SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
wat kijk jij
Wat ga je doen?quote:
bae pls ik ga radio klb doen hoerquote:
ik hoor niets en moet een account hebben om te reageren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
bae pls ik ga radio klb doen hoer
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
bae pls ik ga radio klb doen hoer
Zo laat. Moet ik ook nog doen.quote:
sorry bae maar ik weet dat je veel kan hebben daarom druk ik mijn penis in je keelquote:
'more to love'quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef Blackings het volgende:
ik weet nog steeds niet hoe houses d'r postuur is.
volslank oder dik oder skinny
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou het geweldig vinden om een dikke vriendin te hebben, dat je haar zo omver gooit om haar te nemen en ze niet zonder hulp op kan staan om weg te rennen zoals mijn niet dikke vriendin dat doet.
Hoink pls.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
sorry bae maar ik weet dat je veel kan hebben daarom druk ik mijn penis in je keel
oioioiquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou het geweldig vinden om een dikke vriendin te hebben, dat je haar zo omver gooit om haar te nemen en ze niet zonder hulp op kan staan om weg te rennen zoals mijn niet dikke vriendin dat doet.
Hard to get forever.quote:
Hoink is geen allochtoonquote:
Oink oink oink bedoel je.quote:
Eet smakelijk cumdumpster.quote:
Jawelquote:
Draai je terror?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef Blackings het volgende:
Ik begin pas bij meer dan 3 luisteraars hoor :x
http://www.livestream.com/extremeterrorism
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
ik zei hoi godverdomme waarom reageert niemand bij die radio
ik ook niet kon gewoon een nickname invullenquote:
reageer hierquote:
requests kunnen hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:41 schreef housesoftheholy het volgende:
ga je ook post-hardcore draaien?
quote:
waarom welquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
waarom ga je niet bij gutterfm draaien
deze hiernaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
Heltah Skeltah - Clans, Posses, Crews & Clicks
Dezequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eens, elke versie daarvan vind ik vet.
quote:
handjes in de lucht allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
wie is er nog meer aan het meedansen op de beat
Plsquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]stoer doen terwijl je dit soort muziek voor korpsballetjes luistert
nee johquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef Catkiller het volgende:
Nou nou, om het voor die trancenicht op te nemen is dit nummer nog wel redelijk te doen hoor.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is natuurlijk zo'n typische "alle underground is goed en alle mainstream is kut" kerel
Als jij eens van die bliepjesmuziek afstapt schakel ik ook een keer in.quote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, met jou duurt het eeuwen.
Meh, niet iets specifieks denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook jij hebt guilty pleasures?
Die is inderdaad ook mooiquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Adagio for strings (ferry corsten remix)
oh had nog niet geluisterdquote:
hetzalallemaalweI: ik val op jongensquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En tief op met je onder mijn naam tikken gedoeIk heb daar nog gewoon niets gezegd
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Request: 0118-vier - 1000 bommen en granaten
goeie komt hiernaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Request: 0118-vier - 1000 bommen en granaten
er zit vertraging inquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
Jonge er worden dingen aangevraagd ezel
voederbietel wilde deze graag horenquote:
Vrouwen mogen dat.quote:
quote:
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
voederbietel wilde deze graag horen
ik ook wel eigenlijk
Niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de boodschap gemist, wat was het?
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm was!!!!!!!!
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
gestopt met luisteren, kusje doei
Is een goed nummer hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm was!!!!!!!!
dat hetzalallemaal niet zo chagrijnig moet zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de boodschap gemist, wat was het?
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet.
En dan ook nog eens allochtoon, ik weet niet hoe ik het nog slechter had kunnen treffen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.
jawel hoor, mijn moeder post altijd op een forum voor labradors.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet.
Vind je je moeder nou echt vrouwelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, mijn moeder post altijd op een forum voor labradors.
-Onzekerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En dan ook nog eens allochtoon, ik weet niet hoe ik het nog slechter had kunnen treffen.
jawel hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je je moeder nou echt vrouwelijk?
heb je geen DM's voor nodigquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef Blackings het volgende:
Mensen DM mij shoutouts ik wil users uitschelden
Heb je het nu over Fylax?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
- 12 jr
- maakt een radioshow voor een internetforum
Flyax is love, Fylax is life.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het format werkt voor meerdere personen.
Fylaxquote:
Fylax' crush boft maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Flyax is love, Fylax is life.
iemand heeft fylax friday geluisterdquote:
nee zo is hij niet zei hijquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Zou die ouwe schuinmarcheerder nou nog gevingerd hebben op de dansvloer?
nee, alleen een kusje gegevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Zou die ouwe schuinmarcheerder nou nog gevingerd hebben op de dansvloer?
Fylax kan tenminste gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
iemand heeft fylax friday geluisterd
wat doet blackings danquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fylax kan tenminste gewoon normaal doen.
-Fake DM's oplezenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Elke keer mijn muziekverzoekjes negeren. Dit is toch RetRy?
boeiequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
-Fake DM's oplezen
-D'r vernederen
-D'r een hoer noemen
Ja ok, sorry Houses, die shit is niet ok.
Staat ook in zijn "ziek worden voor het gala"-topic, of iets in die richting.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
iemand heeft fylax friday geluisterd
Kinky.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil je best vingeren hoor vb.
Hehequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef hoink581 het volgende:
Waar is de radio van Blackkings, bel ik effetjes in.
srs?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef hoink581 het volgende:
http://www.livestream.com/extremeterrorismquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef hoink581 het volgende:
Dat boeit allemaal niet, ik wil gewoon dat mijn verzoekjes gedraaid wordenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
-Fake DM's oplezen
-D'r vernederen
-D'r een hoer noemen
Ja ok, sorry Houses, die shit is niet ok.
je hebt je verzoekje niet goei gespeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat boeit allemaal niet, ik wil gewoon dat mijn verzoekjes gedraaid worden
jaja dat weet ik nu welquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet jij eigenlijk wel dat ik hartstikke boos op jou ben Deadje-kadetje?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeker. Ik durf alleen die link niet te klikken. Ben bang dat het een nepperd is.
is gewoon de goede link jongequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeker. Ik durf alleen die link niet te klikken. Ben bang dat het een nepperd is.
lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Steeneen wedstrijdje doen wie het vaakst kanker kan zeggen per minuut
Wie zegt dat ik niet ben klaargekomen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Blackings het volgende:
Hoink je hebt een houses diss gemist man je was klaargekomen
wat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Blackings het volgende:
Hoink je hebt een houses diss gemist man je was klaargekomen
doeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, is dit het niveau? Dan ga ik éven iets anders doen.
Nee, alleen naar je moeder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Mogen anonieme shout outs ook?
Gister kapotgeluisterdquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Winne - Begrijp Me Niet Verkeerd ft. Mr. Probz
kom luisterenquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen goede LVO tracks om mij kwaad te krijgen enzo?
ja boeie wil het alsnog horenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu komt het niet onverwachts, word ik niet kwaad hč
Je moet de microfoon niet pijpen. Ook niet als je een liefdesgedicht voor houses opneemt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:30 schreef hoink581 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1vNn2OzQUSC
Mijn gedichtje voor de liefhebbers.
niet haten nu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
Ariana vraag je maar aan bij fylax friday
ik heb toch niks aan die muziek zonder beeldmateriaal erbijquote:
je weet tog dat als ariana wordt gedraaid ik er altijd beeldmateriaal bij postquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb toch niks aan die muziek zonder beeldmateriaal erbij
dan is het goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet tog dat als ariana wordt gedraaid ik er altijd beeldmateriaal bij post
Ik vind wel dat je obsessief bezig bent als het om Ariana gaat, Herman.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet tog dat als ariana wordt gedraaid ik er altijd beeldmateriaal bij post
zo nodeloos hardquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat interesseert
quote:
Zeg, doe 's normaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat interesseert
mee oneens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je obsessief bezig bent als het om Ariana gaat, Herman.
Best onaardig, het is hier geen R&P.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Zo dacht ik er wel oprecht over.
Ik gooi het open in een SC je kan moeilijk verwachten dat je veel mensen hebt die luisterenquote:
En je KLB topique ook al geslotenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik gooi het open in een SC je kan moeilijk verwachten dat je veel mensen hebt die luisteren
hugo is een party pooperquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
En je KLB topique ook al gesloten
Sorry, dat zag ik even over het hoofd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best onaardig, het is hier geen R&P.
Het is ook geen klachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
En je KLB topique ook al gesloten
hoezo weer?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zometeen sluit hij deze reeks weer
hij was even dicht gisterquote:
teveel slowchatquote:
omdat netsplitterquote:
hetzalallemaalwel4modquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netsplinter had gewoon een goed punt
ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou 99% van heel KLB dichtgooien.
Klopt/quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netsplinter had gewoon een goed punt
dat terwijl er meer in de radio chat werd gepraat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Christus te paard, wat lullen jullie ongelooflijk veel.
zou hij gewoon kunnen proberenquote:
misschien heeft hij meer succesquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
zou hij gewoon kunnen proberen
Ja boeie, deze hele discussie is gister al geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef terrastegel het volgende:
Als hier niet geslowchat werd, werd dit topic niet eens gebruikt
waarquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja boeie, deze hele discussie is gister al geweest.
of misschien gaat ie dood zoals haywood en mariequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien heeft hij meer succes
Toch kan ik jou missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
de eckte SC gaat iig niet zo hard sinds wij daar niet meer posten
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
of misschien gaat ie dood zoals haywood en marie
Niet haten op Hermanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch kan ik jou missen als kiespijn.
dus je hebt niet eens overwogen om niet meer zo'n chagrijnige klapjosti te zijn na mijn shoutout in radio KLB?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch kan ik jou missen als kiespijn.
Uiteraard heb ik er even aan gedacht. Vervolgens heb ik er hartelijk om gelachen en het naast me neergelegd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt niet eens overwogen om niet meer zo'n chagrijnige klapjosti te zijn na mijn shoutout in radio KLB?
Ja al een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef terrastegel het volgende:
Die mtb4life heeft ook echt een kloon aangemaakt he
Dat blijft nu voor altijd zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb alle tekst nu in comic sans enzo, dat ziet er wel goed uit trouwens
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Blackings het volgende:
Ik weet trouwens niet meer wat ik tegen Hermann wou zeggen toen ik even de muziek onderbrak
sorry als ik zeg dat ik dit een beetje moeilijk vindt om te geloven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hou wel gewoon van je hoor hermann
Oh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zal me echt aan de kont oxideren.
ik dacht dat je gwn mij hermann wilde noemenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Blackings het volgende:
Ik weet trouwens niet meer wat ik tegen Hermann wou zeggen toen ik even de muziek onderbrak
Mijn fok ziet er ook goed uitquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb alle tekst nu in comic sans enzo, dat ziet er wel goed uit trouwens
Text-Onlyquote:
Leuke groepsfoto, jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
He dat zijn deadprez, hetzalallemaalwel en ik in een screenshot
Zie je de plaatjes die je post eigenlijk zelf niet?quote:
ik klik ze om te laden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie je de plaatjes die je post eigenlijk zelf niet?
coolquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik klik ze om te laden.
dus mijn eigen niet nee.
laterquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Blackings het volgende:
Ik ga gone girl kijken peace out people
ja die zag ik ook staan op kat.phquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Blackings het volgende:
Niet kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Blackings het volgende:
dat doe ik sws nooitquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan moet je niet op mapima topics klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |