Goh.. dat heb ik eigenlijk nou nooit... dat ik Spirit en Sparks door elkaar haal... Ik haal juist altijd Ladyblack en Suikertante door elkaar. Niet dat die namen nou zoveel op elkaar lijken, en de een heeft een jongentje en de ander een meisje... maar toch
Ik heb soms wel moeite met de UI van Sparkling, wat ik daar nou eigenlijk zie.. op een of andere manier heb ik altijd het idee dat het een gekanteld plaatje is, maar da-iznie!
Aj, wagenziekte... *boks*
Voor mezelf dan, mijn kinderen lijken er vooralsnog gelukkig geen last van te hebben. Ik heb het nog steeds regelmatig, ik rij dan ook het liefste zelf, dan heb ik er geen last van. Is soms ook wel gek ook, want bijvoorbeeld in kermisattracties heb ik eigenlijk nooit last... kan niet gek genoeg gaan, tig keer over de kop is geen enkel probleem... en dan rijden we van de kermis naar huis, en word ik in de auto misselijk...
Yay! Een doorslapende tweeling en hun peuterbroer!

Dat je nu zo moe bent is vast omdat je zoveel slaap niet gewend bent

Komt goed. Hopelijk is dat doorslapen een héle lange fase

Wauw mandy, als zelf stokbroodjes willen smeren!
Femke is juist van een 'alles-zelf-willen-doen'-fase, weer terug in de gemakzuchtige 'voer-me-maar'-fase. Lekker handig.. not... Maar ach, misschien wel weer beter voor mijn lijn, eet ik zelf minder.
Qua logeren: het gebeurt (nog) niet vaak, maar waarschijnlijk vanaf volgend jaar iets vaker. Bij mijn ouders gaat het hartstikke goed, zoals we laatst gemerkt hebben in de herfstvakantie toen we wilden klussen. En mijn schoonzusje is momenteel een nieuw huis aan het bouwen waarin ze duidelijk al logeerkamers hebben ingetekend voor ons en/of onze kindjes

En we hadden het er zelf ook nog over dat we het sowieso eens wat vaker moeten doen om even gewoon tijd voor onszelf te hebben, ipv alleen als er iets is.
Ow, en vandeweek was ik toch zo aan het jubelen dat ze zo vrolijk was? Helaas was dat een eenmalige actie

Ze is nu wel hartstikke vrolijk, maar alleen als ze volle 100% aandacht van mij krijgt. Zodra dat daalt naar ~90% of lager is het drama. Dus de deur openen als de bel gaat: sirene! Even naar het toilet? Sirene! Lars helpen met z'n legoprojectje? Luchtalarm! Zucht...