goeie komt hiernaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Request: 0118-vier - 1000 bommen en granaten
er zit vertraging inquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
Jonge er worden dingen aangevraagd ezel
voederbietel wilde deze graag horenquote:
Vrouwen mogen dat.quote:
quote:
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
voederbietel wilde deze graag horen
ik ook wel eigenlijk
Niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de boodschap gemist, wat was het?
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm was!!!!!!!!
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
gestopt met luisteren, kusje doei
Is een goed nummer hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie geen thumbnail ik dacht dat dat gewoon een nazifilm was!!!!!!!!
dat hetzalallemaal niet zo chagrijnig moet zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de boodschap gemist, wat was het?
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet.
En dan ook nog eens allochtoon, ik weet niet hoe ik het nog slechter had kunnen treffen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt het hier ook maar zwaar he, als een van de weinige vrouwen.
jawel hoor, mijn moeder post altijd op een forum voor labradors.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet.
Vind je je moeder nou echt vrouwelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor, mijn moeder post altijd op een forum voor labradors.
-Onzekerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En dan ook nog eens allochtoon, ik weet niet hoe ik het nog slechter had kunnen treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |