Nee, Kanye heeft gister een track uitgebracht waar McCartney op meedoet.quote:
Tsja, ik had er zo gedetailleerd niet naar gekeken. Maar het verbaast mij 0% dat dit gebeurt. Ik kan me nog die fantastische tweets herinneren toen Arcade Fire de grammy wonquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
En ik zie ook 2 identieke posts - incl leestekens en smileys - van 2 verschillende posters.
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef Norrage het volgende:
Nee, Kanye heeft gister een track uitgebracht waar McCartney op meedoet.
Nah, denk dat het gewoon iets is wat standaard voorkomt...heck, ik heb collega's die de Beatles niet kennen joh, en dat zijn intelligente mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geleden
http://www.zap2it.com/blo(...)rs_dont_know-2012-02
terwijl de eerste post ook woordelijk identiek is aan een post van 2012quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, denk dat het gewoon iets is wat standaard voorkomt...
Oh, dan is het een running gag, idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan lijkt het me meer een persiflage op iets van een paar jaar geleden
http://www.zap2it.com/blo(...)rs_dont_know-2012-02
Nou ja in 2012 was het zeker echt, triest genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Norrage het volgende:
Hoewel ik het er nu mee eens ben dat dit waarschijnlijk gewoon een grap is. Is het zo raar dat dit in de praktijk voorkomt?Dan overschatten jullie de samenleving
Hmm zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef DO2 het volgende:
Ik wil best aannemen dat er nietswetende idioten zijn waarbij de naam niet direct een belletje doet rinkelen.
Maar de toevoegingen dat Kanye 'm met dit nummer wereldfaam gaat bezorgen maakt het nogal ongeloofwaardig.
Dat is te grappig, zeg maar.
Goede analyse. Bedrag lijkt me wel prima hoor, in elk geval voor een diesel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef Pat-sounds het volgende:
Jeej, autootjes!!! Ik zou nooit een polo kopen. In mijn ogen is dat het meest saaie stukje metaal dat ooit op de wereld gevonden gaat worden. Dat gezegd hebbende: het rijdt comfortabel voor lange afstanden (maar al te sportief de bocht om wordt een uitdaging), de 1.2TDI is een prima motor en op de foto's ziet ie er netjes uit. Hij heeft al wel 175000km gelopen, wat best veel is. Ik denk dat er voor dat bedrag betere auto's te krijgen zijn (hoewel een snelle zoek-actie op polo's vooral benzine-auto's geeft... ik weet niet of dat een issue is?)
Nou, vooruit. Dat klinkt al iets beter. Ik had je al bijna opgegeven als muziekliefhebber met gevoel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:34 schreef DO2 het volgende:
Ze hebben wel potentie, mm. En ook het talent. Dat zal ik niet ontkennen.
Het is alleen zo jammer dat ze die kwaliteiten vaak te grabbel gooien met onnodige flauwekul.
Ik sluit zelfs niet uit dat ze ooit nog eens een fantastisch album afleveren.
Maar vooralsnog kan ik geen album uitzitten waarbij aan het eind m'n tenen niet ernstig gekromd zijn.
Ook altijd leuk! Welke plaat zou jij dan willen aanraden aan ranja?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef Norrage het volgende:
Misschien een soort doorgeefspel ofzo dat je aan anderen uit het topic een plaat moet aanraden die ze niet kennen maar wel leuk zouden kunnen vinden ofzo?
welk album? zit nogal verschil in vind ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb echt geen enkel idee wat er uit gaat komen dit jaar, ik zie het vanzelf wel.
Nu Mazzy Star aan het luisteren, heerlijk relaxed zeg.
So Tonight That I Might See.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef ranja het volgende:
[..]
welk album? zit nogal verschil in vind ik
Ik hoor ook best vaak nummers waarop de ademhaling opgenomen is (expres). Ik vind dat zo kut...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
100% mee eens, had precies hetzelfde gevoel erbij.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
So Tonight That I Might See.
Luister nu Fever van Kylie Minogue, wat een fenomenale pop-plaat zeg, misschien wel de beste ooit.
Heb jij nog fijne pop-aanraders voor me Ranja? Liefste met vrouwelijke vocalisten, lekker catchy. Vanmiddag ook al Girls Aloud geluisterd wat me goed beviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |