schijn en moet ik het maar gewoon eens proberen.. Ik weet het niet)quote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef Shandaly het volgende:
Ja, zo'n indoor iets zou ik ook weer eens moeten doen... onlangs een nieuwe Ballorig hier geopend in Veldhoven en die schijnt best mooi te zijn. Maar ik verwacht idd ook dat Femke niet veel alleen zal doen.
Ik word echt horendol van haar weer vandaag. Zat zelfs net te denken dat ik begin te begrijpen waarom sommige mensen hun kinderen slaan...Diep ademhalen, tot 10(0) tellen... en gelukkig i het bijna middagdutjestijd...
Het ziet er iig een stuk helderder en lichter uit dan dat 123 Speelparadijs hier in Eindhoven zelf. Da's zo'n donker hol zonder daglicht, dat ik daar zelf altijd naar en met hoofdpijn uit kom. En ik zag in Veldhoven wel ook andere zitjes voor ouders... gewone banken om wat relaxter in te zitten dan van die plastic keukenstoeltjesquote:Op maandag 22 december 2014 13:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest in Veldhoven. Wel een paar keer langsgereden, maar ik vind het er zo kaal uitzien als je binnen kijkt dat ik er denk ik niet snel voor zal kiezen. (Maar misschien is dat alleen maar schijn en moet ik het maar gewoon eens proberen.. Ik weet het niet)
Fijn he? Van die buien.. Hier ben ik ook ooit heel erg blij als het weer dutjes tijd is
Oeh daar ga ik dan toch weer eens kijken als ik bij mijn ouders ben.quote:Op maandag 22 december 2014 11:23 schreef mousemicky het volgende:
Ballorig, dat plan heb ik ook, alleen nog niet uitgevoerd... Ik denk dat J. het leuk vindt, als ik maar mee doe. Maar ik ga dan ook rustig zo'n kubussenklimrek mee in.
Voor de Zeeuwen onder jullie, in het Arsenaal (was ook al leuk voor peuters, ideaal voor een regenachtige vakantiedag) is ook zo'n parcours, alleen de versie van 3-6 jaar is, nou ja, gemaakt voor 3-6 jaar. Mama zat daar dus bijna klem (en papa maar lachen![]()
)
En mag ik even een![]()
![]()
doen, mijn kind heeft vanochtend uitgeslapen tot kwart over 10!!!! Ik denk dat ie z'n slaapgebrek ernstig aan het inhalen is. I likezzzz, kerstvakantie rules!
Oeh, da's best een goed idee!quote:Op maandag 22 december 2014 14:13 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn vanochtend naar de speelhoek in het winkelcentrum geweest. Afgesproken met een vriendin, kindjes lekker gespeeld en wij gekletst. En maandagochtend dus niet zo druk. Gratis, parkeren in de parkeergarage onder het winkelcentrum dus helemaal prima.
Ik ook niet hoor... maar er zijn momenten dat het wel moeite kost en moet je de zelfbeheersing echt uit je tenen halen...quote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef danic het volgende:
Shandaly![]()
Ik herken je gevoel wel hoor. (Hoewel ik nooit zou slaan! Dat wil ik dan wel even gezegd hebben!)
Natuurlijk kun jij dat! Mijn man liep er alleen zo in vast dat er niet zoveelste anders op zat dan hulp zoeken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef danic het volgende:
Nee niet meer hoor.
Heb vorig jaar emdr gehad ivm ptss, maar nu niks meer.
Maar ik ben er zelf wel mee bezig. Ik wil dit graag nu verder zelf oplossen. Ik vind dat dat moet kunnen
Ik ben al weg bij de oude vereniging. Mijn vriend werkt onregelmatig. Hierdoor kon ik maar 2 van de 5 avonden echt goed trainen. Een derde avond kon ik dan een uurtje, maar ik zat wel minimaal een half uur enkele reis in de auto.quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, echt prachtig dat jullie het zo opschrijven hoor. Je kunt elkaar soms zomaar helpen, tenzij je uit schaamte je mond houdt.
Danic, het enige waar ik je misschien mee kan helpen (als ik je tenminste goed begrepen heb): blijf niet bij je oude vereniging omdat je daar zoveel lol had; dat vind je heus bij alle andere verenigingen ook! Kies voor de makkelijkste weg, die in het buurtcentrum om de hoek bijvoorbeeld. Dan kost het je weinig extra tijd en energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen komen mijn liefjes thuis![]()
3!
Hij is eigenlijk ook een beetje overspannen nu, maar dat wil hij niet horenquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef danic het volgende:
Oh lieverdwat heftig.
Ik moet nog even googelen op die diagnose, maar Pfffff ik snap dat het even nodig was, dat logeren.
Ja!quote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Sjezus Inca![]()
Lekker knuffelen morgen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |