Heb ik een epistel gemist?quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van mijn betoog over Barney en de Gebroeders de Gier?
Waar is zijn stropdas gebleven, en zijn coole shades.quote:
Ruzie?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruzie in Serious Request niet meekrijgen. Je scherpte wordt duidelijk minder.
quote:
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruzie in Serious Request niet meekrijgen. Je scherpte wordt duidelijk minder.
Die mag ook in de OP, Stijn lees je mee?quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja mensen, weer een klassieker uit het evangelie van Johannes.
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?
Wat vind je van Marianne Rosenberg?quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.
Aan mij ook, maar FB van elk forum hoort gewoon standaard in je AT's te staan.quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Sorry die glazen kooi gaat totaal aan mij voorbij, praat me eens bij?
Aha ruzie in het topic, ik dacht pdat de dj elkaar aan het wurgen waren.quote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marianne Rosenberg te draaien en toen heeft Kingstown iedereen verrot gescholden in het topic. Het was vreselijk.
http://www.advangameren.nl/quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef Szura het volgende:
Commentator maakt binnen 3 minuten al een aantal fouten, mongool
quote:Ad is een enthousiaste, flexibele en heel goed regiseerbare voice-over met een warme, betrouwbare en heldere stem.
Teksten maakt hij zich snel eigen en als daarom wordt gevraagd, helpt hij ook graag bij het aanpassen van teksten.
Ad woont in Bilthoven, heel centraal dus in Nederland, waardoor hij zich snel en gemakkelijk kan verplaatsen als een opdrachtgever wil dat hij op locatie komt inspreken. Maar ook thuis beschikt hij over professionele opname apparatuur, (oa ProTools) waarmee hij opdrachten snel kan uitvoeren.
Na lang te hebben gewerkt in commerciėle banen, besloot Ad om zijn hart te volgen en is met zijn stem aan het werk gegaan. Als stemacteur en als voice-over.
In de jaren 80 werkte Ad al als presentator, bij de Veronica Drive In show.
Je kunt Ad bellen of mailen als je een opdracht hebt voor het inspreken van bijvoorbeeld Commercials, Radio- en TV programma’s, Documentaires, Bedrijfsfilms, Luisterboeken, Animatiefilms of Voice respons systemen. Ook kun je bellen als je op zoek bent naar een presentator, voor een (bedrijfs) feest, een productpresentatie of een congres.
Daar word hij toch voor betaald, om constant te lullenquote:Op zondag 21 december 2014 13:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat is heeft die commentator een irritante stem(niet Jacques maar die oudere vent). Gister ook de hele tijd van die onzinnige verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |