Lijkt me lekker.quote:
Ik eet gewoon met vork daar. T lukt mij niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me lekker.
Kunnen jullie trouwens met stokjes eten? Ik moet nog steeds om hulpstokjes vragen, want ik heb geen zin om te oefenen wanneer ik honger heb.
Eet gewoon met je familie mee, lekker makkelijkquote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Heb honger, weet niet wat te eten tfu. Heb kip gemarineerd vanmorgen maar heb geen zin om die te bakken.
Je kunt als alleenstaande vrouw ook in bv alleen de weekenden een pleegkind in huis nemen, is nog nuttig ook.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag al wel 2 x gehoord: jouw beurt om te baren.
Op dit moment wil ik een kind uit liefde. Na mn 38ste geef ik de hoop op en zou ik dit soort dingen wel willen doen. Nu niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kunt als alleenstaande vrouw ook in bv alleen de weekenden een pleegkind in huis nemen, is nog nuttig ook.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet gewoon met vork daar. T lukt mij niet.
Op mijn 23ste kreeg ik dat al te horen. Van Nederlanders nota bene.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag al wel 2 x gehoord: jouw beurt om te baren.
Haha, en al een man gevonden?quote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op mijn 23ste kreeg ik dat al te horen. Van Nederlanders nota bene.
Heb je het nog gemaakt? Hoe was het?quote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef Bortecinem het volgende:
Heb vandaag clotted cream gevonden in de super. Ga scones maken.
Iemand weleens geprobeerd?
Yess, ben ze nu aan het eten. Meh. Met tien laagjes clotted cream erop is het wel te doen maar verder meh. Stomme is dat ik niet weet of het is mislukt of of scones gewoon meh zijn. Nog nooit de real deal gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je het nog gemaakt? Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocro whyy. Kindje half Marokkaans?quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom samen zoeken.
Marokkaanse gebakjes voor mn neus en niet mogen eten.
Ja vaker, je hebt daar sushi rijst voor nodig officile beaming van de rijst is Meshi rijst. Maar als je naar de toko gaat of supermarkt staat er meestal sushirijst op.quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, heb je wel eens zelf sushi gemaakt? Wat voor rijst moet je daarvoor gebruiken en hoe maak je het (om het zo sticky te krijgen)?
Ik gebruik altijd de rijst die Turken gebruiken. Werkt perfect.quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaker, je hebt daar sushi rijst voor nodig officile beaming van de rijst is Meshi rijst. Maar als je naar de toko gaat of supermarkt staat er meestal sushirijst op.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yess, ben ze nu aan het eten. Meh. Met tien laagjes clotted cream erop is het wel te doen maar verder meh. Stomme is dat ik niet weet of het is mislukt of of scones gewoon meh zijn. Nog nooit de real deal gehad.O, cool! Voor hoe lang ga je en weer alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een dagje. Weet wel zo'n tokkie-dagreis.quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, cool! Hoe lang ga je en weer alleen?
Ah, ok. Maar heeft het nog een speciale bereiding nodig om het sticky te maken zeg maar?quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaker, je hebt daar sushi rijst voor nodig officile beaming van de rijst is Meshi rijst. Maar als je naar de toko gaat of supermarkt staat er meestal sushirijst op.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar heeft het nog een speciale bereiding nodig om het sticky te maken zeg maar?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yess, ben ze nu aan het eten. Meh. Met tien laagjes clotted cream erop is het wel te doen maar verder meh. Stomme is dat ik niet weet of het is mislukt of of scones gewoon meh zijn. Nog nooit de real deal gehad.scones zijn best lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel nice.quote:Op zondag 21 december 2014 19:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon een dagje. Weet wel zo'n tokkie-dagreis.
En nee, dit keer niet alleen.
Bus.quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch wel nice.Hoe ga je, met het vliegtuig of de veerboot?
Ik merk het volgende week wel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
scones zijn best lekker hoor
Ik ben nog noooit geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook naar Londen.Laatste keer is alweer twee jaar geleden, tijdens de kerstvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |