Moet je behoorlijk doorsnuivenquote:
Of ze hebben hun avontuur eens een keer wél voorbereidt.quote:
Die hebben duidelijk een hoofdstuk gemist jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Na 5 jaar nog steeds geld moeten toeleggen
Dat kan, ik sluit het niet uit maar de kans is hier zeer laag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of ze hebben hun avontuur eens een keer wél voorbereidt.
Die verhuurder veroorzaakt over 2 jaar een "conflict" en ze staan op straat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
da denk ik ook....dat beuren ze nooit meer terug
Dat doen ze dan wel wat minder slim ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Na 5 jaar nog steeds geld moeten toeleggen
Inderdaad, al die tijd gewoon niets doen was blijkbaar ook een alternatief geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Dus na 5 jaar nog steeds leven je spaarcenten.
Het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die verhuurder veroorzaakt over 2 jaar een "conflict" en ze staan op straat.
Volgens mij hebben ze een bedrijf verkocht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of ze hebben hun avontuur eens een keer wél voorbereidt.
Yep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een bedrijf verkocht.
Ja, voor 5 ton.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zullen later wel spijt hebben dat ze dat appeltje voor de dorst zo hebben verbrast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja, echt heel mooi en luxe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
Het ziet er wel uit als een paleis, eerlijk is eerlijk
Zeker, maar dat ze het gehuurd hebben in combinatie met al die verbouwingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
Het ziet er wel uit als een paleis, eerlijk is eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |