Haha, oma's mogen dat.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heb oma 30m geleden gebeld. Nene ik kom eraan sta je klaar?
Rustig spitskool wrap gegeten en ff met mama gekletst.
Sta ik verdorie nog op haar te wachtenIk woon vanaf 100 m van haar af.
Haaaa d8 vandaagquote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om de drukte te laten zien vanuit vogelperspectief tijdens Ashura, lijkt mij.
Denk dat je Arbaeen bedoelde.quote:Op zondag 21 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om de drukte te laten zien vanuit vogelperspectief tijdens Ashura, lijkt mij.
Wat is dat?quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk dat je Arbaeen bedoelde.
Ahja, die moest ik even opzoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk dat je Arbaeen bedoelde.
Zo oud ben je.quote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een nichtje van 1 dag![]()
Wat raar dat wij 31 jaar schelen
Lijkt me lekker.quote:
Ik eet gewoon met vork daar. T lukt mij niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me lekker.
Kunnen jullie trouwens met stokjes eten? Ik moet nog steeds om hulpstokjes vragen, want ik heb geen zin om te oefenen wanneer ik honger heb.
Eet gewoon met je familie mee, lekker makkelijkquote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Heb honger, weet niet wat te eten tfu. Heb kip gemarineerd vanmorgen maar heb geen zin om die te bakken.
Je kunt als alleenstaande vrouw ook in bv alleen de weekenden een pleegkind in huis nemen, is nog nuttig ook.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag al wel 2 x gehoord: jouw beurt om te baren.
Op dit moment wil ik een kind uit liefde. Na mn 38ste geef ik de hoop op en zou ik dit soort dingen wel willen doen. Nu niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kunt als alleenstaande vrouw ook in bv alleen de weekenden een pleegkind in huis nemen, is nog nuttig ook.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet gewoon met vork daar. T lukt mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |