Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoezo niet
[..]
Ja maar heb gister al bij Plato gekeken maar daar was-ie niet, als ik nu ga bestellen is die vandaag niet meer binnen(hospitality bedoel ik)
Nee, heb wel geluisterd anders wist ik ook niet dat ik 'm wilde hebben. Maar ken 'm verder niet goed genoeg om te beoordelenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Moody het volgende:
Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebt
Dat kost een vermogen
Done.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
Waar zijn de jaarlijstjes van Tchock en Maxi, de favoriete users van het Indietopic????? Hup met jullie donder!
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Man o man, jij met je obsessies om een album pas te luisteren als je ze in huis hebt
Dat kost een vermogen
Okee, dan heb ik het verkeerd onthouden hoor. Kan prima. Dacht in de krant gelezen te hebben dat er nog maar 24 waren. Gelukkig toch nog ruim 40.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen zin om het te verifiëren, maar volgens dit overzicht zouden het er een stuk of 40 nog zijn.
http://www.hitsallertijde(...)jst2014opartiest.htm
Het raarste album van het jaar, waarschijnlijk. Zou ik sowieso wel luisteren en niet overslaan. Dan kun je beter The Notwist of Alt-J laten schieten in mijn ogen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Pat-sounds het volgende:
En die van de Flaming Lips kun je vrij veilig overslaan. Cover-album van Sgt. Pepper, maar in mijn ogen meer een geinig tussendoortje en niet echt een 'volwaardig' album.
Tuurlijk is dat leuker. Maar sommige albums zijn alleen via dure import verkrijgbaar of in kleine aantallen (en dus ook duur). Ik ga geen ¤25+ voor een CD betalen, dan maar de (vaak betaalde) download.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.
Okee, dat is ook een manier natuurlijk. Weet ook niet of je een beetje een fatsoenlijke platenzaak in de buurt hebt? Bij mijn vaste platenzaak is alles wel te vinden of in ieder geval te bestellen en kom je in principe nooit op meer dan twintig euro per CD uit. Vaak zit het ook nog lager hoor, ergens tussen de 15 en 18 euro. Waarbij uiteraard oudere albums vaak een tientje zijn en dubbelalbums / speciale uitgaven wel boven de twintig euro komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat leuker. Maar sommige albums zijn alleen via dure import verkrijgbaar of in kleine aantallen (en dus ook duur). Ik ga geen ¤25+ voor een CD betalen, dan maar de (vaak betaalde) download.
Jaarlijks koop ik er max. 15-20 bij, om alleen albums te bezitten die ik ook daadwerkelijk ijzersterk vindt. Dan kun je blind iets uit de kast pakken
Alt-J of Notwist laten schieten???????quote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar het is toch ook veel leuker om muziek te luisteren vanaf CD (of plaat) dan via je computer? Vind ik wel in ieder geval. Boekje er bij, leuk man. Dus ik snap ranja wel. Ik zet er ook nooit platen in die ik niet 'fysiek' in de collectie heb staan.
[..]
Okee, dan heb ik het verkeerd onthouden hoor. Kan prima. Dacht in de krant gelezen te hebben dat er nog maar 24 waren. Gelukkig toch nog ruim 40.
Sowieso verliezen enkele vaste waarden wel flink terrein in de Top 2000. Waar zijn The Animals? Meat Loaf? Vroeger standaard in de top 10.
[..]
Het raarste album van het jaar, waarschijnlijk. Zou ik sowieso wel luisteren en niet overslaan. Dan kun je beter The Notwist of Alt-J laten schieten in mijn ogen.
Op CDWow betaal je nog een stuk minder, en vind je het meeste wel. Ik heb nog 20 albums uit 2014 gekocht dit jaar, maar da's vooral voor in de wagen. thuis zet ik steeds vaker spotify op, dat gaat rechtstreeks naar mijn versterker en is minder werkquote:Op woensdag 31 december 2014 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dat is ook een manier natuurlijk. Weet ook niet of je een beetje een fatsoenlijke platenzaak in de buurt hebt? Bij mijn vaste platenzaak is alles wel te vinden of in ieder geval te bestellen en kom je in principe nooit op meer dan twintig euro per CD uit. Vaak zit het ook nog lager hoor, ergens tussen de 15 en 18 euro. Waarbij uiteraard oudere albums vaak een tientje zijn en dubbelalbums / speciale uitgaven wel boven de twintig euro komen.
Ik bedoelde hiermee dat albums van kleine artiesten vaak in kleine aantallen worden gedrukt en ze daarom soms ook iets duurder zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:09 schreef ranja het volgende:
Ik koop overal ook maar 1 van dus nooit in grote aantallen![]()
Klopt, maar heb er ook geen haast bij. Heb de download dan al he. En ik luister 70-80% van de thuis-luistertijd via mijn laptop + usb-amp + koptelefoon. Zit ik niemand in de wegquote:
Nieuw album plus een liveshow in Doornroosje doen wonderen in dat opzicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:00 schreef DO2 het volgende:
En nog altijd groot aanhanger van Motorpsycho, zie ik. Houd je goed vol, Grobbel.
De 4vd+dvd versie van Demon Box en de 4 singletjes met onuitgebracht materiaal die dit jaar zijn uitgekomen zijn ook fijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 04:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nieuw album plus een liveshow in Doornroosje doen wonderen in dat opzicht.
Vier singletjes? Wat heb ik gemist? Ik ken alleen die Stay Young cover...quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
De 4vd+dvd versie van Demon Box en de 4 singletjes met onuitgebracht materiaal die dit jaar zijn uitgekomen zijn ook fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |