copy en pastquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blaadjes nu kan ik Divje niet meer quoten. Jij cockblockert.
Kopiëren & plakkenquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh dat is kut ja. sorryquote:Op zondag 21 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mobiel gaat dat zo stom, geen mooie quote enzo meer.
Als je uit de buurt van 020 komt duurt dat zo'n 2,5 tot 3 uurquote:Op zondag 21 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog nooit in Drenthe eweest en zou niet weten hoe lang het duurt voor ik daar aan zou komen.
maak het maar goed met me.quote:
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.quote:Op zondag 21 december 2014 00:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je uit de buurt van 020 komt duurt dat zo'n 2,5 tot 3 uur
Ik huwlijk je uit aan Divje.quote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak het maar goed met me.
[..]
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.
Hey Insoquote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die wil je sowieso niet in je provincie.
Alles wat verbruikt wordt tijdens zo'n reis moet wel weer bespaard worden hequote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak het maar goed met me.
[..]
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.
Kan nog wel 1 bij hoorquote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die wil je sowieso niet in je provincie.
quote:
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles wat verbruikt wordt tijdens zo'n reis moet wel weer bespaard worden he
ik was aan jou, divje en het milieu nog wat schuldig. 3 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Hoe maak je het dan goed met me... dit voelt als een scam aan. Joh.
Energieverbruik van de trein/bus, fabricatiekosten van het eten/drinken wat je onderweg nuttigd enneh.. Moet ik door gaan?quote:
Hoe ga ik dat tegen dan? Ik ga wel niks eten onderweg en water drinken moet genoeg zijn. Uit mijn milieubewuste Dopperflesje.quote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Energieverbruik van de trein/bus, fabricatiekosten van het eten/drinken wat je onderweg nuttigd enneh.. Moet ik door gaan?
LEkker, iets teveel?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Divje het volgende:
Oh wacht. Ik snap mezelf niet meer.
Kronkel in de kop
Dat wordt 'm niet dat douchenquote:Op zondag 21 december 2014 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat tegen dan? Ik ga wel niks eten onderweg en water drinken moet genoeg zijn. Uit mijn milieubewuste Dopperflesje.
Ja ik ga nog ff wat roken bij de buren dan snap ik het allemaal ook weer misschien.quote:
Haha, rookze en slaap lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ga nog ff wat roken bij de buren dan snap ik het allemaal ook weer misschien.
Truste alvast mensen.![]()
![]()
Heyquote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je echte plannen haf om je zolderkamer te verlaten...
Doei KBquote:Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei Blaadjes.Doei Divje, ik volg het allemaal niet meer zo goed. Tijd om iets anders te gaan doen.
Wat dus betekent dat er minder lang of gewoonweg niet gedoucht kan worden.quote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles wat verbruikt wordt tijdens zo'n reis moet wel weer bespaard worden he
Drugs are bad mmkay?quote:Op zondag 21 december 2014 04:15 schreef Divje het volgende:
Ik moet bij zo'n dopper flesje denken aan kolven. wtf
Haha zeg dat dannnn! Maar goed, dan gaan we wel een potje scrabble spelen ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:25 schreef Divje het volgende:
Na een korte analyse ben ik erachter gekomen dat dít m'n fout was:
[..]
Wat dus betekent dat er minder lang of gewoonweg niet gedoucht kan worden.
Met andere woorden, meer tijd voor andere dingen! Alleen kwam dat er niet uit zoals ik het bedoelde
Alcohol is slecht.
Op stage vorig jaar dacht een meneer dat het een speenfles was.quote:Op zondag 21 december 2014 04:15 schreef Divje het volgende:
Ik moet bij zo'n dopper flesje denken aan kolven. wtf
quote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat. Dat gifje.
Hoi ik ben kb.
Iedereen komt mij stalken in deze SC geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat. Dat gifje.
Hoi ik ben kb.
Ja klopt! Leuk he? Ik denk dat jij ook een leuke UI hebt, alleen kan ik die mobiel niet zien helaesch.quote:Op zondag 21 december 2014 10:29 schreef theguyver het volgende:
[..]Klinkerbotsing jou avatar is ook leips, van charley brown toch?
En welkom op BNW SC, ik ben ook weer eens een weekendje weg!
* theguyver heeft een enorme droge strot!
Voel je niet belangrijk. Ik ben hier niet voor jou.quote:Op zondag 21 december 2014 10:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen komt mij stalken in deze SC geloof ik
Ohquote:Op zondag 21 december 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel je niet belangrijk. Ik ben hier niet voor jou.
quote:Op zondag 21 december 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt! Leuk he? Ik denk dat jij ook een leuke UI hebt, alleen kan ik die mobiel niet zien helaesch.
Bedankt, oké fijn weekend!
[..]
Voel je niet belangrijk. Ik ben hier niet voor jou.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie zijn beide van harte welkom hier hoor, hoe meer zielen, deste minder bier voor Fogel!
Bier!quote:
Hahaquote:Op zondag 21 december 2014 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha zeg dat dannnn! Maar goed, dan gaan we wel een potje scrabble spelen ofzo.
[..]
Op stage vorig jaar dacht een meneer dat het een speenfles was.
Kameraad! Hier ook een droge strot niet te zuinigquote:Op zondag 21 december 2014 10:29 schreef theguyver het volgende:
[..]Klinkerbotsing jou avatar is ook leips, van charley brown toch?
En welkom op BNW SC, ik ben ook weer eens een weekendje weg!
* theguyver heeft een enorme droge strot!
Blaadjes deed nog een laatste stuiptrekking om me voor het eind van het jaar in te halenquote:
En dat ondanks de downtime. Volgens mij zat iedereen steeds te f5-enquote:
Geen complot is jou vreemd hequote:Op zondag 21 december 2014 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blaadjes deed nog een laatste stuiptrekking om me voor het eind van het jaar in te halen![]()
Deed hij expres daarom vroeg hij vorige week al of ik ging feesten, dan lokt hij iedereen in de SC om alsnog zo veel mogelijk te kunnen posten..
Het is een COMPLOT zeg ik je !!!![]()
kerstmarkt, yay![]()
[ afbeelding ]
Jou inhalen lukt niemand meer hierquote:Op zondag 21 december 2014 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blaadjes deed nog een laatste stuiptrekking om me voor het eind van het jaar in te halen![]()
Deed hij expres daarom vroeg hij vorige week al of ik ging feesten, dan lokt hij iedereen in de SC om alsnog zo veel mogelijk te kunnen posten..
Het is een COMPLOT zeg ik je !!!![]()
kerstmarkt, yay![]()
[ afbeelding ]
De lettertjes op dat knopje zijn idd vervaagdquote:Op zondag 21 december 2014 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dat ondanks de downtime. Volgens mij zat iedereen steeds te f5-en
De vraag is nu natuurlijk. ..waar is scrummie. Straks is topic al weer vol.quote:Op zondag 21 december 2014 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Jou inhalen lukt niemand meer hier
Grote markt zegWel gezellig altijd
Waar staat de Glühwein-kraam?
[..]
De lettertjes op dat knopje zijn idd vervaagd
quote:
Met Klinkerbotsingquote:Op zondag 21 december 2014 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]met scrummie?
zie plaatje pagina terug?
R&P / Even voorstellen..quote:
We acteren hier allemaal crisisquote:Op zondag 21 december 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]Nope ... ik weet er alles van lading crisis acteurs hier neer gedropt!
Kan niet anders!
Geef maar toe...!!!
Allemaal kloontjes van mij. Veel werk hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]Nope ... ik weet er alles van lading crisis acteurs hier neer gedropt!
Kan niet anders!
Geef maar toe...!!!
plus fok! even speciaal voor mij afsluiten gisteren toen ik even thuis wasquote:
Was Blaadjes er toen al?quote:Op zondag 21 december 2014 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
plus fok! even speciaal voor mij afsluiten gisteren toen ik even thuis was
[ afbeelding ]
Blaadjes waar was jij Op 22 november 1963 om 12.30 uur!
Wrs nog in de verrekijker.quote:Op zondag 21 december 2014 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
plus fok! even speciaal voor mij afsluiten gisteren toen ik even thuis was
[ afbeelding ]
Blaadjes waar was jij Op 22 november 1963 om 12.30 uur!
Geen idee, als hij tot dit in staat kan zijn..quote:
Ik wou al gaan googlen waar ik die datumtoch van kendequote:Op zondag 21 december 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee, als hij tot dit in staat kan zijn..
Dan kan hij ook zomaar achter de moord op JFK zitten...
Ik was er wel al maar hoogstwaarschijnlijk nog aan de moedermelk in Amsterdam, 12:30 etenstijd dus.quote:Op zondag 21 december 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee, als hij tot dit in staat kan zijn..
Dan kan hij ook zomaar achter de moord op JFK zitten...
Toen werd jij waarschijnlijk in OUD besproken door de MM-brigadequote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was er wel al maar hoogstwaarschijnlijk nog aan de moedermelk in Amsterdam, 12:30 etenstijd dus.
Alle spelletjes vind ik leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Bier!
[..]
Haha
Ik ben niet zo goed in ScrabbleWelke spelletjes vind je nog meer leuk?
[..]
Kameraad! Hier ook een droge strot niet te zuinig
quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen werd jij waarschijnlijk in OUD besproken door de MM-brigade.
Goeiemorgen Tarado, nog steeds euforisch over PSV?
Wat vind je van Twister?quote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle spelletjes vind ik leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Had je meer van hem verwacht? Gister liet hij toch wel wat leuke dingetjes zien?quote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Goeiemorgen Ik ben nooit euforisch over PSV, al hadden ze in het verleden wel spelers die ik echt wel kon waarderen, Depay laat me wat dat betreft een beetje in de steek.
Ja de tijd van speeltuin speler zou hij ontgroeid moeten zijn, nog veel te weinig rendement al heb ik gisteren niet gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je meer van hem verwacht? Gister liet hij toch wel wat leuke dingetjes zien?
Hij kan van die leuke schijnbewegingen maken zoals een panna maken of de bal achter zijn been langs spelen. Vind dat erg leuk om te zien. Maar je hebt gelijk: het moet rendement opleveren.quote:Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja de tijd van speeltuin speler zou hij ontgroeid moeten zijn, nog veel te weinig rendement al heb ik gisteren niet gezien.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat vind je van Twister?Wow dat is wel een gaaf dekbed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
Mocht ie willen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
Div en Klinker sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G.Al zou hij niet de eerste fokker zijn.
![]()
Die dat wil of daadwerkelijk heeft gedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow dat is wel een gaaf dekbed!Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
[..]
Mocht ie willen.Al zou hij niet de eerste fokker zijn.
Gaaf he. Ga er een bestellen denk ik. Of zo'n Karmasheetra dekbedquote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow dat is wel een gaaf dekbed!Jammer dat ik nu pas erachterkom dat zoiets bestaat.
[..]
quote:
Was dat scrummie, en ligt die naat je?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet niet, hij is nog steeds doorgestreeptquote:
Ze wachten tot na de wedstrijd missquote:Op zondag 21 december 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet, hij is nog steeds doorgestreept
Of wachten ze tot morgen..
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze wachten tot na de wedstrijd miss
quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Deze gewoon omdat. Donkere dagen voor Kerst en mensen die je mist en toch altijd bij je zijn.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef Erasmo het volgende:
Dames en heren ik presenteer u BNW BINGO!:
[ afbeelding ]
Hoe het plaatje bij een topic en als je een van de bovenstaande uitspraken tegenkomt kruis je hem af. Heb je een lijn compleet afgekruisd dan post je BINGO in het topic.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef Erasmo het volgende:
Dames en heren ik presenteer u BNW BINGO!:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |