Een ontbijtje en gaan. Hoe laat zet die zijn wekker dan? 19:00u?quote:Op zondag 21 december 2014 13:42 schreef franklop het volgende:
En blijkbaar ontbijt vd Pas alleen als hij savonds moet spelen
Stijn zag Jan Dekker in de studio en heeft zich nog even omgedraaid.quote:Op zondag 21 december 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge de Barney song staat nog steeds niet in de OP.
Wat vond je eigenlijk van mijn betoog over Barney en de Gebroeders de Gier?quote:Op zondag 21 december 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Jan Dekker is een prima analist, ik ben trots op hem.
Heb ik een epistel gemist?quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van mijn betoog over Barney en de Gebroeders de Gier?
Waar is zijn stropdas gebleven, en zijn coole shades.quote:
Ruzie?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruzie in Serious Request niet meekrijgen. Je scherpte wordt duidelijk minder.
quote:
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruzie in Serious Request niet meekrijgen. Je scherpte wordt duidelijk minder.
Die mag ook in de OP, Stijn lees je mee?quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja mensen, weer een klassieker uit het evangelie van Johannes.
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?
Wat vind je van Marianne Rosenberg?quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.
Aan mij ook, maar FB van elk forum hoort gewoon standaard in je AT's te staan.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?
Aha ruzie in het topic, ik dacht pdat de dj elkaar aan het wurgen waren.quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.
http://www.advangameren.nl/quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Szura het volgende:
Commentator maakt binnen 3 minuten al een aantal fouten, mongool
quote:Ad is een enthousiaste, flexibele en heel goed regiseerbare voice-over met een warme, betrouwbare en heldere stem.
Teksten maakt hij zich snel eigen en als daarom wordt gevraagd, helpt hij ook graag bij het aanpassen van teksten.
Ad woont in Bilthoven, heel centraal dus in Nederland, waardoor hij zich snel en gemakkelijk kan verplaatsen als een opdrachtgever wil dat hij op locatie komt inspreken. Maar ook thuis beschikt hij over professionele opname apparatuur, (oa ProTools) waarmee hij opdrachten snel kan uitvoeren.
Na lang te hebben gewerkt in commerciėle banen, besloot Ad om zijn hart te volgen en is met zijn stem aan het werk gegaan. Als stemacteur en als voice-over.
In de jaren 80 werkte Ad al als presentator, bij de Veronica Drive In show.
Je kunt Ad bellen of mailen als je een opdracht hebt voor het inspreken van bijvoorbeeld Commercials, Radio- en TV programma’s, Documentaires, Bedrijfsfilms, Luisterboeken, Animatiefilms of Voice respons systemen. Ook kun je bellen als je op zoek bent naar een presentator, voor een (bedrijfs) feest, een productpresentatie of een congres.
Daar word hij toch voor betaald, om constant te lullenquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat is heeft die commentator een irritante stem(niet Jacques maar die oudere vent). Gister ook de hele tijd van die onzinnige verhalen.
Hij laat zich wel makkelijk regisseren.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Szura het volgende:
Commentator maakt binnen 3 minuten al een aantal fouten, mongool
Oh ik zie dat Insomnia die belhamel weer ondeugend was.quote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aan mij ook, maar FB van elk forum hoort gewoon standaard in je AT's te staan.
Die clip van johannes liet de boel wat escaleren.
Dat klopt, Stijn liep weer eens met zijn eigen domheid te koop.quote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef icloud het volgende:
Wat is eigenlijk de relatie tussen ad en railaway?
Hij heeft dat programma toch nooit ingesproken, als ik erop google.
Even snel dit topic volspammen zodat we de OP kunnen fixen.quote:
Dat lijkt me niks voor hem.quote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pure gok: Iets met Serious Request
Deurquote:
Die meneer heeft ooit samen met Anette van Trigt voor prachtig genante TV gezorgd.quote:Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan weet niet wie die man naast hem is.
Dit is een makkelijke vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke speler mist u het meest op dit wk?
Daar kan maar 1 naam uitkomen: Fordhamquote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke speler mist u het meest op dit wk?
Meeuwis en Ad out! Twitter naar RTL darts wie jij de slechtste commentator/presentator vindtquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor een kut interviewvragen? Wat is je favoriete eten? Man man man. Wat kinderachtig. Er kijken gewoon volwassenen mensen naar dit programma. Allemaal nobuddies in het commentaarhok en aan tafel opeens. Waar Marcel de grootste is.
Met zijn opendeuren en kutvragen die iedereen al weet. Marcel is net als Genee. Genee heeft ook altijd de neiging om dingen uit te gaan leggen. Vooral als hij Johan meeneemt. Dan wil hij Johan, aan het publiek voorstellen. Dat Johan al 4x gescheiden is, om 5 uur in ochtend al de fiets pakt, of dat hij op de WC een sigaar rookt, terwel hij de andere sigaar naar buiten laat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ad doet dat he, Niels is een wandelende dartsencyclopediequote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat ik nog het ergst vind aan die commentator is dat ze gewoon een Wikipedia pagina oplezen rondom het darts.
Bekijk de vragen op twitter eens, komt redelijk overeen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor een kut interviewvragen? Wat is je favoriete eten? Man man man. Wat kinderachtig. Er kijken gewoon volwassenen mensen naar dit programma. Allemaal nobuddies in het commentaarhok en aan tafel opeens. Waar Marcel de grootste is.
Met zijn opendeuren en kutvragen die iedereen al weet. Marcel is net als Genee. Genee heeft ook altijd de neiging om dingen uit te gaan leggen. Vooral als hij Johan meeneemt. Dan wil hij Johan, aan het publiek voorstellen. Dat Johan al 4x gescheiden is, om 5 uur in ochtend al de fiets pakt, of dat hij op de WC een sigaar rookt, terwel hij de andere sigaar naar buiten laat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die Twitteren kan ik niet serieus nemen. En sowieso pakken ze altijd de makkelijkste vragen er uit. Of ze doen weer aan sluikreclame voor die kut webshop.quote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Bekijk de vragen op twitter eens, komt redelijk overeen.
Hubbard mis ik
Albert Mantingh?quote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Thezeurminator het volgende:
Voor wie is ad in de plaats gekomen dan? Ik weet niet wie het is maar ik mis de beste man nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |